AndroidHealthClinic

Kan je bij fitforfree ook een kwartaalbetaling doen

kwartaal is bij f4f toch 3 maanden

Ze moeten ook zonodig bankrekeningnummer wat ik niet ga geven
artworks-000032605198-ukw543-crop.jpg

wij zitten ook niet te wachten op iemand die al de 10000e topic heeft geopend over f4f en personal trainers... Het klinkt misschien hard, maar ik vind jou best wel een zeikerd die ondertussen een keuze moet gaan maken.

+1

• Topic Starter Topic Starter
Wij zitten ook niet te wachten op iemand die al de 10000e topic heeft geopend over F4F en personal trainers... het klinkt misschien hard, maar ik vind jou best wel een zeikerd die ondertussen een keuze moet gaan maken.
jullie nergens opslaande reacties leveren ook geen bijdrage aan dit topic. Wat schiet ik er mee op? Niets

Er zijn enkele hier die inhoudelijk op het onderwerp kunnen ingaan maar jullie die nu in het laatste deel hebben gereageerd kennen het woord inhoudelijk niet. Ik word er ook pistig van

jullie nergens opslaande reacties leveren ook geen bijdrage aan dit topic. Wat schiet ik er mee op? Niets

Er zijn enkele hier die inhoudelijk op het onderwerp kunnen ingaan maar jullie die nu in het laatste deel hebben gereageerd kennen het woord inhoudelijk niet. Ik word er ook pistig van

pistig

pik je die hardgains?

Word mij te pistig hier....

Zat dat kruis te zoeken maar weet niet wat bovein is... :(

Ik zoek bovein ook een rode kruis, maar nope niet kunnen vinden... wel weet ik dat er rechts BOVENIN wel een rode kruisje is, maar die klik ik nu liever niet aan. Ik heb het namelijk erg naar mijn zin op dit moment.

Wat vind je moeder ervan dat je je zo gedraagt op het internet?

Pesten is niet oké!

Jeffer: leg nou eens uit waarom je zo lang doet over het kiezen van een gym. Je hebt er al vele topics over geopend, veel adviezen gekregen maar je maakt maar geen keuze: waarom ga je niet gewoon eens beginnen met trainen?

Moet je daar nou een topic voor openen? Een telefoontje had al genoeg geweest.

ja betalen kan per kwartaal dat is bij f4f en bij elk ander bedrijf, elke instantie in elk land 3 maanden

alleen je abo is voor minimaal een jaar betaling is 1 euro administratie kosten per betaling
doe je per maand is dit is dit 15,95 +1 (dan 12* per jaar)
doe je per kwartaal is dit 3*15,95+1 (en dan 4* per jaar) is dus per jaar 8 euro goedkoper
doe je in 1x een jaar betalen is dit 12*15,95+1 is dus per jaar 11 euro goedkoper

na het jaar kan je (volgens mij) maandelijks opzeggen met 1 maand opzegtermijn

en je snapt zelf ook wel dat als hun hun bankrekening nummer geven aan jou en je geld overmaakt zij ook jou rekening nummer hebben einstein?

plus alle informatie staat gewoon bij het kopje over f4f op hun site

Laatst bewerkt:
Je kunt geen abbo nemen bij de fit for free voor korter dan een jaar. Punt.

wel kun je een jaar abbo nemen en kiezen in hoeveel termijnen je betaalt.

Slotje.

Terug
Naar boven