doetjeman
Cool Novice
- Waardering
- 839
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 10%
Gewoon eens benieuwd, gezien abbos snel stijgen in prijs.
* waar sport je? cardio fitness Beverwijk.
* wat voor abbonnement? 36,50 per 4 weken
* beschikbaar materiaal/apparaten ? Ze hebben alles van pannata. Letterlijk elk apparaat wat er bestaat hebben ze denk ik wel.
* openingstijden? Doordeweeks 05:00 tot 00:00 - weekend 08:00 - 22:00
* Drukke/ rustige momenten ? Ik loop ploegendiensten dus train in de daluren dan is het lekker rustig
* Services zoals, kluisje, douche, koffie etc inbegrepen? geen van deze services in de prijs inbegrepen.
* waar sport je? Rgym
* wat voor abbonnement? 40 euro per maand
* beschikbaar materiaal/apparaten ? Alles van hammerstrenght en gym 80
* openingstijden? Doordeweeks 06:00 - 23:00 weekend 08:00 - 16:00
* Drukke/ rustige momenten ? Ik loop ploegendiensten dus train in de daluren dan is het lekker rustig
* Services zoals, kluisje, douche, koffie etc inbegrepen? Douche en kluisjes inbegrepen
Ik wissel beide sportscholen af. Gewoon omdat ik het leuk vind om met verschillende apparaten te trainen. Benen train ik vooral bij Rgym. Want hammerstrenght en Gym80 vind ik erg fijn voor benen.
* waar sport je? cardio fitness Beverwijk.
* wat voor abbonnement? 36,50 per 4 weken
* beschikbaar materiaal/apparaten ? Ze hebben alles van pannata. Letterlijk elk apparaat wat er bestaat hebben ze denk ik wel.
* openingstijden? Doordeweeks 05:00 tot 00:00 - weekend 08:00 - 22:00
* Services zoals, kluisje, douche, koffie etc inbegrepen? geen van deze services in de prijs inbegrepen.
* waar sport je? Rgym
* wat voor abbonnement? 40 euro per maand
* beschikbaar materiaal/apparaten ? Alles van hammerstrenght en gym 80
* openingstijden? Doordeweeks 06:00 - 23:00 weekend 08:00 - 16:00
* Services zoals, kluisje, douche, koffie etc inbegrepen? Douche en kluisjes inbegrepen
Ik wissel beide sportscholen af. Gewoon omdat ik het leuk vind om met verschillende apparaten te trainen. Benen train ik vooral bij Rgym. Want hammerstrenght en Gym80 vind ik erg fijn voor benen.