AndroidHealthClinic

Karla Mostinckx pleegt zelfmoord in diepvriezer schoonouders

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Live Leak is echt soft geworden. Ogrish op zichzelf was een interessante site. Nu staat er alleen maar rommel op.

• Topic Starter Topic Starter
ja er zijn al veel klachten binnengekomen dat het veel te groot en onzinnig is geworden. Het is idd een stuk moeilijker om erbij te komen omdat ze verspreid zijn. ik heb ook het idee dat er vele niet eens meer te zien is.

Mooi, kan ze ook makkelijk de kist in.

Is wel frisjes, maar met slaappillen merk je daar toch niet veel van. Ik vind het eigenlijk wel een creatieve manier. Is een van de weinige manieren waarop je jezelf niet echt verminkt. Er zijn er genoeg die pas na drie weken wegrotten worden gevonden. In een diepvrieskist zie je er tenminste nog lekker fris uit ;)

Ooit al eens bij nagedacht dat familie en vrienden ook internet hebben en deze vreselijke dingen ook kunnen lezen?

Ik ben de zus van haar en wete ge kunt mss wat meer respect hebben voor zo een dingen en de roddel en de commentaar voor jullie zelf houden, degoutant is dat hier om dit te lezen! Hier hebben wij niets aan hoor.

Ik kan snappen dat ieder zijn eigen mening over zelfmoord heeft en de manier waarop het gebeurd, maar daarom hier een topic over beginnen?

Ten eerste gecondoleerd, ten tweede dit is het Internet. Dit soort discussies zullen altijd voorkomen. Wreed voor de nabestaanden, echter zeer weinig aan te doen.

Uit respect toch maar een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven