Fitness Seller

kcal naar beneden tijdens kuur??

straight up

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
hallo,

Dit is waarmee ik begin april van start mee ga:

week 1- 10 500mg test E pw
week 1- 10 400mg mast E pw
week 1- 10 400mg tren E pw
week 1- 6 40mg winstrol ed

week 10- 14 150mg test P eod
week 10- 14 150mg mast P eod
week 10- 14 150mg tren A eod

week 16- ... 1 tab arofixen ed

Normaal gezien moet je met zo een kuurtje wat meer voeding binnen krijge, ik zit nu op 3900 kcal per dag. Dan zal ik wss naar 4500kcal moete gaan om voldoende binnen te hebben...?

Maar nu is mijn vraag, ik zou graag wat cutten naar de zomer toe... dus kcal naar beneden ???.

Hoe kan ik dit het beste opvangen???

Alvast bedankt BB's!!

Laatst bewerkt:
Ik ben niet echt een kenner maar de kuur die je gaat doen is voor massa lijkt mij.
Om dan minder te gaan eten lijkt me erg slecht.

Beten om gewoon na je kuur te cutten.

raakt die dan niet alles kwijt? zomer is er over paar maanden dan ziet die in zijn nakuur en dan gaat cutten niet echt

Ja week 16 is in de zomer idd.

Maar eigenlijk is het een beetje zonde van je kuur als je spieren niet de voeding krijgen die ze eigenlijk willen hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Ja week 16 is in de zomer idd.

Maar eigenlijk is het een beetje zonde van je kuur als je spieren niet de voeding krijgen die ze eigenlijk willen hebben.

Jaa, dit is dan ook wat ik me afvraag..

Is er een mogenlijkheid om toch te cutten met deze kuur.

Mijn kcal gaan verlage lijkt me zelf ook geen goed idee!

Duus alle raad is welkom ;)

nou hier word die echt niet vet hier komt die goed zeer goed uit de kuur als er niks raars gebeurt alleen ik zou bridge en dan die korte esthers doen
ik zou gewoon 4000kcal aan houden

Even een quote uit de aas sectie voor beginners.

15. Wat zijn mijn voedingsbehoeften wanneer ik anabole steroïden gebruik?

Ik denk dat dit misschien wel een vraag is die wat VAKER gesteld mag worden. Mensen lijken te denken dat steroïden dé magische pilletjes zijn en ze dan voeding en training kunnen verwaarlozen. Niets is verder van de waarheid. Om steroïden correct te gebruiken, zou je dichtbij je grens van natuurlijke spiergroei moeten zitten. Dat maakt de zaken nooit gemakkelijker. Je zal tijdens een kuur nóg meer moeten eten om spiermassa te winnen, 25 calorieën en 1,5 gram eiwit per pond lichaamsgewicht verspreid over 6-7 maaltijden dagelijks.

Als je aan het diëten bent om vet te verliezen, dan is het een andere zaak. Je moet dan minderen in calorieën terwijl je eiwit steeds zo hoog mogelijk houdt. In deze omstandigheden zal je GEEN spiermassa winnen. Het gebruik van anabole steroïden in deze conditie is enkel bedoeld voor het behoud van droge spiermassa terwijl je vet verliest door een catabole conditie.

Hoeveelste kuur is dit?
Een kuur als deze is imo zo droog mogelijkeassa aanzetten.
Zeker door je korte esters in de laatste vier weken. Geen vocht.
Strakke kuur. Goed eten en je zal gier mooie resultaten mee halen.

hallo,

Dit is waarmee ik begin april van start mee ga:

week 1- 10 500mg test E pw
week 1- 10 400mg mast E pw
week 1- 10 400mg tren E pw
week 1- 6 40mg winstrol ed

week 10- 14 150mg test P eod
week 10- 14 150mg mast P eod
week 10- 13 150mg tren A eod

week 14- ... 1 tab arofixen ed

Normaal gezien moet je met zo een kuurtje wat meer voeding binnen krijge, ik zit nu op 3900 kcal per dag. Dan zal ik wss naar 4500kcal moete gaan om voldoende binnen te hebben...?

Maar nu is mijn vraag, ik zou graag wat cutten naar de zomer toe... dus kcal naar beneden ???.

Hoe kan ik dit het beste opvangen???

Alvast bedankt BB's!!
in 2 stappen terug naar je 3900, dus weel 11 naar 4200 en de week erna naar 3900. wat is nu je kev verhouding?
3900 lijkt me nu al veel op 83kilo

Ik ben niet echt een kenner maar de kuur die je gaat doen is voor massa lijkt mij.
Om dan minder te gaan eten lijkt me erg slecht.

Beten om gewoon na je kuur te cutten.

Met deze producten kom je goed hard te staan ;-)
Denk dat als hij zn voeding op 3900kcal laat, dan komt ie tiptop uit de kuur.
als het te hard gaat, kcals toch wat uppen.

Hoezo is minder eten slecht trouwens??

kom op man
als je on ben kan je nog eiwitdagen inplannen en verlies je niet gruwelijk veel.
Ga gewoon carb cycling doen

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveelste kuur is dit?
Een kuur als deze is imo zo droog mogelijkeassa aanzetten.
Zeker door je korte esters in de laatste vier weken. Geen vocht.
Strakke kuur. Goed eten en je zal gier mooie resultaten mee halen.
4de kuur

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 17:34 ----------

in 2 stappen terug naar je 3900, dus weel 11 naar 4200 en de week erna naar 3900. wat is nu je kev verhouding?
3900 lijkt me nu al veel op 83kilo

K: 429
E: 334.2
V: 102.6

Eerst zat ik op 3200kcal op ongeveer een 80kg maar ging niet meer zo goed vooruit en ben ik mij kcal gaan opdrijven en heeft zijn resulaten 3kg spiermassa gewonnen op 4 maanden tijd naturel en bf hetzelfde gebleven

verder eten en bij je cutt kuur carbs verlagen
maar ik zou test en mast langer laten trekken dan 10weken dan

zelfde bij je cuttkuut
met wat hcg

Terug
Naar boven