Fitness Seller

kan ik al kuren testosteron

almere241

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
82kg
goedenavond ik ben nieuw hier sport nu ongeveer 2 maanden daar voor altijd gesport gewoon fitness kwam nooit wat aan nu bij mij op de sport school haden ze het over testosteron dat dit wel een produkt was waar ik een paar kilo mee zou moeten winnen

daar voor altijd al aan fitness gedaan maar kwam niks aan veel aan suplementen al gebruikt maar niks hielp

nu is mijn vraag is dat zo en wat zijn de gevolgen hier van

hoop snel op een reactie

Hoe is je voeding?

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
eten is gewoon normaal niet echt overdreven veel

zoals ik al zei het is maar een vraag

Ga dan maar eerst eens goed eten.
Als je wil aankomen moet je veel eten. Daar kan je niet onderuit.

Als je iets wil bereiken, moet je er ook wat voor over hebben.
Niet denken dat je het gemakkelijk kan bereiken door er af en toe een naald in te steken.

Veel brood toch wel hoop ik?

hatchet even voor de duidelijkheid ik ben niet werner en ik heb geen nier ziekte een vriend van mij zei als je het echt wilt weten moet je de vraag stellen op dit forum maar blijkbaar was dit geen goede zet maat alvast bedankt voor je moeite

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

ja ik eet wel veel brood bruin brood maar zoals ik al zei ik kom echt niet snel aan de doket houd het op dat mijn alvleesklier sneller werkt dan normaal waardoor ik niet snel aan kom wordt mij ook maar gezegd hoor maar ik zoek gewoon een oplossing

Je vraag is al beantwoord, je bent er niet klaar voor. Lees de sticky's.

ja ik eet wel veel brood bruin brood maar zoals ik al zei ik kom echt niet snel aan de doket houd het op dat mijn alvleesklier sneller werkt dan normaal waardoor ik niet snel aan kom wordt mij ook maar gezegd hoor maar ik zoek gewoon een oplossing
Post hier maar eens die bloedwaarden.

Ho huh wat, alvleesklier te snel?? Welke enzymen etc. geeft ie dan te veel af of wat bedoel je precies?

Laatst bewerkt:
Twee maanden is gewoon te kort, eerst 2a3 jaar hard trainen en daar bedoelen we niet fitnessen mee.
Goed bezig zijn met je voeding, hier hebben we een aparte sectie voor ga je daar goed inlezen.
Dan zou je eens aan een kuurtje van bv test only kunnen gaan denken.

Succes..

hatchet even voor de duidelijkheid ik ben niet werner en ik heb geen nier ziekte een vriend van mij zei als je het echt wilt weten moet je de vraag stellen op dit forum maar blijkbaar was dit geen goede zet maat alvast bedankt voor je moeite

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Dus je hebt suikerziekte?

hoe weet jij dat dan dat ik suikerziekte heb is dit omdat mijn alvleesklier sneller werkt dan normaal

zoals ik al zei ben hier voor informatie als ik alles zou weten was ik hier niet nogmaals hoop echt dat jullie mij dit kunnen vertellen

getxxl dus dan zou ik suikerziekte kunnen hebben

2maand bezig en je wilt al een kuurtje?

nee even voor de duidelijkheid ben nu net weer 2 maanden aan het sporten maar daar voor heb ik 1,5 jaar gesport maar met weining resultaat vandaar mijn vraag of het verstandig is om te kuren

en ik ben 34

zoals ik al zei ben hier voor informatie als ik alles zou weten was ik hier niet nogmaals hoop echt dat jullie mij dit kunnen vertellen

getxxl dus dan zou ik suikerziekte kunnen hebben

Er staat veel info in de stickies en andere topics dat je kan lezen. Spaart ons wat knip en plak werk moest je zelf wat opzoeken.

zo vermoeiend al deze topics

Veel te vroeg om test kuur te doen.
Zoals je al kon lezen eerst 2-3 jaar serieus trainen met een goed voedingsschema en eventueel supplementen er bij.
Zal je kilo's op pakken.
Ik denk als je nu test zou nemen je wel kilo's zou verzwaren maar ze na de kuur even snel weer verliest.

2011 begint iig niet met de meest verstandige topics en mensen iig...
Tuurlijk kan je beginnen met testosteron! Al doet het ongeveer 0,00453% van wat je nu verwacht.

Terug
Naar boven