Fitness Seller

K1 finale *discussie en spoiler topic*

Ali heeft wel k*tmuziek bij zijn opkomst, geef me dan maar Aerts met oldskool AC/DC...

kippenvel momentje met die gladiator song

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

BAMMMM overeem

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Fokking h**ren zooi.

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Die doet het niet
hoe verklaar je dan dat ik en de rest kijkt?

channel 24267

Spong met Hoost in zijn hoek...

Haha:D die Damocell, heeft zich het meest verheugd op de K1 finale, en mist de beste partijen...:D:D:D

Ja en ik ben daar heel erg pissig om, k*t streams, ga ze voor de rechter dagen gvd.:mad: Zal mij nog eens ergens op verheugen, zit weken in spanning, krijg k*t gevechten voorgeschoteld, Schilt komt en stream begint te haperen, dan komt Saki en stream is off line.
Leuk hoor!!!!!!!!!!!

Nu Alistair, hoop dat de sream blijft leven.;)

whaaaaaaaa die staredown, dit gaat loos....

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

Ali clincht met 2 handen, mag dus niet...

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Overeem krijgt pak slaag.... wtf??? Gele kaart nu ook voor Ali,

Laatst bewerkt:
2e keer potverdomme alistair

Spong moet blijven kickboksen, als die statisch voor Ali blijft staan gaat die alsnog eraan...

hij moet goed oppassen gek

volgens mij zit ali aan de halo hij is te agressief dit gaat neit goed

Shit man Uber doet het niet goed

nou wordt het nog mooier, zit ik Overeem vs Spong te kijken komt er ineens reclame doorheen, moet niet gekker worden zeg, verdomme bijna alles gemist van deze partij. tjonge jonge heb ik weer.

zit ik in mijn overeem 2009 final k1 gp shirt..hoop dat die nu gaat beukuhhhhhhhhhhh

Pfff, lekkere partij, denk dat Ali hem toch pakt zometeen in de 3e ronde...

1e voor Spong 2e voor Reem .. lastig

Terug
Naar boven