MuscleMeat

Kees

Rob P

Huge Freak
Waardering
1.263
Lengte
1m93
Massa
104kg
Vetpercentage
18%
Een filmpje van Kees. Best bizar hoe die toch allemaal Nederlands correct lopende zinnen formuleert :D

De 44-jarige autist Kees woont nog bij zijn ouders. Hoe lang houden de bejaarde ouders de 24-uurs zorg vol en wat gebeurt er met Kees als zij niet meer voor hem kunnen zorgen?

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1422471

Ps. Ik denk dat Angelus het wel goed met hem zou kunnen vinden.

Had het gezien. Mijn inziens een gouden kalf waard. Werd ook wel een beetje emotioneel. Gebeurt anders nooit door tv.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: dat stuk in de auto.

''Die vuile k*t moffen. Waterstofbom op Mofrika gooien. Die vuile proleten''

:roflol:

Repost...

Een filmpje van Kees. Best bizar hoe die toch allemaal Nederlands correct lopende zinnen formuleert :D

De 44-jarige autist Kees woont nog bij zijn ouders. Hoe lang houden de bejaarde ouders de 24-uurs zorg vol en wat gebeurt er met Kees als zij niet meer voor hem kunnen zorgen?

Ps. Ik denk dat Angelus het wel goed met hem zou kunnen vinden.

Autisten kunnen ook gewoon hoogbegaafd zijn, dus vind het raar dat je dat bizar vind

Die wous kan zelfs chinees praten/schrijven:roflol:

Ps. Ik denk dat Angelus het wel goed met hem zou kunnen vinden
.

hoezo? (serieuze vraag, wil weten of het de moeite waard is om te kijken)

Nee, duurt 1,5 uur en ALLEEN dat auto stukje is zo. Voor de rest is het slap geouwehoer over hoe hij extra zorg npdig heeft enzo. Ik vond het zonde van mijn tijd.

Dat is alleen het stukje dat hij los gaat

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

omdat hij ook nog nooit gedoet heeft in zijn leven en geen vrouwen aanspreekt denk ik

ofzo ??

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

omdat hij ook nog nooit gedoet heeft in zijn leven en geen vrouwen aanspreekt denk ik

ofzo ??
ybBmUrP.gif

ofzo ??

Dat moet jij wel herkennen Rob.

Indoctrinerend persoon die moeder.

Kees is in zo verre autist dat ie er cognitief weinig mee kan doen, maar met zo'n moeder is daar ook weinig ruimte voor.

Indoctrinerend persoon die moeder.

Kees is in zo verre autist dat ie er cognitief weinig mee kan doen, maar met zo'n moeder is daar ook weinig ruimte voor.

Bullshit. Nergens is die moeder indoctrinerend. Dat mens en ook z'n vader passen zich continu aan de wensen van Kees aan.

Terug
Naar boven