AndroidHealthClinic

Kaartjes Sensation White 2006

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Ik heb een andere vraag hier gepost omdat ik er achter kwam dat de prijzen vooral te maken hadden met het vraag en aanbod.

Maar nu een vraag ik zie op marktplaats verschillende mensen kaartjes aanbieden voor Sensation White,maar ik wil natuurlijk niet genaaid worden.

Iemand tips zodat ik zeker weet dat ik legale kaartjes koop?

Bij een advertentie heeft iemand ook een betalingsbewijs. Houdt dit in dat het 'safe' is om te kopen?

Alvast bedankt en karma voor alle goede tips!

Laatst bewerkt:
Tegenwoordig is het heel lastig om het verschil op het oog te zien. En ik snap mensen ook niet die nu al weten dat ze 6 juli niet kunnen maar al wel een kaartje hebben gekocht.

Ik zou even contact opnemen (mail sturen) met ID&T. Misschien kunnen hun je meer vertellen waar je rekening mee kunt houden.

• Topic Starter Topic Starter
Peoples zei:
Tegenwoordig is het heel lastig om het verschil op het oog te zien. En ik snap mensen ook niet die nu al weten dat ze 6 juli niet kunnen maar al wel een kaartje hebben gekocht.

Ik zou even contact opnemen (mail sturen) met ID&T. Misschien kunnen hun je meer vertellen waar je rekening mee kunt houden.

IVM vakantie denk ik

Ja goed idee, ga ik doen!

niet kopen op rare of verkoop sites je wordt altijd geweigert aan de deur en dan zit je met je kaartje

koop hem liever bij een erkende platenzaak of verkoop punt al kost het iest meer maar dan ben je ook zeker succes met de inkoop

:D da kannie want sensation white is al uitverkocht :)

Peoples zei:
En ik snap mensen ook niet die nu al weten dat ze 6 juli niet kunnen maar al wel een kaartje hebben gekocht.

Dat zijn gewoon handelaren joh :rolleyes:
Weten of ze echt zijn is lastig he, tenzij je ze zelf mag zien. Dan moet je ze dus wel zelf ff ophalen.

Ik zou het zelf echt gewoon niet doen... Ten eerste is de kans dat je fake koop supergroot, het schijnt ERG lastig te zijn geworden om echt van niet echt te onderscheiden en ten tweede is het nou niet zo dat Sensation zo veel beter is dan allerlei andere feesten waar je naartoe kan gaan van de zomer...

Kan je beter gewoon ergens anders naartoe gaan waar je nog wel gewoon kaarten voor kunt krijgen, imho...

• Topic Starter Topic Starter
partysander zei:
Dat zijn gewoon handelaren joh :rolleyes:
Weten of ze echt zijn is lastig he, tenzij je ze zelf mag zien. Dan moet je ze dus wel zelf ff ophalen.

Ga ik ook doen! Heb 2 kaartjes voor 100ps...

Ow, dan goed je ogen open houden als je ze ophaalt ;)

Terug
Naar boven