MuscleMeat

kan winstrol onder de tong ? inplaats van met naalden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat wil je dan onder je tong doen? Vloeistof? Injecteren? Tabletje? Zegel?

ik denk dat ie bedoelt vloeistof onder de tong zodat het wordt opgenomen door de mondslijmvliezen.

• Topic Starter Topic Starter
vloeistof wit spul iets dikker als water

ja dat bedoel ik dus da is mogelijk om het zo te doen is dat beter als injecteren of is het met naalden beter ?

Als je die niet durft te injecteren, kun je het gewoon drinken. Maar dan verliest het wel wat van zijn werkzamestof, zo'n 50%.

wa bedoel je met druk en typ fouten onder voor behoud ? dus je bedoeld da het geen 100 % gaat werken maar 50 % da is natuurlijk een groot verschil ik weet iemand die dat gedaan heeft en daarbij ook nog androlic pilletjes heeft genomen hoeveel van elk weet ik niet maar het is precies toch goed spul . ik zou het ook wel willen proberen maar nu nog niet eerst zo gewoon zonder iets trainen en mss later dat ik het ook doe wa denken jullie van dieje winstrol onder de tong samen met die androlic pillekes ?

Hoi Bart,

Op andere forums heb ik gelezen dat je winstrol inderdaad zou kunnen drinken, maar dat het wat van zijn kracht verliest.

Maar als je liever niet wilt spuiten, waarom neem je dan geen winstrol tabletten?

Groet,
Superbabe

ja dat zou ik kunne doen maar nu is het nog te vroeg ik train nog maar 2 maand dus ja wa denk je hiervan ik ga nu 3 keer gaan trainen in de week en ik het thuis ook mijn gerief om ewa te trainen en ik zou graag suplementen hebben wat kan ik het beste pakken eiwitten of wa is er allemaal op de markt ? om zonder anabolen of gelijk wat toch goed bij te komen ?

ja dat zou ik kunne doen maar nu is het nog te vroeg ik train nog maar 2 maand dus ja wa denk je hiervan ik ga nu 3 keer gaan trainen in de week en ik het thuis ook mijn gerief om ewa te trainen en ik zou graag supplementen hebben wat kan ik het beste pakken eiwitten of wa is er allemaal op de markt ? om zonder anabolen of gelijk wat toch goed bij te komen ?
:rolleyes:

Think first, then ask questions ...

ik sta er nog altijd van te kijken hoe groot het denkvermogen is van sommige mensen.

ja dat zou ik kunne doen maar nu is het nog te vroeg ik train nog maar 2 maand dus ja wa denk je hiervan ik ga nu 3 keer gaan trainen in de week en ik het thuis ook mijn gerief om ewa te trainen en ik zou graag supplementen hebben wat kan ik het beste pakken eiwitten of wa is er allemaal op de markt ? om zonder anabolen of gelijk wat toch goed bij te komen ?

ga nog maar eerst een paar jaar trainen en kijk dan maar of je "fitness" nog steeds leuk vindt en denk dan aan eventueel groter worden hoe je dat gaat bereiken en of je dat nog wel wil dan.

Je kan het ook anaal inbrengen

WUAHAHAHA!

Ik vind dit echt prachtig!!

mensen die 2maanden trainen en nu wel 3 dagen gaan trainen!!
Meteen naar de spullen grijpen is het antwoord indd!
Want wie is er nou niet groot mee geworden?

Hoe dichter bij de zomer, hoe meer korky's er op het board komen.
maarja geeft nix, ik vermaak me er wel mee!

winstrol is toch een 17 alpha gealkalyseerd middel?

die zijn zowel oraal als met injects te nemen. Oraal heeft nadeel van eerste passage effect (via darmen -> vene porta in -> lever (<- little liver nuke)-> bloedbaan), waardoor de leverbelasting tov de uiteindelijke werking veel hoger ligt.

Goed, ik heb het verplichte infodeel gedaan, nu ga ik zeggen dat je een idioot bent als je nu al met dergelijke middelen begint.

Nooit geweten dat winstrol vloeistof ook oraal kan. Zou dit met test prop enzo ook kunnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven