Fitness Seller

Kai Greene updates topic

1975 all over again, toen was het Serge Nubret. Te ziek dit. Politics. Als hier niet echt een acceptabele reden ten grondslag ligt dan is dit wat mij betreft het begin van het einde. Als het niet met de IFBB te maken heeft, dan kan ik alleen maar denken aan MusceMeds en bepaalde juridische clausules waar hij voor heeft getekend. En laten we eerlijk wezen, in de hele sue-cultuur die in Amerika heerst wil je inderdaad geen misstappen begaan als je ergens voor hebt getekend en dit dan niet zou nakomen met de gekste bedragen in schadevergoeding van dien. Las dit ergens:

A reliable source left this on get big. "Kai had big plans to launch Dynamik in conjunction with the Olympia. His agent demanded a free title sponsorship, a 20x20 booth space and no union load-in fees. Olympia reps countered by demanding that he fork over sponsorship money like everyone else. They had a Mexican standoff. No one budged. Can't think of a worse way to launch a supplement line than being left outside the arena at the biggest bodybuilding show of the year especially after dieting and gearing up for months. AMI now set to completely pull the plug on him and pressuring the other mags to do the same to sabotage his line and push him over the edge. These products have an expiration date. Tick tock goes the clock."

Ondertussen Phil's eerste reactie...

6e4ffb0bcff1d81a3341e95b3f10bcc6.png
Net waarom ik heel die bodybuilding competition-scene begin te verafschuwen... goddamn politics

Als hij voor deze "reden" niet kan of mag meedoen met Mr. O hebben ze alvast 1 stream-viewer minder, alsof die blip hen een fluit kan schelen, maar goed. Wat een bullshit.

Laatst bewerkt:
Extra lullig dat hij zich nu volgens mij voor de volgende Olympia opnieuw moet kwalificeren in een andere match. Geen heel jaar dus meer om puur te trainen en te focussen op de O.

Ik had begrepen dat Kai het olympia contract niet had getekend die alle atleten moeten tekenen. Dan heeft Kai toch zelf aangestuurd tot dit besluit en is hier dan ook zelf verantwoordelijk voor. Of klopt dit niet?

Ik had begrepen dat Kai het olympia contract niet had getekend die alle atleten moeten tekenen. Dan heeft Kai toch zelf aangestuurd tot dit besluit en is hier dan ook zelf verantwoordelijk voor. Of klopt dit niet?

Dat geeft Shawn ook aan op Md forum.

Extra lullig dat hij zich nu volgens mij voor de volgende Olympia opnieuw moet kwalificeren in een andere match. Geen heel jaar dus meer om puur te trainen en te focussen op de O.

Je moet je toch gewoon elk jaar opnieuw kwalificeren door een bepaald aantal punten te halen door wedstrijden te winnen (of top 2/3 oid)?

Interview bij flex online met Robin Chang:

http://www.flexonline.com/ifbb/kai-greene-out-olympia

Tl;dr:

Komt erop neer dat ze zeggen dat hij geen ban gekregen heeft of niet geweigerd is maar het contract nooit is ondertekend en teruggestuurd.
Omdat ze er niet uit komen met de sponsordeals van enerzijds de olympia en anderzijds Kai die zijn eigen sub lijn wil lanceren...toch?

Het enige wat me aan die ge-oliede mannen in kleine broekjes nog interesseert is dat Phil op zijn bek gaat. Die kans is nu weer een stuk kleiner helaas.

Omdat ze er niet uit komen met de sponsordeals van enerzijds de olympia en anderzijds Kai die zijn eigen sub lijn wil lanceren...toch?

Het enige wat me aan die ge-oliede mannen in kleine broekjes nog interesseert is dat Phil op zijn bek gaat. Die kans is nu weer een stuk kleiner helaas.

Ik weet niet goed wat te geloven...maar dat 2de wat je daar zegt ben ik helemaal mee akkoord.

Kai Green moet gewoon zijn redenen vertellen waarom hij dat contract niet wilde tekenen. Niemand weigerde hem dat te doen, ook al beweerd hij van wel maar dat is pure bullshit!

Ben helemaal geen Kai "hater" maar juist een fan die deze cinema nu echt wel beu is...

Kai heeft dan zelf toch Russisch roulette gespeeld door het contract niet te tekenen. Hij dacht waarschijnlijk een extra drukmiddel te hebben tegen de IFBB. Door niet te tekenen gaf hij een sterk signaal af naar de IFBB en dat ze zich maar eens goed moeten realiseren dat Kai straks niet op de Mr. O komt te staan. Uiteindelijk heeft dit blijkbaar te weinig indruk gemaakt en heeft Kai zich in zijn eigen voet geschoten door niet aan de voorwaarde te voldoen die ieder jaar gesteld wordt en dat is gewoon een contract tekenen.

Blijkbaar willen de Kai fans dit niet begrijpen. Ben je boos? Ben dan boos op Kai.

Kai heeft dan zelf toch Russisch roulette gespeeld door het contract niet te tekenen. Hij dacht waarschijnlijk een extra drukmiddel te hebben tegen de IFBB. Door niet te tekenen gaf hij een sterk signaal af naar de IFBB en dat ze zich maar eens goed moeten realiseren dat Kai straks niet op de Mr. O komt te staan. Uiteindelijk heeft dit blijkbaar te weinig indruk gemaakt en heeft Kai zich in zijn eigen voet geschoten door niet aan de voorwaarde te voldoen die ieder jaar gesteld wordt en dat is gewoon een contract tekenen.

Blijkbaar willen de Kai fans dit niet begrijpen. Ben je boos? Ben dan boos op Kai.

Wat is de inhoud van dat contract dan???

Haha die kortzichtigheid, als hij de mogelijkheid heeft om het contract te tekenen en het niet doet dan zal daar vast een verdomd goede reden tegenover staan. Bovendien geeft hij aan dat hij er een hoop gebeurt achter de schermen waar hij niet over mag spreken, en dus ratelen jullie de reden op? Als ze dan zo loyaal zijn zou de ifbb openlijk in de media moeten aangeven dat Kai toestemming heeft om openheid in deze zaken te verschaffen.

Mss deed Mr O een Musculi'tje met Phil zijn merk en mocht geen ander merk nog sponsoren (Kai het zijne)? :)

Haha die kortzichtigheid, als hij de mogelijkheid heeft om het contract te tekenen en het niet doet dan zal daar vast een verdomd goede reden tegenover staan. Bovendien geeft hij aan dat hij er een hoop gebeurt achter de schermen waar hij niet over mag spreken, en dus ratelen jullie de reden op? Als ze dan zo loyaal zijn zou de ifbb openlijk in de media moeten aangeven dat Kai toestemming heeft om openheid in deze zaken te verschaffen.

Je doet dat toch zelf ook. Jij zegt gelijk dat Kai daar dan wel een goede reden voor moet hebben. Kan natuurlijk ook gebruikt zijn als dreigement om betere voorwaarden te verkrijgen. Een risico want Kai dan zelf heeft genomen en hij daar dus ook zelf voor verantwoordelijk is. Zolang er geen openheid van zaken wordt gegeven blijft het gissen.

Wat is de inhoud van dat contract dan???
Inhoud weet ik natuurlijk niet precies maar er zullen zeer waarschijnlijk verplichtingen naar elkaar toe in staan.
Alle atleten tekenen dit contract en ook Kai heeft al die jaren daarvoor ook zo'n contract getekend. En dit jaar heeft Kai dat niet gedaan.

Hij zal zeker een goede reden hebben gehad. Hij zal hierin zijn opgekomen voor zijn eigen belangen. Het mag duidelijk zijn dat dit niet strookte met andere belangen en dat botste blijkbaar. Op dat moment moet je als atleet een keus maken. En dat heeft Kai gedaan hoe vervelend dat ook mag zijn want dit is niet goed voor de sport.

Terug
Naar boven