- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
kwartaal is bij f4f toch 3 maanden
Ze moeten ook zonodig bankrekeningnummer wat ik niet ga geven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wij zitten ook niet te wachten op iemand die al de 10000e topic heeft geopend over f4f en personal trainers... Het klinkt misschien hard, maar ik vind jou best wel een zeikerd die ondertussen een keuze moet gaan maken.
jullie nergens opslaande reacties leveren ook geen bijdrage aan dit topic. Wat schiet ik er mee op? NietsWij zitten ook niet te wachten op iemand die al de 10000e topic heeft geopend over F4F en personal trainers... het klinkt misschien hard, maar ik vind jou best wel een zeikerd die ondertussen een keuze moet gaan maken.
jullie nergens opslaande reacties leveren ook geen bijdrage aan dit topic. Wat schiet ik er mee op? Niets
Er zijn enkele hier die inhoudelijk op het onderwerp kunnen ingaan maar jullie die nu in het laatste deel hebben gereageerd kennen het woord inhoudelijk niet. Ik word er ook pistig van
als me reactie niet bevalt wegwezen, er staat rechtsaan bovein een rode kruis waar je op kan klikken dude
als me reactie niet bevalt wegwezen, er staat rechtsaan bovein een rode kruis waar je op kan klikken dude
zoek een bril misschien kijk je dan daar makkelijker doorWord mij te pistig hier....
Zat dat kruis te zoeken maar weet niet wat bovein is...![]()
zoek een bril misschien kijk je dan daar makkelijker door