Taste Of Fire
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
Hoeveel kCals verbrand je met een gemiddelde HIIT sessie? En dan bedoel ik voornamelijk de afterburn. Ofwel: Hoeveel meer kun (of moet) je eten op die dag?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil graag weten hoe toepasbaar het is in de bulk. Het is natuurlijk ook conditie he. Jim Wendler raadt het ook aan (heuvelloop).
Bedankt voor de link!
Euhm, ja, en wat heeft dat precies met mijn vraag te maken?Als je aan het begin van de week zwaarder bent dan vorige week (onder dezelfde omstandigheden) dan eet je genoeg. Zo niet, eet iets meer.

Ik wil het toepassen in de cut en erna misschien ook in de bulk. Ik probeer eerst goed uit te zoeken wat er allemaal bij komt kijken en hoe ik het het beste kan inplannen, vandaar ook deze vraag. Ik wil wel waken voor spierverlies en deze beperken, dus is het wel belangrijk om te weten hoeveel ik nu verbrand met HIIT.HIIT gaan doen tijdens een bulk vind ik best raar??
Euhm, ja, en wat heeft dat precies met mijn vraag te maken?
---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 01:46 ----------
Ik wil het toepassen in de cut en erna misschien ook in de bulk. Ik probeer eerst goed uit te zoeken wat er allemaal bij komt kijken en hoe ik het het beste kan inplannen, vandaar ook deze vraag. Ik wil wel waken voor spierverlies en deze beperken, dus is het wel belangrijk om te weten hoeveel ik nu verbrand met HIIT.