MuscleMeat

Kanye West Late Registration

leuke 1e post welkom, karma

het duurde trouwens even nadat je registreerde voordat je je eerste post maakte

torrentspy staat ie ook, heb em al een paar maanden

boogie zei:
Ben je zeker dat je een volledige versie hebt van het album??
Ik zoek hem ook al maanden maar vond nooit een acceptabele versie...

Karma voor de topicstarter, vind Kanye ziekelijk goed als artiest/producer (alleen een vet dikke nek)

hij download wel giga langzaam met mega upload maar ik klaag niet, laat me comp vannacht wel aaaaaan staan!

ai ai kanye heeft nu zeker zijn reputatie opgevijzeld
maakt steeds betere nummers

hij doet t niet, tenmisnte 2 keer gerobeerd en hij akpt geowon met downloaden

Heb em ondertussen volledige geluisterd, en m'n eerste indruk is dat hij het niveau van college dropout niet haalt, zeker op vlak van producties vind ik dit album minder.
Neemt niet weg dat het gewoon nog steeds een superalbum is, Kanye zorgt toch weer voor een verlichting en nieuwe inslag in hiphopmuziek...

boogie zei:

Is niet dezelfde, er zijn diverse versies 'geleaked' zogezegd, maar dit zijn allemaal oude kanye platen die ik al lang had. Dit is echter de nieuwste en ik denk dat je hem een paar keer moet horen voor je hem goed vindt....
Ik vind het album veel weghebben van Common - Be

jullie hebben gelijk is idd anders. Ik vind em tegenvallen eerlijk gezegd. Het is hetzelfde trucje wat hij steeds hanteert, op zich zou ik dat nog niet zo erg vinden als de liedjes maar van een constant hoog niveau zijn. Maar op dit album vind ik dat duidelijk niet het geval.

hijs wel grappig heb een modeblad gekocht met inteerviewmet hem en coverstory, hijs wle grappig maar zoo arro

D-U-N-K zei:
Inderdaad ontzettend arrogant en zelfverzekerd.
Het frustrurerend is dat hij op sommige vlakken eigenlijk gelijk heeft, hij is een musical genius, tenminste in deze muzieksT.

ik vind dit album niet verrassend en goed genoeg om hem een genie te noemen. Na één goede cd een genie? driewerf nee! Vind ik ook een belediging voor een waar genie als tupac. Kijk, had hij met dit album zn vorige kunnen overtreffen dan mss. maar nu niet. imo.

mja boogie vergeet nie tdat hij zowat alle beats voor o.a. the blueprint gemaakt heeft... dus ik denk dat ie zich daarvoor ook al een 'genie' vindt

ik vind college drop out eigenlijk niet zo goed...

Santoz zei:
Dan zal je deze zeker niks vinden denk ik...
ik heb ze allebei redelijk god geluisterd (ik had beide cd's al voor deze thread al) en ik vind dan die tweede nog beter, maar ik geef liever oordelen als ik een cd een paar weken heb geluisterd

dus je hoort nog van me he

college dropout was geniaal en niet te evenaren denk ik

Terug
Naar boven