AndroidHealthClinic

KaasKetchup & KaasCurry's log

KaasKetchup

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
72kg
Ter motiviatie willen ik (Edwin), en Sietse (KaasCurry) een log bijhouden. Ons doel is om een stuk massa en kracht te winnen. Geen zogenaamd "superdude" lichaam - geen dunne armen met sixpack dus. We willen dus vooral groeien. We hebben in het verleden al eerder getraint. Nu willen we een stuk serieuzer gaan trainen, en dus hopelijk ook sneller groeien.

Ik mag helaas niet te veel kracht zetten op mijn benen, vanwege talloze blessures. Squatten durf ik nu dan ook niet aan, leg press ga ik morgen even uit testen.

Stats volgen nog.

Week indeling:

• Maandag: borst/biceps
  • Dinsdag: rust
  • Woensdag: rust
  • Donderdag: rug/traps/triceps
  • Vrijdag: benen/schouders
Maandag

- borst:
BP - 3x12
BP (incline) - 3x12
Cable crossovers - 2x12
Fly's - 2x12

- biceps:
dumbbell curl - 2x12
dumbbell hammer curl - 2x12
preacher curls(barbell) - 2x12

Donderdag

- rug, traps
lat pull down - 3x12
shrugs - 2x12
cable rows - 2x12
bent over rows - 2x12

- triceps:
dumbbell kickbacks - 2x12
touwdinges - 2x12
dips - 2x12
skullcrusher - 2x12

Vrijdag

leg press - 3x12
calf raises - 2x12
leg curl (quads) - 2x12
leg curl (hamstring) - 2x12

- schouders:
military press - 3x12
dumbbell raise - 2x12
dumbbell raise(buiten) - 2x12

Voeding

We proberen zo veel mogelijk te eten & water te drinken. 's ochtends beginnen we met een heerlijk bakje brinta en broodjes ei. Naar school nemen we voldoende brood mee met kipfilet of iets dergelijks. We eten eigenlijk elk uur, anderhalfuur wel. 's avonds eten we wat de pot schaft. Voor het slapen gaan 500 gram magere kwark, met eventueel iets er door (banaan, kersen, etc.) We gebruiken (nog) geen sups, maar zaten te denken aan proteine shakes en/of creatine - raden jullie dat nu al aan?

Tips zijn meer dan welkom (vooral over voeding), tips voor ons schema zijn ook welkom natuurlijk!

Vanavond onze eerste post!

Succes met het loggen!

Zijn jullie precies even sterk, of posten jullie 2 verschillende trainingen?
Post anders je eetschema dan kan er makkelijker iets over gezegd worden.

succes verder.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn jullie precies even sterk, of posten jullie 2 verschillende trainingen?
Post anders je eetschema dan kan er makkelijker iets over gezegd worden.

succes verder.

We zijn ongeveer even sterk, Sietse is weer net iets sterker in zijn schouders, en ik in mijn biceps. We posten allebei apart, hoewel het nu niet veel zal schelen. We zijn ongeveer even lang, en wegen ook hetzelfde - is aan de ene kant wel fijn omdat we, hopelijk, allebei even snel vooruit gaan!

• Topic Starter Topic Starter
Net geknald! Rug goed getraint, triceps ook aardig getraint! Als laatste dippen (met ondersteuning van zo'n apparaat, helaas), maar was echt niet te doen - we konden nog net 1x12 er uit pushen, maar dat was ook wel echt het limiet. Nu 500g magere kwark met een stuk fruit naar keuze op eten en naar m'n bedje!

1 Maart posten we beide de eerste foto's en we zijn zeer benieuwd naar jullie reacties en vooral het commentaar. We zijn gedreven en willen graag leren van het commentaar.
Vanaf 1 maart zullen we elke 1e dag van de maand nieuwe foto's plaatsen.
Vanavond word er niet getraint vanwege andere verplichtingen dus hebben we de training verplaatst naar as. zondag.

Terug
Naar boven