zou het kunne dat men winstol ook onder de tong kan doen inplaats van te injecteren ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja dat zou ik kunne doen maar nu is het nog te vroeg ik train nog maar 2 maand dus ja wa denk je hiervan ik ga nu 3 keer gaan trainen in de week en ik het thuis ook mijn gerief om ewa te trainen en ik zou graag supplementen hebben wat kan ik het beste pakken eiwitten of wa is er allemaal op de markt ? om zonder anabolen of gelijk wat toch goed bij te komen ?

ja dat zou ik kunne doen maar nu is het nog te vroeg ik train nog maar 2 maand dus ja wa denk je hiervan ik ga nu 3 keer gaan trainen in de week en ik het thuis ook mijn gerief om ewa te trainen en ik zou graag supplementen hebben wat kan ik het beste pakken eiwitten of wa is er allemaal op de markt ? om zonder anabolen of gelijk wat toch goed bij te komen ?
Als je die niet durft te injecteren, kun je het gewoon drinken. Maar dan verliest het wel wat van zijn werkzamestof, zo'n 50%.
Nooit geweten dat winstrol vloeistof ook oraal kan. Zou dit met test prop enzo ook kunnen?