XXL Nutrition

Kai Greene updates topic

muaaaa rammyyyy is gonna kill kai

Erg goed fysiek idd, damn!

muaaaa rammyyyy is gonna kill kai

dit is gewoon niet mogelijk. hij kan sommige spiergroepen wel groter hebben maar die balans die kai nu heeft is echt sick. Die lower lats heeft niemand, grootte van benen en separatie hebben er wel meer maar die armen van kai kunnen ook nog eens competen met phil...
Ook al vind ik phils armen qua genetische aanleg (vormen gewoon en zo) wel een stuk mooier :D

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 11:39 ----------

ondanks het grapefruit incident... :( ik lustte ze al niet maar nu krijg ik al rare associaties als ik er 1 zie :(

Ramy is huge maar ik denk dat als die zonder veel seperatie komt al gelijk een stuk lager geplaatst gaat worden...

Kai staat er inderdaad weer goed bij, alleen denk ik dat het net niet compleet genoeg is om Phil te verslaan. Phil heeft gewoon zijn genen mee en daar kan Kai niks aan doen. Ramy is gewoon overhyped en ziet er imo niet uit met zijn rare verhoudingen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie net dat het een repost is, sorry!

Working to see these #dream realized.

Hoop dat ie wint

Ik niet. Altijd die filosofische bullshit van hem

Is beter dan die nikszeggende interviews van Ronnie die zijn niet verstaanbaar en hij komt niet uit zijn woorden dankzij kai denken mensen nog dat er BBers zijn met hersens. Bij dat interview filmpje moet ik ook elke keer denken aan Beast van the X men

Ik niet. Altijd die filosofische bullshit van hem
Dit. Respect voor het werk als atleet, maar die shit hoef ik ook niet.

Is beter dan die nikszeggende interviews van Ronnie die zijn niet verstaanbaar en hij komt niet uit zijn woorden dankzij kai denken mensen nog dat er BBers zijn met hersens. Bij dat interview filmpje moet ik ook elke keer denken aan Beast van the X men
En als mensen wat verder zoeken dan hun neus lang is komen ze op het grapefruit incident van Kai uit & van Ronnie
Ronnie Coleman graduated cum laude from Grambling State University (GSU) in 1986 with a BSc in accounting.[
;)

Met hersenen... Wat hij zegt lijkt enkel maar slim door de ongelooflijk trage en wannabe filosofische manier dat hij dingen uitlegt. Hij doet alsof hij altijd lang moet nadenken over hoe hij dingen gaat zeggen, maar dat is niet omdat wat hij zegt zo geniaal is, maar omdat hij gewoon te traag van geest is om een vlotte zin te formuleren.

Met hersenen... Wat hij zegt lijkt enkel maar slim door de ongelooflijk trage en wannabe filosofische manier dat hij dingen uitlegt. Hij doet alsof hij altijd lang moet nadenken over hoe hij dingen gaat zeggen, maar dat is niet omdat wat hij zegt zo geniaal is, maar omdat hij gewoon te traag van geest is om een vlotte zin te formuleren.

Nou nou je zou maar pro BBer zijn en ze zeggen dit over je. Nu ineens is coleman slim die man roept yeah buddy en verder komt ie niet. Nu hebben we een BBer die in mijn ogen meer te vertellen heeft dan alleen hoe sterk die wel niet is blijkt ie te traag te zijn.

Gaan we nu hier weer vrolijk verder met de discussies?

Nou nou je zou maar pro BBer zijn en ze zeggen dit over je. Nu ineens is coleman slim die man roept yeah buddy en verder komt ie niet. Nu hebben we een BBer die in mijn ogen meer te vertellen heeft dan alleen hoe sterk die wel niet is blijkt ie te traag te zijn.

Wat heeft het feit dat hij een pro BBer is te maken met wat ik vind van zijn communicatievaardigheden?

Mensen moeten echt kappen met zulke achterlijke plaatjes te maken... ''This weight is going kill me tonight''? Wat slecht! Een goede slogan of motto is tof maar al die irritante noob typefoutjes en slechte zinnen maken het zo kansloos!

Mijn favoriet.

Yeah buddy motiveert me anders 1000x zo veel als dat slappe geleuter van Kai.

Terug
Naar boven