Dit wordt mijn workout voor de komende 8 weken.
Ik weeg nu 80 kilo ongeveer en ik wil er na die 8 weken 3 a 4 kilo vetvrije spiermassa bij. Ik wil dus nog droger komen te staan en 84 kilo wegen binnen 8 weken.
Dag1 3 x 12
Squat
Deadlift
Bench
Lateral Raises
BB Rows
Wide Grip Pullups
Dips
Hammer Curls
dag 2-4X8
Deads
Incline Bench
Rear Lateral Raises
DB Rows
Wide Grip Pulldowns
CGBP
Concentration Curls
dag 3-5X5
Squats
SLDL
Decline Bench
Military Press
One arm DB Rows
Close Grip Chins
Tricep Extensions
BB Curls
----------------------------------------
Vandaag Dinsdag 11 maart workout dag 2 dus iedere keer 4 x 8
Deads: 50 kilo/60 kilo/70/kilo/80 kilo
Incline Bench 30 (db)/ 30 (db)/ smith 60 kilo zonder bar/ smith 70 kilo zonder bar
Rear Lateral Raises 6/8/8/10 (kon eigenlijk overal wel 2 kilo bij doen maar door eerste keer was het effe zoeken.
DB Rows 30 (db)/ 30(db) (was veel te licht dus naar toren gegaan en met one arm cable dezelfde beweging nagebootst. : 31,25/31,25 (want in gym db maar tot 30 kilo) binnenkort andere gym, hoera!
Wide Grip Pulldowns: 56/63/70/77
CGBP smith (want geen vrije bench!) 30 kilo (zonder bar) 50/50/55. was heel zwaar. eerste keer dat ik deze oef doe.
Concentration Curls 14/16/16/18 (als ik 5 x 5 schema doe , ka ik dit normaal met 24 kilo)
--
Ik heb het gevoel dat dit schema me goed ligt en dat ik er goed van zal groeien. Keihard eten en trainen nietwaar!
opmerkingen, kritiek (opbouwende) of wat steun is altijd welkom.
aan iedereen: veel succes met de training en gewoon keihard flippen en trainen als een beest.
Ik weeg nu 80 kilo ongeveer en ik wil er na die 8 weken 3 a 4 kilo vetvrije spiermassa bij. Ik wil dus nog droger komen te staan en 84 kilo wegen binnen 8 weken.
Dag1 3 x 12
Squat
Deadlift
Bench
Lateral Raises
BB Rows
Wide Grip Pullups
Dips
Hammer Curls
dag 2-4X8
Deads
Incline Bench
Rear Lateral Raises
DB Rows
Wide Grip Pulldowns
CGBP
Concentration Curls
dag 3-5X5
Squats
SLDL
Decline Bench
Military Press
One arm DB Rows
Close Grip Chins
Tricep Extensions
BB Curls
----------------------------------------
Vandaag Dinsdag 11 maart workout dag 2 dus iedere keer 4 x 8
Deads: 50 kilo/60 kilo/70/kilo/80 kilo
Incline Bench 30 (db)/ 30 (db)/ smith 60 kilo zonder bar/ smith 70 kilo zonder bar
Rear Lateral Raises 6/8/8/10 (kon eigenlijk overal wel 2 kilo bij doen maar door eerste keer was het effe zoeken.
DB Rows 30 (db)/ 30(db) (was veel te licht dus naar toren gegaan en met one arm cable dezelfde beweging nagebootst. : 31,25/31,25 (want in gym db maar tot 30 kilo) binnenkort andere gym, hoera!
Wide Grip Pulldowns: 56/63/70/77
CGBP smith (want geen vrije bench!) 30 kilo (zonder bar) 50/50/55. was heel zwaar. eerste keer dat ik deze oef doe.
Concentration Curls 14/16/16/18 (als ik 5 x 5 schema doe , ka ik dit normaal met 24 kilo)
--
Ik heb het gevoel dat dit schema me goed ligt en dat ik er goed van zal groeien. Keihard eten en trainen nietwaar!
opmerkingen, kritiek (opbouwende) of wat steun is altijd welkom.
aan iedereen: veel succes met de training en gewoon keihard flippen en trainen als een beest.