AndroidHealthClinic

K1 finale *discussie en spoiler topic*

overeem gaat dit winnen imo.
veeel respect voor aerts so far !

Hoelang gaat het duren voor de finale begint?

overeem heeft wel flink mazzel met saki die rechter elleboog en hand gebroken had en toch vechtte.

saki ellenboog en arm gebroken

Er komt nog een superfight voordat de finale begint

Die Rus wint

Laatst bewerkt:
begint weer mannen

System of a down.. :D Lang geleden dat ik dat gehoord heb.

Heb je gelijk maar even je avatar aangepast? hahahahaha

Hahaha, ja ik had hem al op msn en andere forum ..

Moest ook hier gebeuren .. ben sinds 2008 een Ubereem fan sinds hij Badr KO sloeg\

Nu moet hij Aerts voor de 2e x slachten maar dan met een KO in plaats van decision

doet ubereem ook bodybuilding contests? of powerlifting ofzo, wat een buffe dude is dat.

Hahaha, ja ik had hem al op msn en andere forum ..

Moest ook hier gebeuren .. ben sinds 2008 een Ubereem fan sinds hij Badr KO sloeg\

Nu moet hij Aerts voor de 2e x slachten maar dan met een KO in plaats van decision

hier precies hetzelfde..ja eigenlijk vanaf het "BB fysiek". helaas op de deze k1 final niet alles kunnen laten zien. moeilijk te beoordelen hoe goed hij nu is op dit moment want saki was gelijk klaar helaas

hier precies hetzelfde..ja eigenlijk vanaf het "BB fysiek". helaas op de deze k1 final niet alles kunnen laten zien. moeilijk te beoordelen hoe goed hij nu is op dit moment want saki was gelijk klaar helaas

Juist ja vanwege het BB Fysiek helemaal verkocht en hij wordt meer en meer Uber ..

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

Soo, had gedacht dat die Rus ging winnen .. die Indiaan heeft me verbaasd :p

Terug
Naar boven