AndroidHealthClinic

kan een ervaren persoon helpen aub??,??

lindsay1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
hallo,
ik ben een prof bokser en zit met volgende probleem.
de gewichtsklassen zijn ofwel min 95kg of plus 95kg. en ikzelf ben van nature uit een 104kg droog.
Het probleem is dat mijn dieetist zegt dat ik onder de95kg nooit geraak tenzij ik ook spiermassa gaat verliezen en dat wil ik niet.dus zit ik nu in de zwaarste klasse juist het probleem is dat iedereen daar minstens 110 a 115 en meer weegt.
Dus nu heeft men trainer gezegt dat hij mij ook graag naar 112 kg zou willen krijgen.

Mijn vraag is of iemand me een voorstel kan geven qua kuur en tips....
ik zelf train 6 op 7 waarvan 2uur fitnnes per dag hebzelf een schema van 3500 caloerien en 275 gr eiwitten per dag. qua voeding zit ik redelijk goed denk ik. het komt nu gewoon op neer van de bijkomende zaken

hoop dat iemand kan helpen

kuren zou ik niet doen... je gaat te snel uitzetten, en ik denk snelheid verliezen wat essentieel is bij het boksen...

ik zou gewoon explosieve oefeningen doen, en vooral veel herhalingen om meer uithouding te krijgen voor je spieren. als je van nature 104kg weegt zal het wel niet zo moeilijk voor je zijn om 6-8kg erbij te krijgen met een goede voeding.

kuren zou ik niet doen... je gaat te snel uitzetten, en ik denk snelheid verliezen wat essentieel is bij het boksen...

ik zou gewoon explosieve oefeningen doen, en vooral veel herhalingen om meer uithouding te krijgen voor je spieren. als je van nature 104kg weegt zal het wel niet zo moeilijk voor je zijn om 6-8kg erbij te krijgen met een goede voeding.

idd, want pro's gebruiken ook niet........:o

Naast snelheid gaat je coördinatie vaak ook naar de knoppen. krijg van die stuntels van waarbij het lijkt of ze in de pubertijd zitten en een groeispurt hebben.

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

idd, want pro's gebruiken ook niet........:o

Gebruiken om sneller te herstellen of een aantal kilo aan te komen is nogal een verschil, vindt je niet?

Waarom zou je van steroid gebruik een vermindere coordinatie en snelheid krijgen?

Sowieso je voeding omhoog. Als je nu al droog bent zou ik niet direct gaan kuren, maar eerst kijken hoeveel je er zo uit kan halen, of heb je al gekuurd? Reps laag houden, meerdere setjes en vooral niet tot falen. Oefeningen het liefst meerdere malen per week doen, zou dus ook geen standaard split schema nemen maar liefst full body.

Zijn hier diverse artikelen over geschreven: http://www.t-nation.com/
Ze omschrijven ook dat AS zoals tren een negatieve invloed heeft op je uithoudingsvermogen en dus beter vermeden kan worden. Ik meen ook gelezen te hebben dat winny ook niet aan te raden is ivm gewrichten.

voeding mag voor jouw gewicht idd wel omhoog

En jij bent prof?

Met 6 x per week 2 uur fitness ben je aardig aan het bikkelen als je ook nog bokst en 3500 kcals eet :roflol:

Terug
Naar boven