XXL Nutrition

Justin Bieber opnieuw gearresteerd

Weightboy

Ripped Bodybuilder
Waardering
567
Justin Bieber is woensdag (lokale tijd) door de Canadese politie in Toronto gearresteerd voor mishandeling van een limousine-chauffeur in december vorig jaar.
AFP
Justin Bieber gearresteerd in Toronto Fotoserie Video
Dat meldt de politie van Toronto woensdagavond.
De 19-jarige zanger heeft zichzelf woensdag aangegeven bij de politie in Toronto, valt te lezen in de verklaring van de politie.
Het tieneridool arriveerde woensdagavond op het politiebureau, onder grote belangstelling van media en gillende fans.
Bekijk beelden van de arrestatie:
http://www.nu.nl/achterklap/3688474/justin-bieber-gearresteerd-politie-toronto-mishandeling.html

Onderzoek
De Canadese politie zei eind december beschuldigingen van mishandeling aan het adres van de zanger en zijn entourage te onderzoeken. Daaruit is nu naar voren gekomen dat een limousine-chauffeur in de vroege ochtend van 30 december een groep van zes mensen voor een nachtclub heeft opgepikt.
Tijdens de rit naar het hotel zou er sprake zijn geweest van een woordenwisseling tussen de chauffeur en een van de passagiers, waarna een man de chauffeur meerdere keren achter op het hoofd zou hebben geslagen. De chauffeur stopte zijn limousine, stapte uit en belde de politie. Voordat de politie arriveerde was de schuldige man al verdwenen.
In deze zaak wordt Bieber nu aangeklaagd wegens mishandeling. Hij moet op 10 maart in de rechtbank verschijnen.
Manager
De manager van Bieber, Scooter Braun, heeft via Twitter gevraagd of iedereen een beetje begrip voor Bieber wil opbrengen. Volgens hem begrijpen mensen de situatie niet.
"Voor iedereen die het vraagt: Zijn ouders houden van hun zoon. Hou op met oordelen over een situatie die je niet kent", aldus Scooter. En later: "Ik vraag iedereen om aardig te blijven en om van het beste in de mens uit te gaan. Ga niet uit van het slechte. Bedankt", besluit Braun.
Straatrace
Vorige week werd Bieber nog opgepakt bij een straatrace in Miami Beach. De Canadese zanger zat een paar uur vast, omdat hij tijdens het racen onder invloed zou zijn geweest van alcohol, medicijnen en wiet. Daarnaast had hij een ongeldig rijbewijs. Bieber kwam op borgtocht vrij.
Eerder woensdag verklaarde Bieber nog onschuldig te zijn in de straatrace-zaak, meldt persbureau AP. Ook zei Bieber onschuldig te zijn aan tegenwerking bij zijn arrestatie.
Op 14 februari staat hij in deze zaak voor de rechter.

Biebertje blijft bezig.
Hoop dat hij in de jilla nou eens goed in z'n poepert genomen word door een n*ger met >25 cm...

Jajoh, komt ie straks gewoon mee weg. De wetten reageren altijd heel anders op bekende mensen, in plaats van een voorbeeld stellen komen ze er juist altijd lekker bekaaid mee af :mad:

Jajoh, komt ie straks gewoon mee weg. De wetten reageren altijd heel anders op bekende mensen, in plaats van een voorbeeld stellen komen ze er juist altijd lekker bekaaid mee af :mad:

Als je veel geld hebt kun je makkelijk schikken he. Aanklacht intrekken voor een ton of meer zou ik ook doen en kan hij makkelijk betalen.

Hitler%2BDead.jpg

free justin!

Leave JB alone, hij heeft het al moeilijk genoeg :(

Doodstraf.
Rot joch...

Mishandeld door Justin Bieber. Damn dan ben je ook niet geschikt voor deze wereld.

Hopelijk zet al dit gezeik zich in sneltreinvaart door, liever nu dan later van 't mormel af.

Ik vraag me af of het recent gedrag van dit k*tkind nu te maken heeft met de waardeloze opvoeding die hij heeft genoten heeft, of zijn manager die hem een "cool" en "badass" imago wilt geven omdat praktisch iedereen behalve tienertrutjes hem tot nu toe een vrouwelijke f**got vindt.

Ik vraag me af of het recent gedrag van dit k*tkind nu te maken heeft met de waardeloze opvoeding die hij heeft genoten heeft, of zijn manager die hem een "cool" en "badass" imago wilt geven omdat praktisch iedereen behalve tienertrutjes hem tot nu toe een vrouwelijke f**got vindt.

Misschien komt het door zijn clen verslaving haha.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven