Josef1996
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 19%
kan iemand misschien een voedingsschema voor mij maken en helpen?
want dit is normaal wat ik eet, ben beetje op dieet.
weeg 73kg en 19% vet en ik wil afvallen en dan gaan spieren trainen maar ik sport nu ook maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen zoals ik doe daar alles beetje door elkaar kan iemand mischien ook een schema maken voor sport dankje wel
8:00 = brinta (koude melk) , driken water, wat fruit.
14:00 =
voor het sporten nog geen whey ( zal ik die kopen? of zo'n pil diet burner?)
fruit kwark , glas melk, water.
16:00-17:00 =
na het sporten 3-4 eieren met glas melk of water, 2-3 sneden brood en mischien fruit kwark.
19:00 = eten aardappels met kip ( het verschilt met andere eten steed maar zeg even iemand wat ik niet moet eten) en 2-3 glazen water.
daarna wat fruit en misschien weer brinta met koude melk raad even aan of ik koude melk moet of warme melk dankje wel
en dan nog fruit banaan, appel, sinaasappel en dan glas melk of water, en heel mischien banaan shake mixer.
kan iemand eentje maken voor mij of verbeteren want deze is denk ik slecht alsjeblieft?
en iemand zij dat je niet kan eten maar shake's gebruiken whey 3x per dag en niet eten kan dat? en zeg alsjeblieft of dat goed voor mij is of niet dankjewel
want dit is normaal wat ik eet, ben beetje op dieet.
weeg 73kg en 19% vet en ik wil afvallen en dan gaan spieren trainen maar ik sport nu ook maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen zoals ik doe daar alles beetje door elkaar kan iemand mischien ook een schema maken voor sport dankje wel

8:00 = brinta (koude melk) , driken water, wat fruit.
14:00 =
voor het sporten nog geen whey ( zal ik die kopen? of zo'n pil diet burner?)
fruit kwark , glas melk, water.
16:00-17:00 =
na het sporten 3-4 eieren met glas melk of water, 2-3 sneden brood en mischien fruit kwark.
19:00 = eten aardappels met kip ( het verschilt met andere eten steed maar zeg even iemand wat ik niet moet eten) en 2-3 glazen water.
daarna wat fruit en misschien weer brinta met koude melk raad even aan of ik koude melk moet of warme melk dankje wel
en dan nog fruit banaan, appel, sinaasappel en dan glas melk of water, en heel mischien banaan shake mixer.kan iemand eentje maken voor mij of verbeteren want deze is denk ik slecht alsjeblieft?
en iemand zij dat je niet kan eten maar shake's gebruiken whey 3x per dag en niet eten kan dat? en zeg alsjeblieft of dat goed voor mij is of niet dankjewel