XXL Nutrition

Kent iemand hem?

pascalletjuhh zei:
word idd nog al vaak geroepen he...word er een foto van een grote gast gepost...."Ja! Photoshop!" :rolleyes:

ik doelde niet zo zeer op die opmerkingen over PS maar over die opmerking in de aard van; z'n benen lijken maar groot vanwege die schijven erachter...

ze lijken idd groter maar ze zijn en blijven groot

bart82 zei:
ik doelde niet zo zeer op die opmerkingen over PS maar over die opmerking in de aard van; z'n benen lijken maar groot vanwege die schijven erachter...

ze lijken idd groter maar ze zijn en blijven groot

oke dat ook maar ook van ps hoor

pff wat een luciferstokjes die benen zeg pfff dat hij daar op kan lopen

• Topic Starter Topic Starter
Die benen zijn complete moordwapens, die kan je bij oorlogen inzetten..

Back!

Jawél, we zijn nu maanden verder en na veel research en reisjes naar de USA ben ik erachter wie de "Animal" is, het is Andrew Giordonello een super-heavy deelnemer in New York.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik weet niet wat ik van zijn physiek moet vinden en ik had zijn benen ook groter verwacht.

Ik denk dat de poster van Animal een beetje een vertekend beeld heeft gegeven van de werkelijke omvang van zijn benen, tenzij hij toendertijd bij de shoot groter was dan op deze foto's.

hele aparte fysiek idd. wel veel omvang, maar heel soft, terwijl ie niet heel hoog in zn vet% zit. Z'n borst loopt achter en zn buik is erg slecht.

relatief gezien hè :)

boogie zei:
hele aparte fysiek idd. wel veel omvang, maar heel soft, terwijl ie niet heel hoog in zn vet% zit. Z'n borst loopt achter en zn buik is erg slecht.

Zeer goed opgemerkt boogie, jij moest jurylid worden ;)

Ziet er idd niet echt heel hard uit ......en zijn benen zijn wel heel erg gekompen???

wel idd grote omvang, maar ook zacht ja. Wat een kleine benen...

weird. Groot, maar complete k*t-fysiek.

boogie zei:

Mee eens, ik vind z'n fysiek ook niet mooi.

Mars zei:
Jawél, we zijn nu maanden verder en na veel research en reisjes naar de USA ben ik erachter wie de "Animal" is, het is Andrew Giordonello een super-heavy deelnemer in New York.

Ik weet niet wat ik van zijn physiek moet vinden en ik had zijn benen ook groter verwacht.

Ik denk dat de poster van Animal een beetje een vertekend beeld heeft gegeven van de werkelijke omvang van zijn benen, tenzij hij toendertijd bij de shoot groter was dan op deze foto's.

die heb ik vorig jaar op de fibo gezien wist niet dat hij dit was hij stond te poseren op de universal stand,dacht even dat dit de foto's van vorige fibo
waren maar toen had hij die rugtatoo nog niet had wel die leuke ketting aan

Zelfde als Bautista, die is groot maar heeft ook geen "physiek".

Het is zeker geen mooie bb-er

wat ziet die gozer er vaag uit zeg!!

Op die Animal foto's ziet ie er veel beter uit. Hij lijkt nu veel vetter, maar toch kun je zijn aderen zien lopen, erg vaag. Zit ook weinig vorm in, verder is ie best wel huge vind ik toch wel :D

Terug
Naar boven