AndroidHealthClinic

K1 grand prix ITS SHOWTIME 2008

spong is echt zo bruut om naar te kijken, echt een super vechter :D

5 oktober kan ik hem weer zien vechten

De taktiek van Remy om voornamelijk te trappen tegen Melvin blijkt goed te werken:).

Was topdag gisteren!! Heb me goed vermaakt in de Arena! De after party was alleen een beetje rustig... :(

• Topic Starter Topic Starter
jammer dat ik op scherm bijna beter zag als ring maar wat was het master
bonjaski kicks ass big time
voor mij een avondje om niet te vergeten
werd zelf veel enthousiaster als voetbal WK nederland in finale:)

Manhoef tegen Bonjasky!! wat een partij, een avond die me nog bijblijft ;)

Ook belangrijk vond ik de organisatie van de ArenA die echt wel goed was, nooit te lang moeten wachten enzo.
Toffe avond!

Ivm reistijd ben ik meteen na de finale van erol bonecruscher zimmerman vertrokken, ik dacht dat het afgelopen was. nu lees ik dat daarna nog meer wedstrijden waren. Hoe lang na de finale van erol zimmerman begonnen die wedstrijden en hoe laat was het toernooi afgelopen????

ik ben om 22.30 ongeveer de Arena uitgewandeld na de laatste wedstrijd.

Ivm reistijd ben ik meteen na de finale van erol bonecruscher zimmerman vertrokken, ik dacht dat het afgelopen was. nu lees ik dat daarna nog meer wedstrijden waren. Hoe lang na de finale van erol zimmerman begonnen die wedstrijden en hoe laat was het toernooi afgelopen????

uhhhh toen was het gedaan of ver gedaan dacht ik ............:o

ik ben om 22.30 ongeveer de Arena uitgewandeld na de laatste wedstrijd.

huhhhhhhhhhhhhhhh vaag ....**** blijkbaar ben ik dus ook veel te vroeg weggegaan (na die finale waarschijnlijk)....was half 8 klaar ofzo:mad:
wat voor partijen waren er nog dan? want volgens mij liep het helemaal leeg toen
.

WHahahahah sorry hoor Hhahaahhah

Waarvan, van de prijs die hij uitreikt?

Zoals al een paar keer eerder is gezegd in dit topic.
Heb het helaas moeten missen! Heeft Ubeda gewonnen?

Terug
Naar boven