Speedo88
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ot:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mmmm lookin' like sumthin from another planeeet
is recent. week terug ofzodie gast komt van een andere planeet, welk jaar is dit van?

't is maar net waar je op let
Ik zou gelijk kijken naar seperatie en vasculariteit van de quads. maarja wie ben ik.
met de naam speedo vind ik het niet gek dat hem dat opvalt xd
Dit zegt meer iets over jou dan over iemand anders. lolJe ziet z'n eikel gewoon zitten man...Das gewoon nasty zulke broekjes.
Ja vast, omdat ik het noem en tal van andere mensen het ook zien zegt dat wat over mij? Sure, geloof wat je wil maar bij die foto kan je gewoon niet zeggen dat die niet homo is. Ik vind Kai een uitstekende bodybuilder, maar hij is toch wel een beetje gay met al die pakjes en die vieze broekjes die die altijd aan heeft. Andere pro's doen dat toch ook niet? Het feit dat jullie het allemaal negeren zegt wat over jullie.
Ja vast, omdat ik het noem en tal van andere mensen het ook zien zegt dat wat over mij? Sure, geloof wat je wil maar bij die foto kan je gewoon niet zeggen dat die niet homo is. Ik vind Kai een uitstekende bodybuilder, maar hij is toch wel een beetje gay met al die pakjes en die vieze broekjes die die altijd aan heeft. Andere pro's doen dat toch ook niet? Het feit dat jullie het allemaal negeren zegt wat over jullie.
Speedo zit zelf in de kast, hij probeert zo graag uit te vinden of Kai gay is.
99% hier kijkt gewoon naar zijn fysiek en zijn performance, de rest boeit niet.
Elke gym heeft 20% homo's, ga je maar verstoppen bangerd!
(En nee, ik heb gewoon een vriendin, en die heet geen Bob xD)
Tuurlijk zie je wel die bobbel in z'n broek. Maar dan ga ik niet inspecteren of zijn eikel daarin te zien is. Geeft niet hoor, je mag gewoon homo zijn, dat mag tegenwoordig.Ja vast, omdat ik het noem en tal van andere mensen het ook zien zegt dat wat over mij? Sure, geloof wat je wil maar bij die foto kan je gewoon niet zeggen dat die niet homo is. Ik vind Kai een uitstekende bodybuilder, maar hij is toch wel een beetje gay met al die pakjes en die vieze broekjes die die altijd aan heeft. Andere pro's doen dat toch ook niet? Het feit dat jullie het allemaal negeren zegt wat over jullie.
Homo ben je in ontkenning't is maar net waar je op let
Ik zou gelijk kijken naar seperatie en vasculariteit van de quads. maarja wie ben ik.

Tuurlijk zie je wel die bobbel in z'n broek. Maar dan ga ik niet inspecteren of zijn eikel daarin te zien is. Geeft niet hoor, je mag gewoon homo zijn, dat mag tegenwoordig.