MuscleMeat

Kai Greene updates topic

'Toevallig' gisteren door B&F geplaatst op hun Instagram :o Maar hij had geen tijd om naar NL te komen helaas.

"Chest workout with Kai Greene and Alon Gabbay yesterday. Training vid coming soon "
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wz4PjDa.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=lK2fgTBwW8A

Wat mooie foto's van de AC 2009

MDP_8054.jpg

MDP_8360.jpg

MDP_8361.jpg

MDP_8364.jpg

MDP_8368.jpg

MDP_8413.jpg

Mooie foto's van een middelmatige bodybuilder.

zwakke uitspraak van een wannabee bodybuilder:D

Ik wil geen bodybuilder zijn (maw kuren...)
En ik neem m'n woorden terug en vervang ze door ' lelijke pompelmoezenneuker met slechte genen & een drol op z'n kop '.

/kleutermode off.

En ik neem m'n woorden terug en vervang ze door ' lelijke pompelmoezenneuker met slechte genen & een drol op z'n kop '.

/kleutermode off.

joh ik kan zien dat jij er verstand van hebt.

maar goed, dat kai een pompelmoesje heeft gedoet dat weten we inmiddels wel, en dat hij een grote pens heeft ook, we hebben toch ook niet nog steeds over de tijd dat jij in je bed piste, en voor een peukie je reet liet zien op het schoolplein.

verzin wat nieuws. mensen doen nou eenmaal dingen voor geld, en kai wou graag de top bereiken en had daar kennelijk de centjes niet voor. so ****ing what.

Het feit dat Kai een grapefruit doete voor geld laat wel zien hoe hardcore hij zijn droom achterna streeft. Niemand van de grote monden hier doet een grapefruit voor geld om de top van een bepaalde sport te bereiken. Ik heb er eigenlijk wel respect voor :P

/kleutermode off.

Je bent zo onwetend dat het bijna grappig is :roflol: Jokes on you

Het feit dat Kai een grapefruit doete voor geld laat wel zien hoe hardcore hij zijn droom achterna streeft. Niemand van de grote monden hier doet een grapefruit voor geld om de top van een bepaalde sport te bereiken. Ik heb er eigenlijk wel respect voor :P

Hoooo eens even, dat hij die grapefruit doete had niets te maken met hoe graag hij de top wilde bereiken en daar alles voor deed.

Hij verkrachte die grapefruit omdat ie dat gewoon lekker vond!

Hoooo eens even, dat hij die grapefruit doete had niets te maken met hoe graag hij de top wilde bereiken en daar alles voor deed.

Hij verkrachte die grapefruit omdat ie dat gewoon lekker vond!

Valt mee dat het geen watermeloen was.

Terug
Naar boven