Fitness Seller

Welke type naalden voor schouder

Het is ook geen advies. Ik vraag me af welke schade want heb vrijwel geen pijn het bloed vrijwel nooit. Ik zelf ga dan, net zoals waneer in het ziekenhuis word geprikt, niet voor een injectie de naald verwisselen.
Je maakt sowieso schade, ook al is het miniem. daarom liever dunne naald !!
Daarom ook niet trekken voor bloed, maar gewoon speren en rustig injecteren. griepprik oid is eenmalig, wij injecteren tenminste 2x pw tot ED

Ik ga dan vanaf nu ook maar optreknaalden gebruiken en speciaal voor het injecteren. Ik ging er vanuit dat ik het goed deed.

Ik ga dan vanaf nu ook maar optreknaalden gebruiken en speciaal voor het injecteren. Ik ging er vanuit dat ik het goed deed.

Koop gewoon 21g 16mm. kost geen drol die dingen. link staat hierboven.

• Like
Waarderingen: GruX
Het is ook geen advies. Ik vraag me af welke schade want heb vrijwel geen pijn het bloed vrijwel nooit. Ik zelf ga dan, net zoals waneer in het ziekenhuis word geprikt, niet voor een injectie de naald verwisselen.
Kom je nog wel een keer achter als je er een braampje oid op hebt zitten🤭

• Like
Ik gebruik g30 13mm voor alles tot 0.5ml & & g29 40mm voor diepere injecties maar druk maar heel zelfden de geheele naald erin.

Zie het nut niet van schouder injecties, kan gewoon net onder de band van je boxers prikken te beginnen bij je ventro glute en dan bij elke injectie een klein stukje verder naar je spleet, zo zet ik zeker 10 injecties in elke bil voor ik weer van voor af aan moet beginnen tegen die tijd is het al lang weer volledig genezen.

Ik gebruik g30 13mm voor alles tot 0.5ml & & g29 40mm voor diepere injecties maar druk maar heel zelfden de geheele naald erin.

Zie het nut niet van schouder injecties, kan gewoon net onder de band van je boxers prikken te beginnen bij je ventro glute en dan bij elke injectie een klein stukje verder naar je spleet, zo zet ik zeker 10 injecties in elke bil voor ik weer van voor af aan moet beginnen tegen die tijd is het al lang weer volledig genezen.
Beetje oldschool die 40mm🤣 ik prefereer prikjes boven harpoenen iig. Dan maar wat vaker injecteren🤗

Glutes lang niet gedaan misschien maar eens weer even proberen voor de verandering. Vind de quads eigenlijk ook wel dikke prima. Delts met 0,6x25 tijdje gedaan en daar kreeg ik soms wel wat last van met trainen.

druk gewoon mijn vinger er op voor halve minuut, en dan is het vaak al over. btw, alleen nog maar in quad gehad
De quad wil nog wel eens fonteinen ja🤣 maar met dun naaldje stuk minder. Effe duimpie er op🤣🤭 ik laat het meestal even zijn gang gaan en met een stukje keukenrol weg vegen, duurt nooit lang☺️ beter dan dat de olie er weer uit loopt🤗

• Like
@Brownie88
photo_6041989422137852068_y_1.jpg

Gewoon altijd over deze lijn heen van voor naar achter & zodra niet verder kan switchen naar andere bil, zo doe ik het dan. Nooit ophopende olie, nooit zichtbare injectie spots behalve voor mn vriendin.
40mm gebruik ik maar zelden hoor en vrijwel nooit verder dan de helft naar binnen gewerkt, is gewoon niet nodig maar voor preciezere injecties zijn ze wel handig om te hebben, heb een rsi in mn pees van mn duim hier prikte ik zelf hydrocortison in
(zijn trouwens 27g ipv 29g)

@Brownie88
photo_6041989422137852068_y_1.jpg

Gewoon altijd over deze lijn heen van voor naar achter & zodra niet verder kan switchen naar andere bil, zo doe ik het dan. Nooit ophopende olie, nooit zichtbare injectie spots behalve voor mn vriendin.
40mm gebruik ik maar zelden hoor en vrijwel nooit verder dan de helft naar binnen gewerkt, is gewoon niet nodig maar voor preciezere injecties zijn ze wel handig om te hebben, heb een rsi in mn pees van mn duim hier prikte ik zelf hydrocortison in
Je weet het wel weer mooi te brengen🤗 karma voor jou

@Brownie88

27 of 29g nog nooit in 40mm gezien, zie het nu ook niet van die lengte. Hydrocortison kreeg ik ook in begin met CTS, en peesontsteking schouder. Kreeg hierbij 23g 25mm.

27 of 29g nog nooit in 40mm gezien, zie het nu ook niet van die lengte. Hydrocortison kreeg ik ook in begin met CTS, en peesontsteking schouder. Kreeg hierbij 23g 25mm.
Kreeg het niet officieel van de dokter moest improviseren, vind fijnere naalden gewoon fijner, vanzelfsprekend.
IMG_20241101_165449967.jpg

nooit eerder gezien deze lengte. Zoals ik al zei, zie ik het nut ook niet voor gear.
Ook niet voor je duim, zelfs 25 mm is al te lang.
Btw, na barbotage drukte verpleger er 21g bij me in 🤣

nooit eerder gezien deze lengte. Zoals ik al zei, zie ik het nut ook niet voor gear.
Ook niet voor je duim, zelfs 25 mm is al te lang
Syndroom van Quer vain, de pees loopt door een buis vormige schacht, beste is om naald er in de lengte in de pees door de schacht te steken en terwijl je inspuit langzaam de naald verwijderd zodat het verdeeld word. Verder IM in gluteus medius kan tricky zijn op 15% vet zit er over meerendeel een dikke laag waar je doorheen moet voor je spier bereikt

Syndroom van Quer vain, de pees loopt door een buis vormige schacht, beste is om naald er in de lengte in de pees door de schacht te steken en terwijl je inspuit langzaam de naald verwijderd zodat het verdeeld word. Verder IM in gluteus medius kan tricky zijn op 15% vet zit er over meerendeel een dikke laag waar je doorheen moet voor je spier bereikt
Laat je opereren, Kan oa bij Xpertkliniek. Week of 10 en je kunt weer alles.
(duurt kwartiertje. Stelt niks voor)

@Brownie88 ik leg altijd mn geprepareerd spuit in warm water 🤣
*spuit klaarmaken en in water leggen
*Alcohol doekje over injectie spot & injecteren
Druk in nog geen seconde 1ml

Terug
Naar boven