MuscleMeat

Kai Greene updates topic

waar is de tijd van good ol'Ron ,dat was pas entertainment, geweldig om te volgen. Zo'n man als hem krijgen we nooit meer denk ik.

waar is de tijd van good ol'Ron ,dat was pas entertainment, geweldig om te volgen. Zo'n man als hem krijgen we nooit meer denk ik.

Aparte man wel :D vond de vids die ik van hem zag eig maar saai.. A day in the life of kai greene kon ik dan weer niet genoeg van krijgen!

saai?? vergis je je niet van persoon ??

Ik heb misschien de verkeerde vids bekeken :dunno:

Had er 1 gedownload en buiten wat trainen gebeurde er niet veel..

Nogmaals, ik kan gewoon de verkeerde vid bekeken hebben (sta altijd open voor suggesties)

Ik heb misschien de verkeerde vids bekeken :dunno:

Had er 1 gedownload en buiten wat trainen gebeurde er niet veel..

Nogmaals, ik kan gewoon de verkeerde vid bekeken hebben (sta altijd open voor suggesties)

kijk maar eens bij de woorden "yeah buddy" en "lightweight"

Laatst bewerkt:
Edit: repost

Dat gebabbel van Kai dat hij zo normaal is gebleven en het zo zwaar heeft gehad en al dat filosofische geneuzel, ik kan er nog geen 5 min naar kijken. Ze zijn iets minder saai dan die DVDs van Jay dat dan weer wel.

Die van Ronnie waren altijd vermakelijk, heavy weights en geen bullshit.

Dat gebabbel van Kai dat hij zo normaal is gebleven en het zo zwaar heeft gehad en al dat filosofische geneuzel, ik kan er nog geen 5 min naar kijken. Ze zijn iets minder saai dan die DVDs van Jay dat dan weer wel.

Die van Ronnie waren altijd vermakelijk, heavy weights en geen bullshit.

Tsja, ieder z'n ding. Ik vind het wel mooi om te zien bij Kai.

kijk maar eens bij de woorden "yeah buddy" en "lightweight"

Veel verder dan dat leek z'n woordenschat ook niet te gaan. Neemt niet weg dat Ronnie wel zo ongeveer de meest imposante training dvd's ooit heeft gemaakt.

140d728.jpg

...

Laatst bewerkt:
Blijf het super fysiek vinden.
Echt freaky body parts heeft hij.
Zeker top contender

Mooi volk samen in 'the temple' !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bam. mooi plaatje

ziek

hopelijk komt ie in de new york pro 2011 shape

Terug