- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik lustte ze al niet maar nu krijg ik al rare associaties als ik er 1 zie 
Dit. Respect voor het werk als atleet, maar die shit hoef ik ook niet.
En als mensen wat verder zoeken dan hun neus lang is komen ze op het grapefruit incident van Kai uit & van RonnieIs beter dan die nikszeggende interviews van Ronnie die zijn niet verstaanbaar en hij komt niet uit zijn woorden dankzij kai denken mensen nog dat er BBers zijn met hersens. Bij dat interview filmpje moet ik ook elke keer denken aan Beast van the X men
Ronnie Coleman graduated cum laude from Grambling State University (GSU) in 1986 with a BSc in accounting.[

Is beter dan die nikszeggende interviews van Ronnie die zijn niet verstaanbaar en hij komt niet uit zijn woorden dankzij kai denken mensen nog dat er BBers zijn met hersens. Bij dat interview filmpje moet ik ook elke keer denken aan Beast van the X men
Met hersenen... Wat hij zegt lijkt enkel maar slim door de ongelooflijk trage en wannabe filosofische manier dat hij dingen uitlegt. Hij doet alsof hij altijd lang moet nadenken over hoe hij dingen gaat zeggen, maar dat is niet omdat wat hij zegt zo geniaal is, maar omdat hij gewoon te traag van geest is om een vlotte zin te formuleren.

Nou nou je zou maar pro BBer zijn en ze zeggen dit over je. Nu ineens is coleman slim die man roept yeah buddy en verder komt ie niet. Nu hebben we een BBer die in mijn ogen meer te vertellen heeft dan alleen hoe sterk die wel niet is blijkt ie te traag te zijn.
Wat heeft het feit dat hij een pro BBer is te maken met wat ik vind van zijn communicatievaardigheden?
Nou nou je zou maar pro BBer zijn en ze zeggen dit over je. Nu ineens is coleman slim die man roept yeah buddy en verder komt ie niet. Nu hebben we een BBer die in mijn ogen meer te vertellen heeft dan alleen hoe sterk die wel niet is blijkt ie te traag te zijn.