MuscleMeat

Kai Greene updates topic

Booooooom! Haha wat sick, ik heb weer zin in de O. Ik denk helaas wel dat die grapefruit hem voor eeuwig ge****ed heeft wat betreft Mr Olympia. Kijken wat voor excuus ze dit jaar kunnen verzinnen.

Hebben ze een excuus nodig gehad dan?

ik hoop dat kai wint, is gewoon de meest gespierde, en helaas hoort er tegenwoordig nou eenmaal een gut bij.

heeft naar mijn mening de meeste massa

wie de meeste massa heeft is niet echt een mening

gut valt idd mee. elke pro bodybuilder heeft een gut. Is gewoon een gevolg van hgh+insuline(+aas+grote hoeveelheden voeding.)
De een heeft het nou eenmaal meer als de ander (--->dexter jackson waist vs de absolute gut topper ben pakulski.

ga maar eens na dat dorian, jay en ronnie het ook gewoon hadden in hun toptijd

gut valt idd mee. elke pro bodybuilder heeft een gut. Is gewoon een gevolg van hgh+insuline(+aas+grote hoeveelheden voeding.)
De een heeft het nou eenmaal meer als de ander (--->dexter jackson waist vs de absolute gut topper ben pakulski.

ga maar eens na dat dorian, jay en ronnie het ook gewoon hadden in hun toptijd

klopt!
maar bedoel meer te zeggen dat de lichaamsbouw door de noodzaak naar meer massa nou eenmaal zo'n gut met zich me brengt.

liefst zou ik arnold waislines zien met de huidige massa, maar dat kan simpelweg niet.

33xzv40.jpg

The simplicity of each meal reminds me of just how simple words can change someone's life. Everyday we make choices by our simple actions with each breathe we exhale.. simple words yet so powerful. A Yes or a No can define your future. It's your choice. It's as simple as that..or in my case plain fish and rice. #Olympia @musclemeds @flex_magazine

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 10:11 ----------

10ckf46.jpg

Phillip don't be fooled I have disguised an internal flame that's fueled by those who have once doubted and kept a flame by the believers. #Olympia @musclemeds @flex_magazine

Aldus de grote denker Kai. :P

Hier vergelijkingsmateriaal: blauwe slip is Kai 2012, rode slip is Kai 2013. Judge for yourself!

kai 2012.jpg

kai 2013.jpg

Ligt het aan mij of is hij er niet opvallend veel op vooruit gegaan? Maar kan ook komen doordat de foto van 2013 van wat verder weg genomen lijkt?

softer

2e plek voor Kai.

image.jpg

Vind hem ook een stuk softer. Heb begrepen dat hij wel een pak meer massa heeft dan vorig jaar maar zoiets zie je natuurlijk alleen bij de vergelijkingen. Heb mijn wekker voor vannacht in ieder geval al gezet :)

2010 - 7th place

_O5C3767_RUUQESRAIF.jpg

2013- unknown

_PB74627.jpg

Terug
Naar boven