MuscleMeat

Kai Greene updates topic

Jammer dat hij het zo gaat overdrijven, masker was al appart maar zon hele SM outfit is een beetje jammer voor de sport in mijn ogen.

Hoe dan ook blijft hij de betere bodybuilder op het moment. respect voor zijn fysiek, manier van trainen en zijn denkwijze wat betreft het bouwen van een lichaam.

Zo stond hij inderdaad ook op de FIBO, beete vreemd haha :p

Die tuimelingen ook in het clipje :D

Staat er wel top bij voor offseason.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice foto's man, goed fysiek voor OS

Vind dit SM-pak ook niet zo thuis horen op een bodybuilding stage maar anderzijds is het wel leuk dat hij in ieder geval iets anders doet dan de standaard mandatory poses doorlopen op een doorsnee hip hop beat. Hoe meer poseerfilmpjes ik zie hoe eerder ik raak afgeleid, maar Kai weet me altijd wel het volledige nummer te boeien.

Bicep peak van deze man blijft ziek

Dit soort acties (iets overdreven) + z'n verleden (you know) gaat hem wss in de weg liggen om Mr O te worden, wat jammer zou zijn.

zijn routine's vind ik altijd wel vet, maar die pakjes hoeven idd echt niet!

Hij is gewoon een icoon en anders dan de rest. Super toch, keer wat anders..

Hij moet inderdaad vooral doen waar hij zelf vrolijk van wordt. Zo'n pakje zoals nu hoeft van mij ook niet maar hij heeft tenminste schijt aan wat iedereen vindt en dat vind ik mooi.

Dit soort acties (iets overdreven) + z'n verleden (you know) gaat hem wss in de weg liggen om Mr O te worden, wat jammer zou zijn.

Dat zal ongetwijfeld meespelen, maar buiten dat heeft hij ook nog niet het fysiek gehad dat hij de O had horen te winnen.

Jammer dat hij het zo gaat overdrijven, masker was al appart maar zon hele SM outfit is een beetje jammer voor de sport in mijn ogen.

Hoe dan ook blijft hij de betere bodybuilder op het moment. respect voor zijn fysiek, manier van trainen en zijn denkwijze wat betreft het bouwen van een lichaam.

Beetje kinky moet kunnen toch :p

Staat er wel top bij voor offseason.

wtf is dat voor gay shit. ben weg hier ciao

mirin SM pakje

mirin dance moves

Terug
Naar boven