k studeer voor regentaat lichamelijke opvoeding en ik zit met een vrij lastig probleem.Ik heb sinds vorig jaar echt leren zwemmen maar ik geraka niet aan de tijden bij 400 m wisselslag.Het is zeker niet zo dat ik niet genoeg heb getraind en ik ging tot 4 keer per week zwemme volgens ene bepaald trainingsschema.Nu is het zo dat ik tijdens het examen 13 seconden tekort kwam voor binnen de tijd te geraken.Zeer frustrerend want ik had echt alles gegeven.Nu gisteren heb ik men uitslag gekregen en is het zo dat ik alle prestatieproeven opnieuw moet doen voor zwemmen.Dit houd in:400m wisselslag,50m sprint slag naar keuze,techniek rugcrawl en techniek keerpunt rugcrawl.Nu ik kan op alles ene voldoende halen buiten die 400m.Hetgeen dat ik niet in drie maanden kon verwezenlijken moet ik nu in een maand zien te verwezenlijken.Want ik heb de pech op dit moment nog twee weken te moeten rusten omdat ik met een gebroken rib zit.Dan pas kan ik beginnen.Kan iemand mij hierbij helpen?Alle tips zijn welkom.Trainingschema's zijn zeer zeker welkom ik moet 400m wisselslag (100mrugslag,100m schoolslag en 200m crawl) binnen de 8 minuten zwemmen.Ik ben zelfs zo wanhopig om bepaalde producten aan te schaffen om dit beoogde doel te bereiken al weet ik niet wat het beste middel hiervoor is.Kan iemand mij in verband met dit ook raad geven.
alle hulp is welkom
alvast bedankt
alle hulp is welkom
alvast bedankt