Fitness Seller

kapotlachen :D

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
you don't mess with the zohan!!
zeker downloaden
ik lig nu al in een deuk na amper 2 minuten :D
het is er toch écht wel over :')

Die moet ik idd nog steeds downloaden. Bedankt voor de tip.

Echt een leuke film ik lag helemaal blauw met deze mafketel.

zelden zon boutcomedy gezien. adam sandler heeft zijn beste tijd gehad.

zelden zon boutcomedy gezien. adam sandler heeft zijn beste tijd gehad.

Waarom nou weer zo negatief :rolleyes:

Die film is hartstikke dope, je moet de humor begrijpen, het gaat gewoon helemaal nergens over.

Nog een leuke comedy die ik pas gezien heb is Role Models, echt een top comedy film ook :D

Die film is hartstikke dope, je moet de humor begrijpen, het gaat gewoon helemaal nergens over.

Nog een leuke comedy die ik pas gezien heb is Role Models, echt een top comedy film ook :D

+11

Role Models is ook echt prachtig, net als Don't mess with the Zohan overigens. Heb beide films al 2x gezien en blijven hilarisch.

Overigens nog een grappige film is Drillbit Taylor!

role models vond ik dan wel weer aardig. ik vind dat er maar weinig echt goede films zijn, om het maar niet over comedys te hebben.

• Topic Starter Topic Starter

die heb ik ook gezien op dvd :D

role models vond ik dan wel weer aardig. ik vind dat er maar weinig echt goede films zijn, om het maar niet over comedys te hebben.

Ach ik weet meestal welke ik moet kijken, check eerst reviews en shit, geen zin om mijn tijd te verspillen aan een film die niet goed is.

Ik vond er ook geen zak aan tbh..
Moet er wel bij zeggen dat ik half in coma lag dat ik hem zag.

Ik vond er ook geen zak aan tbh..
Moet er wel bij zeggen dat ik half in coma lag dat ik hem zag.

Ja duh, je moet er wel bij blijven.

En zonder ondertiteling kijken is ook leuker, want dan hoor je die neppe zelfverzonnen taal over dingen gewoon normaal, ipv dat het te serieus is ondertiteld...

Get it? ;)

Ik vond Mess with zohan wel komisch maar role models beter :P voor wie role models heeft gezien: RAMADAMDAM!!

Ja duh, je moet er wel bij blijven.

En zonder ondertiteling kijken is ook leuker, want dan hoor je die neppe zelfverzonnen taal over dingen gewoon normaal, ipv dat het te serieus is ondertiteld...

Get it? ;)
Ik bedoelde dat ik een beetje moe was. Bij films van Adam Sandler hoef ik me echt niet te concentreren om de film te snappen, ze zitten nou niet bepaald vol ingewikkelde plotwendingen, afwisselende verhaalsequenties en onderliggende verbanden. Ik vind hem gewoon niet zoveel aan. The Longest Yard vind ik dan wel weer leuk. En Nederlandse ondertiteling zuigt idd..

Laatst bewerkt:
wat een k*t comedy.
10 jaar geleden miss

goed film !

Ik ben em nu aan het downloaden, nog 26 minuten haha, de trailer zag dr wel vet uit :D

schijtfilm, vond de nieuwe Starsky & Hutch beter, White Chicks en Tropic Thunder waren ook wel lachen.

Terug
Naar boven