Fitness Seller

Kai Greene updates topic

Staat hierboven al

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Inhoud weet ik natuurlijk niet precies maar er zullen zeer waarschijnlijk verplichtingen naar elkaar toe in staan.
Alle atleten tekenen dit contract en ook Kai heeft al die jaren daarvoor ook zo'n contract getekend. En dit jaar heeft Kai dat niet gedaan.

Hij zal zeker een goede reden hebben gehad. Hij zal hierin zijn opgekomen voor zijn eigen belangen. Het mag duidelijk zijn dat dit niet strookte met andere belangen en dat botste blijkbaar. Op dat moment moet je als atleet een keus maken. En dat heeft Kai gedaan hoe vervelend dat ook mag zijn want dit is niet goed voor de sport.

Kan ook zijn dat flex nu wat terugslaat want in Kai z'n vid kwamen ze er niet goed uit. Kan ook dat het volledig Kai z'n fout is door blufpoker te spelen en te verliezen. Denk niet dat we snel het juiste volledige verhaal gaan krijgen. Denk dat alle partijen hier ook wel wat uit te halen hebben (is goed voor Kai z'n nieuwe supplijn dat dit nu de ronde doet + voor de O. lijkt me dit ook niet slecht)

Staat hierboven al

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Kan ook zijn dat flex nu wat terugslaat want in Kai z'n vid kwamen ze er niet goed uit. Kan ook dat het volledig Kai z'n fout is door blufpoker te spelen en te verliezen. Denk niet dat we snel het juiste volledige verhaal gaan krijgen. Denk dat alle partijen hier ook wel wat uit te halen hebben (is goed voor Kai z'n nieuwe supplijn dat dit nu de ronde doet + voor de O. lijkt me dit ook niet slecht)

:thumbs: niet gezien.

Het is en blijft natuurlijk allemaal speculatie werk mbt wat er precies speelt.
Ik denk dat iemand bij Kai's management team het gruwelijk heeft opgekloot voor hem. Had hij dat contract helaas maar gelijk getekend, was toch wel m'n favoriet voor de titel dit jaar.
Wat dat betreft had ik ook graag iemand deze O Phil van z'n troon zien stoten en Kai was nu eenmaal de NR1 kandidaat daarvoor. Die kans is nu heel veel kleiner.

Dom van Kai om niet te tekenen als die Mr.o titel hem zo belangrijk was had ie het risico niet moeten nemen door het niet te tekenen, of hij wist dat hij Phil niet zou kunnen verslaan en heeft die dit als een boost gebruikt voor zijn fame. Wie de f**k zal het weten wij in elk geval niet we kunnen hier alleen posten wat wij denken en vinden maar uiteindelijk weet alleen Kai het.

Toch jammer om nu geen beef op stage te zien we weten nu in elk geval zeker wie de nr 1 weer word.

Heel jammer dit.

Het is en blijft natuurlijk allemaal speculatie werk mbt wat er precies speelt.
Ik denk dat iemand bij Kai's management team het gruwelijk heeft opgekloot voor hem. Had hij dat contract helaas maar gelijk getekend, was toch wel m'n favoriet voor de titel dit jaar.
Wat dat betreft had ik ook graag iemand deze O Phil van z'n troon zien stoten en Kai was nu eenmaal de NR1 kandidaat daarvoor. Die kans is nu heel veel kleiner.

Als je zelf een contract moet tekenen en dat nalaat dan kun je het alleen jezelf verwijten. Ieder jaar tekent hij het contract blijkbaar en nu niet. De reden erachter ben ik ook benieuwd naar.

Ik had al zo een vermoeden :rolleyes:

Ondertussen weet iedereen wel dat hij zijn eigen supplementen lijn gaat lanceren.
Dat brengt wellicht meer in't laatje dan een 2de plaats op de O.

---------- Toegevoegd 17 September 2015 om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 September 2015 om 23:43 ----------

Lee Thompson NPC/IFBB judge/owner makes his own organization, talks about Kai

https://www.facebook.com/thompsonmu...382805075768/1211540982193273/?type=2&theater

Video cliffs:
Lee thompson says he was planning a new organization, but the kai thing has prompted him to start it now (way ahead of his original plan)
States they will share revenue with athletes
Judging will be transparent
He will not go to olympia at all this year
Supports kai, agrees with Arnold's past complaint of judges

Ondertussen weet iedereen wel dat hij zijn eigen supplementen lijn gaat lanceren.

---------- Toegevoegd 17 September 2015 om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 September 2015 om 23:43 ----------

http://www.facebook.com/thompsonmus...382805075768/1211540982193273/?type=2&theater

Video cliffs:
Lee thompson says he was planning a new organization, but the kai thing has prompted him to start it now (way ahead of his original plan)

Zie het nu juist ook voorbijkomen, best benieuwd wat er de komende dagen nog gaat volgen.

http://www.facebook.com/thompsonmus...382805075768/1211540982193273/?type=2&theater

Video cliffs:

Geld hief die toch al zat daar zal die het niet voor doen,
die titel zal hem meer waard zijn

Dat artikel van Flex slaat nergens op, daarboven staan dezelfde mensen die ook in de IFBB zitten. Is in feite een interview met henzelf geweest. Niet serieus te nemen natuurlijk.

Zo zou Kai er blijkbaar 3 weeks out bij hebben gestaan, volgens Aaron Singerman:

"Three weeks ago at 290+ lbs. the plan was to be low 270s on stage. Can you image him with 20+ less water and fat? Kai eats over 10lbs of food a day and drinks 3-4 gallons of water per day.
A normal diet meal for Kai is 20oz of white fish. One plane backed potato plain and 1lbs of broccoli. Imagine that 8x per day some days!!! 3.5lbs per meal! Lol."

KGJqYUk.jpg

Zijn guestposing op de AC Europe!

normal_IMG_0014.jpg

Terug
Naar boven