XXL Nutrition

Kai Greene updates topic

As we boarded the plane this past weekend to England, Mr. Coleman @ronniecoleman8 had come up to me and said "hey Kai" lets snap a picture together. Yes... I know! Mr. Ronnie Coleman himself the man in which growing up I've idolized and read every article and watched every video he was featured in... Now he is calling my name? He knows my name..? Wait is this real..? Mr. Coleman I thank you for the picture and the sheer thought you've put into taking a picture with me. It's within this small act that has uplifted my weekend ahead in England and within myself as an athlete an ambassador of the sport. You see it's the little things that go the long way, a small act of kindness can change ones world. "Don't wait for people to be kind, show them how". @musclemeds @flex_magazine - Kai

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind Kai altijd zwaar overdreven doen, ook in zijn teksten. Maar wat ie nu schrijft is toch wel een mooi gebaar en zeker waar voor een hoop.

Kay is geen zakenman zoals Jay, geen schreeuwerd zoals Branch en geen wijsneus zoals Phil of Dexter. Hij is iemand die ontzettend nederig is. Kan dat wel waarderen. En ja hij heeft zo zijn negatieve imago en vreemde posing, maar hij is niet voor niks een topBBer.

Guestposing Toronto Pro Supershow 2014

y0S3QCh.png

ryWNtBy.png

heLvCei.png

zijn outfits zien er niet uit, maar who gives a ****
ben benieuwd waar het heen gaat, vind hem er niet al te best uit zien voor kay.
maar wel huge, vooral die rug en die biceps piek.

ik mag de gaylord wel

kill it with fire...

best grappig als een collega voorbij loopt en ziet dat je kijkt naar een grote gespierde halfnaakte man in een raar pakje.

best grappig als een collega voorbij loopt en ziet dat je kijkt naar een grote gespierde halfnaakte man in een raar pakje.

Strike... :-)
Maak hiernet hetzelfde mee. Dan bekijken ze me alsof ze denken 'naar wat zit die nu te kijken???'.
:D

Ik open de topics van Kai niet meer als er gezinsleden in de buurt zijn...

Ik kijk ook alleen naar die kerel als ik 100% zeker ben dat ik alleen ben:p

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

Seminar + Guestposing Amateur Olympia 2014

[Link niet meer beschikbaar]

Guestposing: http://clips.team-andro.com/watch/4...-posing-backstage-olympia-amateur-europe-2014

ziet er al beter uit dan op de toronto show

Sorry voor eventuele reposts.
Even een paar pics gejat van Kai's facebook.

Hey guys! Today we are here with our good friend and the legend himself @mrojaycutlerofficial. We are out here in NYC with the NYPD finest, showing support and hoping to fulfill our obligations to the upmost as ambassadors of the sport.

Man am I sore today! Trained Chest and Arms last night with @mrojaycutlerofficial at the Mecca @bevsgym. Believe me when I say we put in the work.

Bahh die gozer moet gebanned worden van de BB wereld

Die gasten die hem keer op keer weer boeken voor een gast optreden moeten ook afgeschoten worden.

Dat quad sweep

Terug
Naar boven