XXL Nutrition

Kai Greene updates topic

Ik let daar niet op, je ontkomt er bijna niet aan op die foto.

ot:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mmmm lookin' like sumthin from another planeeet

0Za9tKS.jpg

Ligt het nou aan mij of heeft hij in die pose echt een enorme gut?

Ja vast, omdat ik het noem en tal van andere mensen het ook zien zegt dat wat over mij? Sure, geloof wat je wil maar bij die foto kan je gewoon niet zeggen dat die niet homo is. Ik vind Kai een uitstekende bodybuilder, maar hij is toch wel een beetje gay met al die pakjes en die vieze broekjes die die altijd aan heeft. Andere pro's doen dat toch ook niet? Het feit dat jullie het allemaal negeren zegt wat over jullie.

Ja vast, omdat ik het noem en tal van andere mensen het ook zien zegt dat wat over mij? Sure, geloof wat je wil maar bij die foto kan je gewoon niet zeggen dat die niet homo is. Ik vind Kai een uitstekende bodybuilder, maar hij is toch wel een beetje gay met al die pakjes en die vieze broekjes die die altijd aan heeft. Andere pro's doen dat toch ook niet? Het feit dat jullie het allemaal negeren zegt wat over jullie.
167.jpg

is ronnie nu ook gay?

• Like
Waarderingen: YOGI
Front squat met 260 kilo is nooit gay ;)

Speedo zit zelf in de kast, hij probeert zo graag uit te vinden of Kai gay is.

99% hier kijkt gewoon naar zijn fysiek en zijn performance, de rest boeit niet.
Elke gym heeft 20% homo's, ga je maar verstoppen bangerd!

(En nee, ik heb gewoon een vriendin, en die heet geen Bob xD)

Speedo zit zelf in de kast, hij probeert zo graag uit te vinden of Kai gay is.

99% hier kijkt gewoon naar zijn fysiek en zijn performance, de rest boeit niet.
Elke gym heeft 20% homo's, ga je maar verstoppen bangerd!

(En nee, ik heb gewoon een vriendin, en die heet geen Bob xD)

Dat staat nog niet garant voor "niet homo" zijnde..
Zijn TE veel jongens/mannen die een vriendin hebben (die geen Bob heet) en toch homo zijn.. Ze komen er niet voor uit maar zijn overduidelijk homo.. En sommige zijn getrouwd met een vrouw maar hebben stiekum seksueelcontact met andere homo's...

Wowww zovaak het woord "homo" gebruikt zonder dat ik iemand uitscheld..

Tuurlijk zie je wel die bobbel in z'n broek. Maar dan ga ik niet inspecteren of zijn eikel daarin te zien is. Geeft niet hoor, je mag gewoon homo zijn, dat mag tegenwoordig.

't is maar net waar je op let:rolleyes:

Ik zou gelijk kijken naar seperatie en vasculariteit van de quads. maarja wie ben ik.
Homo ben je in ontkenning ;)

Tuurlijk zie je wel die bobbel in z'n broek. Maar dan ga ik niet inspecteren of zijn eikel daarin te zien is. Geeft niet hoor, je mag gewoon homo zijn, dat mag tegenwoordig.

Not sure if serious...

Zegt de man die op contact-sites zich voor doet als een geile chick om zo doende nummer van negeroide gozers te scoren...... :cool:

Terug
Naar boven