MuscleMeat

'kan' dit

Is het ook niet zo dat je honger krijgt van bold?
Kan een pluspunt zijn voor de ecto's onder ons die gauw vol zitten (zoals ik)

Dat kan idd een bijwerking zijn maar geldt ook niet voor iedereen.
Ik zou eerder ghrp2 of ghrp6 nemen. Ik at daar echt bizar veel kcals op weg.

Als ik posts over boldenone mag geloven heeft niemand ooit goeie bold gehad dan.
De hele Krieltje-beweging vond zelfs dat het enkel goed was om oliebollen in te bakken :P

Sommigen reageren er wel goed op, maar ook van hetzelfde merk reageren de meesten er niet zo denderend op
Ik weet nog dat een maatje van me heel goed ging op dat ene chinees genaamde merk van bold terwijl een ander maatje van me op 800mg vrij weinig merkte behalve dat ie wat vasculariteit ervan kreeg.

Bold is zo'n hate it or love it product volgens mij, evenals Primo imo. Ik vind Bold ook heerlijk. Voel me er goed op, sta hele dagen vol als f**k en dan vooral in de traps, upperchest en delts, word er veiny van.

PS, tof dat je er weer bent buffel!

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan zeggen ik loop de muren eruit, voel me alleen soms wel echt onrustig. Schijnbaar komt dat door boldonone lees ik op amerikaanse boards, heeft gaba remmende werking.
Morgen 5de spuit, dus dat zou inprincipe wel kunnen. Conditie is al aan het toenemen. Dit weekend proberen de 10K onder de 40 minuten te lopen. Test doet ook al zijn werk met de 220 deadlift en hornyness. Heerlijke cocktail, niet om gigantisch groot te worden maar om je altletisch vermogen te verbeteren is dit wel een goede stack.

Ps ik zet gewoon om de 7 dagen 1ml test 2ml bold, topic kan verder dicht. Groeten.

Ik kan zeggen ik loop de muren eruit, voel me alleen soms wel echt onrustig. Schijnbaar komt dat door boldonone lees ik op amerikaanse boards, heeft gaba remmende werking.
Morgen 5de spuit, dus dat zou inprincipe wel kunnen. Conditie is al aan het toenemen. Dit weekend proberen de 10K onder de 40 minuten te lopen. Test doet ook al zijn werk met de 220 deadlift en hornyness. Heerlijke cocktail, niet om gigantisch groot te worden maar om je altletisch vermogen te verbeteren is dit wel een goede stack.

Ps ik zet gewoon om de 7 dagen 1ml test 2ml bold, topic kan verder dicht. Groeten.

Dat onrustige heb ik ook heel erg van boldenon (zelfde met winstrol). Ik heb er zelfs paniekaanvallen van gekregen pff
Een gozer die ik ken vond het lekker spul maar leefde ook constant in panic mode.

Ja als je traint gaat het wel over! 10km in 42 minuten gelopen, wonderspul haha

Hier ook zwaar onrustig niet slapen en als ik slaap heftig dromen en nachtmerries op bold. 250mg e3d. Maak t op maar neem het denk ik niet vaker.. conditie is ruk, eetlust gaat wel

Als je dit doet "Ik vul gewoon vooraf mijn spuitjes. Dopje erop en met de naald naar boven opbergen." ben je sowieso niet steriel bezig. Of het gevaarlijk kan zijn naar infecties toe geen idee.
Deed ik ook gewoon. Mijn naalden zaten dan wel weer in bubbelplastic in een apart doosje. Tussen de vial en mijn glutes komt er niks aan die naald dus wat betreft steriliteit geen probleem.
Het enige wat ik niet zo aanraden is tren E in spuiten houden, want dat kun je na een paar weken smeren.

A-klasse vechten en bold = o.k , maar ik hoop toch dat voor minder (D tot B ) geen gear word gebruikt ,dat moet toch eenvoudig natty bereikt kunnen worden :rolleyes:

Ik ben pro mma. Niet in de ufc maar in de grotere European leagues zoals ksw fair fc en european mma word niet gecontroleerd

Terug
Naar boven