muchomacho zei:Ja maar zoals ik ik al zei hoeveel mensen weten niet dat ze al een kanker in hun lichaam hebben groeien ?
Welke BB gaat naar de dokter voor hij een kuur begint om te kijken of hij kanker heeft ?
Ik moet zegge dat ik toch aardig veel mensen ken nu die kanker hebben of al overleden zijn . En niet alleen ouderen .
Dus het kan bij iedereen overkomen .
Dus als kanker zich kan voeden met testosterone is het risico toch groter bij bodybuilders .
Volgens mij is kanker nog steeds volk ziekten nummer 1 .
Dus als je AAS neemt is er een grotere risico het te vesnellen en je weet nog niet eens dat je hebt . En dat is toch een gevaar meer .
En omdat het bij mijn vader en moeder is geconstanteerd heb ik het toch wel in mijn achterhoofd dat ik een beetje bang ben het risico te verergeren (ook al komt het door een andere reden dat de kanker is onstaan ,ik weet niet wat er in mijn groeit .En zoals mij vader is er te laat achter gekomen en heeft toch niet al te lang meer te leven ).En je kan niet effe zeggen van nou dokter ik denk dat ik misschien kans heb om kanker te krijgen wil je me effe checken Er moet altijd een reden zijn als ze controleren maar 1 van de twee keer is het dan te laat .
Het spijt me heel erg van je vader, maar volgens mij ben jij te onzeker. Als jij op dit moment kanker hebt dan weet je het ook niet, of je nou gaat kuren of niet. Je hebt je antwoorden, of je gaat kuren is je eigen keuze..

,