XXL Nutrition

Kai Greene updates topic

Ik vind bodybuilding ook leuk, en heb ook zat gekuurd en gedisciplineerd mn eetschemaatjes en workouts gedaan, maar die gezondheidsrisico's die je moet nemen om "BUITENAARDSE" proporties aan te gaan nemen zijn mij simpelweg te groot. Ze vallen niet voor niets met bosjes neer tegenwoordig.......
Wat overigens niks zegt over het feit dat ik ziekelijke respect heb voor het feit dat ie het wel flikt! Hij geeft IMO namelijk zijn leven voor de sport :).

Dit is mooi geïllustreerd hoe het toelaten van doping een sport compleet kappot maakt.
Enkel een handvol gekken is zo zot een doping regime te volgen dat nodig is om in BB de top te bereiken.
Gevolg is dat niet de meest getallenteerde of hardstwerkende atleten de top bereiken, maar zij die bereid zijn de grootste gezonheidsrisico's te nemen.

Is Ronnie ook en alleen een mong**l schrijft dit toe aan roids. Is ook begrijpelijk die man kondigt het einde aan van loopbaan een deel van zijn leven geeft ie op ja dat levert emoties op

lol

"Een deel"?

:roflol:

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 00:48 ----------

Dit is mooi geïllustreerd hoe het toelaten van doping een sport compleet kappot maakt.
Enkel een handvol gekken is zo zot een doping regime te volgen dat nodig is om in BB de top te bereiken.
Gevolg is dat niet de meest getallenteerde of hardstwerkende atleten de top bereiken, maar zij die bereid zijn de grootste gezonheidsrisico's te nemen.

Oneens.

Er zijn zat mensen op deze aardkloot die er natural beter uitzien en meer bereiken dan sommige mensen die zich platspuiten en slikken en simpelweg de genetics of toewijding voor het circus eromheen niet hebben. Daarnaast lopen er zat die van zichzelf niet weten dat ze de potentie hebben op een wereldtopper te worden. Die zouden dan ook meer kunnen bereiken dan fanatieke juicers zonder genetics? En dan is er ook nog de factor geld. We vergeten maar even voor het gemak dat een Olympialichaam zeker een halve ton per jaar kost. Een bedrag waar "Jan Modaal" lang niet aan komt? Aan iedereen de keuze of ie wil gebruiken of niet, ook prima toch? :)

Daarnaast denk ik trouwens dat door het toelaten van doping deze sport JUIST nog naar een NOG HOGER niveau kan worden getilt. Laten we eerlijk zijn? Het is toch puur amusement wat de olympiadeelnemers ons elk jaar laten zien? Kijk eens hoe de sport geevolueert is? Hoe stonden ze er bij in de jaren 80 en nu? Waar staan bodybuilders op het hoogste nivea over 20 jaar als je bv al ziet wat voor massamonsters er nu gestaan hebben?

The skigh is the limit!!!??

Laatst bewerkt:
lDaarnaast denk ik trouwens dat door het toelaten van doping deze sport JUIST nog naar een NOG HOGER niveau kan worden getilt. Laten we eerlijk zijn? Het is toch puur amusement wat de olympiadeelnemers ons elk jaar laten zien? Kijk eens hoe de sport geevolueert is? Hoe stonden ze er bij in de jaren 80 en nu? Waar staan bodybuilders op het hoogste nivea over 20 jaar als je bv al ziet wat voor massamonsters er nu gestaan hebben?

The skigh is the limit!!!??

En noem je dat dan nog een SPORT als het resultaat bijna puur het resultaat is van doping?

De gemiddelde IFBB pro heeft maar liefst meer dan 30 kg spieren meer dan de beste naturals die ooit op dit aardoppervlak hebben rondgewandeld. Van elke 3 kg spieren die hij door BB heeft bijgekregen zijn er minstens 2 puur en alleen het gevolg van doping.

Als over een aantal jaar daar nog eens 20 kg spieren bij komen door gebruik te maken van gendoping en stamcellen, ga je dan nog steeds applaudiseren dat de BB sport er fantastisch op vooruit gegaan is?
Zelfs als trainen helemaal niet meer nodig is, en het volstaat om wekelijks of maandelijks eens langst te gaan bij de locale underground muscle 'dokter'?

Word eens wakker zou ik zeggen.

Kap nou eens met jullie gezeik. Daar gaat het topic van Kai Green helemaal niet over.

En noem je dat dan nog een SPORT als het resultaat bijna puur het resultaat is van doping?

Jazeker, net als er bij darten "een biertje word gedronken", wielrenners "EPO junkys" zijn, en powerlifters een eindproduct zijn van een overschot aan Kcal en 150 MG OXYMETOLONE per day :D Zo gebeurt er overal wel wat......

De gemiddelde IFBB pro heeft maar liefst meer dan 30 kg spieren meer dan de beste naturals die ooit op dit aardoppervlak hebben rondgewandeld. Van elke 3 kg spieren die hij door BB heeft bijgekregen zijn er minstens 2 puur en alleen het gevolg van doping.

Dat zegt toch nog steeds niets over hoe iemand eruit ziet? Meer spieren wil toch niet zeggen dat het ook MOOIER is.....je snapt er echt nog steeds geen reet van he?:rolleyes:

Als over een aantal jaar daar nog eens 20 kg spieren bij komen door gebruik te maken van gendoping en stamcellen, ga je dan nog steeds applaudiseren dat de BB sport er fantastisch op vooruit gegaan is?
Zelfs als trainen helemaal niet meer nodig is, en het volstaat om wekelijks of maandelijks eens langst te gaan bij de locale underground muscle 'dokter'?

Word eens wakker zou ik zeggen.

Ik zou snel naar de body en fitshop gaan om weer eens een creatinekuurtje te halen. Laat me raden, jij bent een "NATURAL FREAK" of niet? ZOn type die "geen respect" heeft voor kuurders....echt zon uber anti anabolen propagandaleider "want met een spuitje kan iedereen gainen"...hou toch op vent en toon eens wat respect voor mensen en hun keuzes :)
EN nu weer ontopic inderdaad.......

Kai Green topic en dan weeeeeer zielig gelul over het gebruik van bodybuilders en dat dit zo slecht is en wat men persoonlijk hiervan vind... Zielig gelul maak je eigen huilhoekjes topic aan..
En ja in dat filmpje waren het duidelijk emoties..!!

Dat zegt toch nog steeds niets over hoe iemand eruit ziet? Meer spieren wil toch niet zeggen dat het ook MOOIER is.....je snapt er echt nog steeds geen reet van he? .

Oh, ja, bodybyuilding wedstrijden zijn schoonheidswedstrijden. Ik was het bijna vergeten. :)

Wel ja, dan gaat Kai dit jaar zeker de O pakken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat begrijp ik allemaal wel, maar je mist geloof ik de essentie van mijn betoog;

Het is namelijk "erg gek" dat zo;n gast daar tjokvol van de roids bijna van zn stokje gaat.
Bodybuilding op dit niveau is onverantwoorde risico's nemen, met alle risico's van dien.
Ik ben er van overtuigd dat dit niet gezond is......

Ik vind bodybuilding ook leuk, en heb ook zat gekuurd en gedisciplineerd mn eetschemaatjes en workouts gedaan en aardig wat persoonlijke doelstellingen weten te overtreffen, maar die gezondheidsrisico's die je moet nemen om op een hoger niveau "BUITENAARDSE" proporties aan te gaan nemen zijn mij simpelweg te groot.
Ze vallen niet voor niets met bosjes neer tegenwoordig.......om nog maar te zwijgen over de psychische schade (waar je NOOIT iemand over hoort)
Wat overigens niks zegt over het feit dat ik ziekelijke respect heb voor het feit dat ie het wel flikt! Hij geeft IMO namelijk LETTERLIJK zijn leven voor de sport, en dat kunnen we van een hoop andere topsporters in diverse sporten niet zeggen :)

aap 811 en denk jij dat body building wedstrijden op laag niveau zoals hier in nederland wel gezond is ??
jongens van 19- 25 die allemaal gebruiken voor een wedstrijd ?? en tussendoor ook nog kuren heb je enig idee wat dit kost ??? daar heb je geen hoger niveau voor nodig gebeurt gewoon op regionaal niveau ..

en dan praat ik nog niet eens over de jongens die geen wedstrijden doen en gewoon kuren om er goed uit te zien ..
komt heel veel bij kijken hoor zeker in een wedstrijd voorbereiding kost echt veel heb dit meerdere keren ondervonden

en wat de psychische schade betreft ben ik het met je eens heb dit idd ook ondervonden word imo ook onderschat

maar ik heb echt enorm respect voor die gasten ze doen het toch maar geven heel hun even voor bb

Nog een derde filmpje

ach de discussies zijn imo nog best zinvol en komen niet voor niets vaak terug op een bodybuilding forum... je hoeft t niet te lezen hè :P

Beter wordt er dan gewoon een centraal IFBB discussietopic aangemaakt of wat dan ook. Het gaat namelijk niet om de discussies an sich, maar om het feit dat ze soms totaal niks met het topic onderwerp te maken hebben.

Kai gebruikt alleen creatine. Goed stel genen die vent.

Klopt, er gaan geruchten dat hij gepakt is met een aanzienlijke hoeveelheid beta-alanine. Echt belachelijk. Dit soort lui maken de sport kapot.

En vergeet de grapefruit niet voor de anti-oxidanten!

aap 811 en denk jij dat body building wedstrijden op laag niveau zoals hier in nederland wel gezond is ??
jongens van 19- 25 die allemaal gebruiken voor een wedstrijd ?? en tussendoor ook nog kuren heb je enig idee wat dit kost ??? daar heb je geen hoger niveau voor nodig gebeurt gewoon op regionaal niveau ..

en dan praat ik nog niet eens over de jongens die geen wedstrijden doen en gewoon kuren om er goed uit te zien ..
komt heel veel bij kijken hoor zeker in een wedstrijd voorbereiding kost echt veel heb dit meerdere keren ondervonden

en wat de psychische schade betreft ben ik het met je eens heb dit idd ook ondervonden word imo ook onderschat

maar ik heb echt enorm respect voor die gasten ze doen het toch maar geven heel hun even voor bb

Er zijn inderdaad amateurs die nog zwaarder kuren...

Terug
Naar boven