AndroidHealthClinic

Kan iemand mij helpen?

Swimocop

Novice
Waardering
0
k studeer voor regentaat lichamelijke opvoeding en ik zit met een vrij lastig probleem.Ik heb sinds vorig jaar echt leren zwemmen maar ik geraka niet aan de tijden bij 400 m wisselslag.Het is zeker niet zo dat ik niet genoeg heb getraind en ik ging tot 4 keer per week zwemme volgens ene bepaald trainingsschema.Nu is het zo dat ik tijdens het examen 13 seconden tekort kwam voor binnen de tijd te geraken.Zeer frustrerend want ik had echt alles gegeven.Nu gisteren heb ik men uitslag gekregen en is het zo dat ik alle prestatieproeven opnieuw moet doen voor zwemmen.Dit houd in:400m wisselslag,50m sprint slag naar keuze,techniek rugcrawl en techniek keerpunt rugcrawl.Nu ik kan op alles ene voldoende halen buiten die 400m.Hetgeen dat ik niet in drie maanden kon verwezenlijken moet ik nu in een maand zien te verwezenlijken.Want ik heb de pech op dit moment nog twee weken te moeten rusten omdat ik met een gebroken rib zit.Dan pas kan ik beginnen.Kan iemand mij hierbij helpen?Alle tips zijn welkom.Trainingschema's zijn zeer zeker welkom ik moet 400m wisselslag (100mrugslag,100m schoolslag en 200m crawl) binnen de 8 minuten zwemmen.Ik ben zelfs zo wanhopig om bepaalde producten aan te schaffen om dit beoogde doel te bereiken al weet ik niet wat het beste middel hiervoor is.Kan iemand mij in verband met dit ook raad geven.
alle hulp is welkom

alvast bedankt

uhmm....jou helpen....ff denken....nee, ik heb geen verstand van zwemmen :)

Maar 13 sec. is ****ING veel. Ik denk dat je dat gewoon uit je hoofd moet zetten. Ik denk ook niet dat anabolen steroiden je zullen helpen 13 sec. sneller te gaan.

Pumpin' zei:
uhmm....jou helpen....ff denken....nee, ik heb geen verstand van zwemmen :)

Maar 13 sec. is ****ING veel. Ik denk dat je dat gewoon uit je hoofd moet zetten. Ik denk ook niet dat anabolen steroiden je zullen helpen 13 sec. sneller te gaan.

Ik denk dat ie bedoelt op een andere manier. Missch wilt ie een shotje testo nemen dat ie extra snel kan zemmen met de conditie van een paard :p

• Topic Starter Topic Starter
alle doelen heiligen de middlelen :p

Mischien wat AS geven die veel vocht ophouden, dan is hij al 'één' met het water. :D

Effe serieus, denk niet dat je zomaar dertien seconden beter kan zwemmen op één maand. Zeker niet als je daarvoor alles al hebt gegeven...
Met meer kracht ga je er volgens mij niet komen... Hoe komt het dat je die dertien seconden niet haalt? Mischien technieK of dergelijke... Maar enkel kracht of te weinig zuurtstof? Denk het niet...

Wat je ook doet, succes in ieder geval.

tis dus zo dak wel dicht bij die tijd zal geraken maar ik moet beschikken over een goede voorbereiding en mss wel iet of wat dat me nog sneller doet zwemmen maar ik zou ni weten wat?

vooral door techniek en te weinig zuurstof ik kreeg veel probleme in de 2de 50 m crawl daarna ging het beter maar was ik tijd verlore

Schaaf je techniek nog bij...

Bij die suplementen kan ik je niet helpen... Heb te weinig kennis voor;..

hmm ja das gemakkelijker gezegd dan gedaan

ehm, ik heb ongeveer 10 jaar gezwommen, ook op wedstrijd niveau.
enneh, als jij 400 meter wissel niet binnen 8 minuten kan zwemmen, omdat je te weinig lucht heb?
lijkt het mij dat je eerst je conditie op peil moet krijgen.
of als je problemen hebt met 100 meter rug/school moet je dat meer oefenen.

ik denk dat je met trainen veel verder komt dan met wat voor AAS dan ook.

zou je ni een soort trainingsschema voor mij kunne fixe? ik moet die tijd binnen een maand halen en ik heb tot over 2 jaar nooit gezwommen.Dus voor mij is dat minder evident

Mark NL zei:
ehm, ik heb ongeveer 10 jaar gezwommen, ook op wedstrijd niveau.
enneh, als jij 400 meter wissel niet binnen 8 minuten kan zwemmen, omdat je te weinig lucht heb?
lijkt het mij dat je eerst je conditie op peil moet krijgen.
of als je problemen hebt met 100 meter rug/school moet je dat meer oefenen.

ik denk dat je met trainen veel verder komt dan met wat voor AAS dan ook.

Anabole kunnen hem misschien niet verder helpen. Maar er zijn genoeg andere middelen die hem zeker wel verder kunnen helpen!

Als je er toch niks omgeeft om iets te gebruiken om het te halen, zou ik persoonlijk voor speed gaan. Je wordt er wel niet zo energiek van als van pillen(ecstasy), maar ze zien het niet zo goed aan je. Speed is helemaal niet duur, en je krijgt er een stuk meer energy van.

ecstasy zou je ook kunnen pakken, daar ga je een stuk harder van dan van speed, alleen als je ogen uit je kast springen, denk ik dat je wel een controle krijgt oid.

edit: ff bericht aangepast.. X - T - C wordt *** :S

ik heb vroeger ook wedsrijden gezwommen en het is inderdaad trainen wat je moet doen. toen ik begon te zwemmen, kon ik met moeite 100m crawl zwemmen. twee weken later kon ik zonder probleem 1000m crawl zwemmen. wat heb ik die twee weken moeten doen? 50m crawl (niet vlug), wat rusten bvb 2 minuten en terug opnieuw. enz... en dit 45 minuten. na twee weken trainde ik met de andere mannen mee en 4 maanden later zwom ik 100 mr crawl al onder 1m10sec (wat niet vlug is). maar het is maar om een voorbeeld te geven.

skydirk zei:
ik heb vroeger ook wedsrijden gezwommen en het is inderdaad trainen wat je moet doen. toen ik begon te zwemmen, kon ik met moeite 100m crawl zwemmen. twee weken later kon ik zonder probleem 1000m crawl zwemmen. wat heb ik die twee weken moeten doen? 50m crawl (niet vlug), wat rusten bvb 2 minuten en terug opnieuw. enz... en dit 45 minuten. na twee weken trainde ik met de andere mannen mee en 4 maanden later zwom ik 100 mr crawl al onder 1m10sec (wat niet vlug is). maar het is maar om een voorbeeld te geven.

Trainen zul je heus wel moeten doen, maar denk je dat hij die 13 seconden binnen 2 weken trainen gaat halen ? Als het hem in 3 maanden al niet gelukt is ? Dan zou ik toch voor een middel gaan waar ik véél meer energy van kreeg.

gewoon op het gemak intervalletjes trainen (niet intensief) en je sT proberen te verbeteren. ik deed die training maar drie keer per week en het ging al zo vooruit. het probleem zal zijn sT zijn.af en toe met een plankje en gestrekte armen zwemmen door met benen te trappelen (gestrekte benen, vlug kleine op en neer bewegingen maken). de meesten doen niets met hun benen, die hangen dan veel te laag en ze liggen niet mooi in het water. en dan verspil je veel energie. op dat niveau zal geen enkel middel helpen.

gij zwemt 100m crawl ni onder 1.10m ik zwem 50m crawl ongeveer gemiddeld in 1 minuut en in sprint doe ik da in 38 seconde

en als ik ga zwemme kan ik wel een 600m crawl aan 1 stuk zwemme

Atomic.
Van *** sneller worden dan van speed ???
Hou het maar bij speed dan Swimocop .
Ik weet wel dat vroegere snelspurters als Ben johnson het record verbraken met Winstrol.

en kunde winstrol in den apotheker krijge? :)

Terug
Naar boven