Fitness Seller

Kai Greene updates topic

hahahahah nice posts

die biceps van kai hangen gewoon zo groot zijn ze, net als pecs.... sick

hoe gay ie soms ook is, hij beweegt ****ing nice op het podium en zo, probeert wel gracieus over te komen
terwijl sommigen lopen te vibreren als een dildo op elektriciteit en van die robot dansjes doen...
dan nog liever de classic poses en mooie flow in een routine met een krachtig nummer :D

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 17:15 ----------

en het lijkt hem niet te breken dat ie nakend op internet is te zien

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziek!

index.php?action=dlattach;topic=485260.jpg

junkyarddog.jpg

junkyarddog.jpg
[/QUOTE]

whahahaha hier houd de wel een beetje vocht vast

Is dat kai wel??

vlgens mij is dat een worstelaar

Kappen met die zielige grapjes, forum is al vervuild genoeg. Ga dat in Allerlei doen, echt kleuters sommigen hier.

Eattillyoudrop heeft geen coïtus gehad deze nacht

Of geen worst..

Freaky die neusgaten, lijken bijna twee ogen die open gaan...

ze weet wat ze zeggen over jongetjes met grote neusgaten.

die kunnen een grapefruit doorklieven?

Eattillyoudrop heeft geen coïtus gehad deze nacht

Coïtus heb ik genoeg, overload test in mijn lijf :roflol:.

Carb cyclen begint zijn tol te eisen :D. Doe lekker verder met de grapjes, ik heb mijn cheatdag met brownies dus boeit me verder ook geen hol meer :booty:.

Cheatdag is de dag waarop ik 1 cheatmaaltijd heb. Al ben ik gisteren wel over de schreef gegaan :roflol: !

40 stuks sushi, 1 stuk chocolade mousse cake, 2 brownies, 1 chocolate chip, 2 muffins, 5 bollen ijscrème met chocolade saus (ja, ik hou van chocolade...).

Als je op 6% staat en je je lichaam kent kan het wel, vandaag maar braaf terug ochtendcardio en dieet netjes aanhouden :D.

Cheatdag is de dag waarop ik 1 cheatmaaltijd heb. Al ben ik gisteren wel over de schreef gegaan :roflol: !

40 stuks sushi, 1 stuk chocolade mousse cake, 2 brownies, 1 chocolate chip, 2 muffins, 5 bollen ijscrème met chocolade saus (ja, ik hou van chocolade...).

Als je op 6% staat en je je lichaam kent kan het wel, vandaag maar braaf terug ochtendcardio en dieet netjes aanhouden :D.

Haha goede mentaliteit :)

Dat hele cheatdag idee vind ik sowieso onzin. Als je je lichaam kent weet je wat je wel en niet kan nemen.
als het in je macro's past om elke dag 5 brownies te vreten zonder negatieve resultaten, lekker doen! :P

Terug
Naar boven