MuscleMeat

Kai Greene 3 Weeks Out

GH-gut en gay. Jammer, ik vind hem anders wel cool.

??

_47I1838.jpg

_47I1831.jpg

En jullie vinden 'Lunch' trey brewery wel buff :roflol: Monster logica

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

op die trap na vond ik het poseren wel goed hoor. En ik vind zijn andere routine's ook wel strak. Het brengt wel een verfrissing in de posingsTen van iedereen het is totaal iets anders.
Vernieuwend!:)

Misschien kan hij mee spelen in "step up (bodybuilding)"

die gozer heeft best nog een lekker wijfje dus dat gay gedoe is ook wat overdreven.
alles wat nieuw is schrikt de mensen aanvankelijk af he ... ;)

Vind zun show maar bagger, laat wat meer aandacht over voor de spieren ipv je dansje.

Fysiek is slecht te zien.

Zodat hij hetzelfde is als elke andere bodybuilder? Ik vind het juist vet om te zien dat hij zich onderscheid van de rest. Al moet ik toegeven wanneer hij die ladder inklimt toch wel een beetje gay overkomt :o.

Hij moet gewoon op deze manier lekker in de slaapkamer blijven posen. Laat hem inderdaad op het podium maar normaal doen.

Als met het oog op BB kijk naar een show van iemand mag zijn optreden best inventief zijn maar zorg dan wel dat je uiteindelijk een stel normale poses getoont hebt zodat iedereen een duidelijke indruk kan krijgen van het huidige fysiek. Vind dit idd nergens op slaan en jah hij kan goed poseren maar deze keer niet in mijn ogen.

Verder hoop ik dat hij net een zware maaltijd achter de rug had want ik heb Green nog nooit met zo'n pens gezien.

shiiit

Zodat hij hetzelfde is als elke andere bodybuilder? Ik vind het juist vet om te zien dat hij zich onderscheid van de rest. Al moet ik toegeven wanneer hij die ladder inklimt toch wel een beetje gay overkomt :o.

Juist zodat hij dan is als elke andere bodybuilder! Want dan vergelijk je de fysieken en niet het "dansje" wat hij opvoert.

Als met het oog op BB kijk naar een show van iemand mag zijn optreden best inventief zijn maar zorg dan wel dat je uiteindelijk een stel normale poses getoont hebt zodat iedereen een duidelijke indruk kan krijgen van het huidige fysiek.

Daar zijn de verplichte poses voor.

Terug
Naar boven