Fitness Seller

Peiling Tarieven / prijzen abonnementen sportscholen

Gewoon eens benieuwd, gezien abbos snel stijgen in prijs.

* waar sport je? cardio fitness Beverwijk.
* wat voor abbonnement? 36,50 per 4 weken
* beschikbaar materiaal/apparaten ? Ze hebben alles van pannata. Letterlijk elk apparaat wat er bestaat hebben ze denk ik wel.
* openingstijden? Doordeweeks 05:00 tot 00:00 - weekend 08:00 - 22:00
* Drukke/ rustige momenten ? Ik loop ploegendiensten dus train in de daluren dan is het lekker rustig
* Services zoals, kluisje, douche, koffie etc inbegrepen? geen van deze services in de prijs inbegrepen.

* waar sport je? Rgym
* wat voor abbonnement? 40 euro per maand
* beschikbaar materiaal/apparaten ? Alles van hammerstrenght en gym 80
* openingstijden? Doordeweeks 06:00 - 23:00 weekend 08:00 - 16:00
* Drukke/ rustige momenten ? Ik loop ploegendiensten dus train in de daluren dan is het lekker rustig
* Services zoals, kluisje, douche, koffie etc inbegrepen? Douche en kluisjes inbegrepen

Ik wissel beide sportscholen af. Gewoon omdat ik het leuk vind om met verschillende apparaten te trainen. Benen train ik vooral bij Rgym. Want hammerstrenght en Gym80 vind ik erg fijn voor benen.

Sssst, dat is wat we onszelf wijsmaken.

Als je er eenmaal eentje hebt kan je aardig wat jaartjes naar de sportschool per aankoop🤣. Down the Rabbit Hole we go
just-finished-building-my-first-home-gym-seems-like-a-v0-t9xxqzxlyozc1.jpeg

Nou dat valt reuze tegen hoor.

Een gemiddeld gym abonnement kost 30-35 pm x 12 = ongeveer 400 euro.

Wat koop je aan fatsoenlijk equipment voor 400 euro voor een home gym? De pedalen van een Life Fitness hometrainer en 1 barbell lol.

Een goede homegym is natuurlijk de droom van iedere fanatiekeling, maar niet om de reden dat het geld bespaart hoor.
Nu ga je ervanuit dat je je homegym in 1 jaar wil afschrijven.

En mn halfrack was 2e hands minder dan 400 euro en is echt een super nice ding met plate loaded cable pulley.

* waar sport je? cardio fitness Beverwijk.
* wat voor abbonnement? 36,50 per 4 weken
* beschikbaar materiaal/apparaten ? Ze hebben alles van pannata. Letterlijk elk apparaat wat er bestaat hebben ze denk ik wel.
* openingstijden? Doordeweeks 05:00 tot 00:00 - weekend 08:00 - 22:00
* Services zoals, kluisje, douche, koffie etc inbegrepen? geen van deze services in de prijs inbegrepen.

* waar sport je? Rgym
* wat voor abbonnement? 40 euro per maand
* beschikbaar materiaal/apparaten ? Alles van hammerstrenght en gym 80
* openingstijden? Doordeweeks 06:00 - 23:00 weekend 08:00 - 16:00
* Services zoals, kluisje, douche, koffie etc inbegrepen? Douche en kluisjes inbegrepen

Ik wissel beide sportscholen af. Gewoon omdat ik het leuk vind om met verschillende apparaten te trainen. Benen train ik vooral bij Rgym. Want hammerstrenght en Gym80 vind ik erg fijn voor benen.
Cardio fitness wil ik altijd nog eens een keertje trainen ook

* waar sport je?
* wat voor abbonnement?
* beschikbaar materiaal/apparaten ?
* openingstijden?
* Drukke/ rustige momenten ?
* Services zoals, kluisje, douche, koffie etc inbegrepen?
Angel's Gym Barneveld
32,- per maand, 24/7 toegang
Incl. douche, sauna, groepslessen, 'sports water' van XXL
Alleen zonnebank niet incl
Redelijk materiaal, db's tot 60kg
Maandagavond druk, verder vaak prima
Voor kluisje heb je slotje nodig.

* waar sport je? Iron Heart gym
* wat voor abbonnement? gezins €65,- dus op t moment 32,50 p.p. en anders geloof ik iets van 37,50
* beschikbaar materiaal/apparaten ? HS / technogym
* openingstijden? Geen idee eerlijk gezegd
* Drukke/ rustige momenten ? Maandag avond altijd druk, voor de rest altijd goed te doen. Overdag 9-5 kan het soms zijn dat je bijna alleen bent, vaak tussen 0-10 mensen
* Services zoals, kluisje, douche, koffie etc inbegrepen? kluisje inbegrepen

Wat koop je aan fatsoenlijk equipment voor 400 euro voor een home gym? De pedalen van een Life Fitness hometrainer en 1 barbell lol.

Een goede homegym is natuurlijk de droom van iedere fanatiekeling, maar niet om de reden dat het geld bespaart hoor.
Precies. Ben zelf ooit met een home gym begonnen, en heb echt niet het duurste van het duurste, maar ook geen troep. Barbell tegen de 200, gewichten 3E de kg. En dan matten, rack, bankje etc. En dan kun je nog steeds geen leg extension o.i.d. doen.

Ik heb 2 homegyms! Op 2 locaties een drukbank, haltersteunen en halter en dumbbells met ruim 150kg aan losse schijven. Had het meeste nog uit mijn actieve tijd rond 1980.

In december mijn abbonement stopgezet aangezien ik een homegym heb en op dit moment meer de focus leg op
cardio doen buiten. Maar op het moment dat ik thuis tegen grote belemmeringen aanloop dan wil ik wel weer terug naar Train More.

* waar sport je: Train More Amsterdam
* wat voor abbonnement : 82 euro/maand 1 jaar (1 euro korting op maandabbo per keer dat je komt) dus als je 3x per week sport dat betaal je 70 euro per maand.
Edit Ik keek naar de flexabbo want de maandkosten bij een jaar abbonement zijn 72 euro per maand en als je 3x per week sport dan betaal je netto 60 euro (excl. glijmiddel)

* beschikbaar materiaal/apparaten : latest and greatest (voornamelijk Technogym)
* openingstijden: door de weeks 6:00 - 23:00 en in het weekend 7:00 - 18:00
* Drukke/ rustige momenten : vooral druk rond 19:00 uur en rond sluitingstijd
* Services zoals, kluisje, douche, koffie etc inbegrepen: groepslessen, sauna, douche, kluisjes, online lessen en toegang tot andere clubs.

Laatst bewerkt:
In december mijn abbonement stopgezet aangezien ik een homegym heb en op dit moment meer de focus leg op
cardio doen buiten. Maar op het moment dat ik thuis tegen grote belemmeringen aanloop dan wil ik wel weer terug naar Train More.

* waar sport je: Train More Amsterdam
* wat voor abbonnement : 82 euro/maand 1 jaar (1 euro korting op maandabbo per keer dat je komt) dus als je 3x per week sport dat betaal je 70 euro per maand.
* beschikbaar materiaal/apparaten : latest and greatest (voornamelijk Technogym)
* openingstijden: door de weeks 6:00 - 23:00 en in het weekend 7:00 - 18:00
* Drukke/ rustige momenten : vooral druk rond 19:00 uur en rond sluitingstijd
* Services zoals, kluisje, douche, koffie etc inbegrepen: groepslessen, sauna, douche, kluisjes, online lessen en toegang tot andere clubs.

Dat is nu de zoveelste keer dat je een linkje doet naar een externe website.
Dit gaat niets doen voor SEO, just saying.

Helaas zijn de goede gyms in Amsterdam duur en ik weiger om weer tussen het uitschot bij Basic Shit te sporten.
Voordat ik boze reacties krijg: Basic Fit kan buiten Amsterdam prima zijn maar mijn ervaringen(lees: vechtpartijen, diefstal, hangjongeren,etc) zijn niet al te best.
Maar goed, voorlopig sport ik lekker in mijn homegym en buiten in het zonnetje.

Excuses: Ik keek naar de flexabbo want de maandkosten bij een jaar abbonement zijn 72 euro per maand en als je 3x per week sport dan betaal je netto 60 euro (excl. glijmiddel).
En met de huidige tijdelijke korting (eerste 5 maanden 50%) kom je uit op netto 45 euro per maand als je minimaal 3x per week sport. Kortom, het valt behoorlijk mee.

Laatst bewerkt:
Train more heeft vaak kortingsacties waardoor het maandbedrijg lager wordt maar ik heb de huidige korting bewust niet meegenomen in mijn post.
Helaas zijn de goede gyms in Amsterdam duur en ik weiger om weer tussen het uitschot bij Basic Shit te sporten.
Voordat ik boze reacties krijg: Basic Fit kan buiten Amsterdam prima zijn maar mijn ervaringen(lees: vechtpartijen, diefstal, hangjongeren,etc) zijn niet al te best.

Excuses: Ik keek naar de flexabbo want de maandkosten bij een jaar abbonement zijn 72 euro per maand en als je 3x per week sport dan betaal je netto 60 euro (excl. glijmiddel)
Ik zou dan wel naar mikes gym gaan mocht ik in Amsterdam wonen

Mike's Gym in Noord ziet er goed uit en vooral dat je daar extra kan kickboksen maar helaas te ver van mijn huis.

Excuses: Ik keek naar de flexabbo want de maandkosten bij een jaar abbonement zijn 72 euro per maand en als je 3x per week sport dan betaal je netto 60 euro (excl. glijmiddel).
En met de huidige tijdelijke korting (eerste 5 maanden 50%) kom je uit op netto 45 euro per maand als je minimaal 3x per week sport. Kortom, het valt behoorlijk mee.
Moet je nagaan hoe absurd hoog hun originele prijzen zijn als ze zoveel kortingen kunnen aanbieden.

Je moet dat spul afschrijven over 5 tot 10 jaar. Voor 2-4k kan je aardig wat moois kopen, zeker tweedehands.

Terug
Naar boven