AndroidHealthClinic

Kan Test-E in de koelkast?

Zijn er ook dingen die je wel weet of lul jij alles na wat je ziet? gevaarlijk man mensen zoals jij in de as sectie.

Goede toevoeging aan het topic. Uiteraard kun jij wel een volledige beschrijving geven hoe het wel gemaakt wordt nietwaar? Uiteraard met volledige onderbouwing waarom het tot die temperatuur verwarmd wordt.

Goede toevoeging aan het topic. Uiteraard kun jij wel een volledige beschrijving geven hoe het wel gemaakt wordt nietwaar? Uiteraard met volledige onderbouwing waarom het tot die temperatuur verwarmd wordt.

Ja dat kan ik idd, is ook niet zo heel ingewikkeld, google het maar dan kun je het hier ook vertellen.:o

Dat is om te de pyrogenen eruit te halen, echter word het bij een professionele productie wellicht aseptisch bereid en daarna nagesteriliseerd en daar heb je maar 121 graden voor nodig bij een stoom sterilisator voor 15 minuten. Hoe hoger de temperatuur hoe korter dat je sterilisatietijd word echter niet alle producten kunnen er tegen.

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 10:20 ----------

En dan ben ik weer benieuwd waar jij die wijsheid vandaan haalt dat alle AS op oliebasis nooit in de koelkast bewaard mag worden? :rolleyes:

Omdat het kan terug kristalliseren. Bovendien wordt er in bijsluiters van AAS geadviseerd het op kamertemperatuur te bewaren.

http://www.consumed.nl/medicijnen/4032/Sustanon®

Hoe bewaren
In de verpakking bij kamertemperatuur.

Ja dat kan ik idd, is ook niet zo heel ingewikkeld, google het maar dan kun je het hier ook vertellen.:o

Heb ik gedaan, overal worden waterbaden gebruikt.

Komt overigens overeen met wat ik tijdens mijn studie opgepikt heb. Als je kristallen wilt oplossen kun je alcohol toevoegen om oplosbaarheid te verhogen en om het makkelijker op te laten lossen kun je een water bad gebruiken, geen kans op oververhitting en gelijkmatige verdeling van de warmte.

Als je het zo goed weet hoe het word geproduceerd en bewaard waarom plaats je het dan zelf niet ff hier? ;)

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 10:48 ----------

Omdat het kan terug kristalliseren. Bovendien wordt er in bijsluiters van AAS geadviseerd het op kamertemperatuur te bewaren.

http://www.consumed.nl/medicijnen/4032/Sustanon®

Hoe bewaren
In de verpakking bij kamertemperatuur.

Er staat niet bij dat het niet in de koelast mag worden bewaard. ;)

Als je het zo goed weet hoe het word geproduceerd en bewaard waarom plaats je het dan zelf niet ff hier? ;)

Staat ook niet bij dat je het niet in een vulkaan mag bewaren :trollface:

Ik durf het risico om sustanon in de koelkast te bewaren wel aan, alleen niet om het in de vulkaan te bewaren, ik ben veel te bang dat ik mijn handen brand als ik de flacon er vervolgens uit wil halen. :D

Laatst bewerkt:

Lijkt me dat als dat geadviseerd wordt dit het beste is.
Je kan bijv. ongemixte hgh ook gewoon op kamertemperatuur bewaren zonder er direct wat van te merken in de werking, maar het is niet ideaal. Het lijkt me dat je je gear de meest ideale omstandigheden gunt.

Er staat trouwens ook niet bij dat je het niet in de vriezer mag bewaren, maar dat heeft al na een korte tijd direct zichtbare schade gedaan in de zin van kristallisatie.

Lijkt me dat als dat geadviseerd wordt dit het beste is.
Je kan bijv. ongemixte hgh ook gewoon op kamertemperatuur bewaren zonder er direct wat van te merken in de werking, maar het is niet ideaal. Het lijkt me dat je je gear de meest ideale omstandigheden gunt.

Er staat trouwens ook niet bij dat je het niet in de vriezer mag bewaren, maar dat heeft al na een korte tijd direct zichtbare schade gedaan in de zin van kristallisatie.

In dit geval kan het echter geen kwaad, sust word in een HG fabriek in een koelcel opgeslagen.

Zet jij je AAS gewoon lekker in de koelkast, boeit ons niet.
Kan je alleen wel vertellen dat Sustanon niet in de fabriek in koelcellen geplaatst wordt.
Ja, in een klimaat beheersde ruimte, maar geen koelkast.

Er zijn al meerdere legit redenen gegeven waarom je het NIET in de koelkast moet zetten.

Geef me 1 goeie reden waarom je het WEL in de koelkast moet zetten....
(nu komt het...)

Na kristallisatie lost het ook zo snel weer makkelijk op in de olie op kamertemperatuur.

Na kristallisatie lost het ook zo snel weer makkelijk op in de olie op kamertemperatuur.

Kristallen hebben over het algemeen een piek nodig die de reactie op gang brengt. Net als wanneer je iets in beweging wilt krijgen kost het van stilstand naar bewegen veel meer energie dan om het in beweging te houden. Is een woord voor, kan er alleen even niet op komen.

Kan maar zo zijn dat ze oplossen bij 50 graden maar opgelost blijven tot de vloeistof onder de -10 komt.

Zelf ook ervaren met een proefje waarvan we dachten dat het verdoet was, even in de vriezer en de oplossing kristalliseerde uit en bleef in kristalvorm ook bij kamertemperatuur.

Dus t kan maar zo zijn dat je het eerst moet verwarmen nadat het gekristalliseerd is :p

Gast, ik was sarcastisch :roflol:

Zet jij je AAS gewoon lekker in de koelkast, boeit ons niet.
Kan je alleen wel vertellen dat Sustanon niet in de fabriek in koelcellen geplaatst wordt.
Ja, in een klimaat beheersde ruimte, maar geen koelkast.

Er zijn al meerdere legit redenen gegeven waarom je het NIET in de koelkast moet zetten.

Geef me 1 goeie reden waarom je het WEL in de koelkast moet zetten....
(nu komt het...)

Je kunt het me wel vertellen maar als werknemer van een pharmaceutical bedrijf die pallets vol met dat spul in de koelcel heeft zien staan vind ik het moeilijk te geloven ;)
Dus waar haal jij je wijsheid vandaan?

En wat betreft de reden, ik heb enkel aangegeven dat het wel gewoon kan bij test niet dat het noodzaak of zo is.

Je kunt het me wel vertellen maar als werknemer van een pharmaceutical bedrijf die pallets vol met dat spul in de koelcel heeft zien staan vind ik het moeilijk te geloven ;)
Dus waar haal jij je wijsheid vandaan?

En wat betreft de reden, ik heb enkel aangegeven dat het wel gewoon kan bij test niet dat het noodzaak of zo is.

Wel leuk, schoonmaker zijn bij zo een bedrijf :p

lees gewoon de bijsluiter daar staat gewoonlijk op dat je aas niet mag bewaren in vochtige ruimtes (dus ook best niet in de badkamer!)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven