bart82 zei:idd
nog even en jullie beweren nog dat die kerel kleine beentjes heeft...![]()
word idd nog al vaak geroepen he...word er een foto van een grote gast gepost...."Ja! Photoshop!"

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bart82 zei:idd
nog even en jullie beweren nog dat die kerel kleine beentjes heeft...![]()

pascalletjuhh zei:word idd nog al vaak geroepen he...word er een foto van een grote gast gepost...."Ja! Photoshop!"![]()
bart82 zei:ik doelde niet zo zeer op die opmerkingen over PS maar over die opmerking in de aard van; z'n benen lijken maar groot vanwege die schijven erachter...
ze lijken idd groter maar ze zijn en blijven groot
boogie zei:hele aparte fysiek idd. wel veel omvang, maar heel soft, terwijl ie niet heel hoog in zn vet% zit. Z'n borst loopt achter en zn buik is erg slecht.
relatief gezien hè![]()

boogie zei:hele aparte fysiek idd. wel veel omvang, maar heel soft, terwijl ie niet heel hoog in zn vet% zit. Z'n borst loopt achter en zn buik is erg slecht.
relatief gezien hè![]()
Mars zei:Jawél, we zijn nu maanden verder en na veel research en reisjes naar de USA ben ik erachter wie de "Animal" is, het is Andrew Giordonello een super-heavy deelnemer in New York.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik weet niet wat ik van zijn physiek moet vinden en ik had zijn benen ook groter verwacht.
Ik denk dat de poster van Animal een beetje een vertekend beeld heeft gegeven van de werkelijke omvang van zijn benen, tenzij hij toendertijd bij de shoot groter was dan op deze foto's.
Purple zei:

Mars zei: