XXL Nutrition

Kai Greene updates topic

l.jpg

uit 2008 maar lol eerste x dat ik kai zie in spijkerbroek

Ik gok een stretchbroek, het is onmogelijk om met die benen een passende broek te vinden zonder een riem 6x om te doen.

Spijkertent zal je bedoelen hahaha

Heb 2 jaar geleden hem wel op podium gezien met spijkerbroek.

Ik gok een stretchbroek, het is onmogelijk om met die benen een passende broek te vinden zonder een riem 6x om te doen.

Mwah denk je niet dat bodybuilders, vooral de populaire met veel $$, hun eigen kleermaker inhuren en kleren laten maken?

Mwah denk je niet dat bodybuilders, vooral de populaire met veel $$, hun eigen kleermaker inhuren en kleren laten maken?

Nee.

Er zijn genoeg winkels met spijkerbroeken gemaakt voor obesitas mensen, of mensen met andere lichaamsverhoudingen.
Als ik mijn straat uitloop en de hoek om loop bingo, ook zo'n winkel -> http://www.grotematendenhaag.nl/

Mensen die 250KG wegen aan vet hebben soms ook een spijkerbroek aan, daar is altijd wel wat voor te vinden.
Dus ook kai zal spijkerbroeken vinden voor grotere maten.

Nee.

Er zijn genoeg winkels met spijkerbroeken gemaakt voor obesitas mensen, of mensen met andere lichaamsverhoudingen.
Als ik mijn straat uitloop en de hoek om loop bingo, ook zo'n winkel -> http://www.grotematendenhaag.nl/

Mensen die 250KG wegen aan vet hebben soms ook een spijkerbroek aan, daar is altijd wel wat voor te vinden.
Dus ook kai zal spijkerbroeken vinden voor grotere maten.

Maar die vallen bij de taille dan 20x te groot uit.. :D

Dat laatste filmpje (met Phil, Jay,...) daar stond ie ****ing strak!

ik hoop echt dat kai wint deze keer. Wanneer is mr olympia eigenlijk hehe?

ik hoop echt dat kai wint deze keer. Wanneer is mr olympia eigenlijk hehe?

[Link niet meer beschikbaar]

Leuk ook om te zien wie em al heeft gewonnen en wanneer. Maar ook dat ze het vroeger verspreid hielden, nu is het elke keer Las Vegas :(

Kai gaat hem pakken dit jaar

Monsters

@0.15 zie die physique f**got snel foot maken van kai zn glutes

Terug
Naar boven