XXL Nutrition

Kepro meld zich.

Wat ontzettend gaaf dat jij bij 71 kg 2x 115 kilo kan benchen. Ik zou het best cool vinden als je daar een filmpje van plaatst. Verder goed aan het trainen hoor.

kan dat niet dan? ik weeg 74 en ik benchte 8x100 kg. Nooit 1rm geprobeerd btw. Ben niet van de 1rms, alleen maar goed voor de ego en slecht voor het lichaam.

Ik vind dit niet echt een fysiek wat 115 kg voor 2 reps benched. Maar hij heeft alleen zichzelf er mee als hij hier over liegt, en misschien kan hij het wel echt (je weet maar nooit). En er wordt zoveel gelogen over gewichten hier, lijkt mij niet echt de moeite om je daar druk over te maken.

Ik vind dit niet echt een fysiek wat 115 kg voor 2 reps benched. Maar hij heeft alleen zichzelf er mee als hij hier over liegt, en misschien kan hij het wel echt (je weet maar nooit). En er wordt zoveel gelogen over gewichten hier, lijkt mij niet echt de moeite om je daar druk over te maken.
inderdaaad.

Ik geloof absoluut dat het kan, als je naar WK gewichtheffen kijkt dan zie je mannetjes van 60 kilo 130 kilo bven hun hoofd uitstoten. Dus het kan zeker.

Maar, ik vind het wel knap, en ik kan het zelf niet, terwijl ik 92 kilo ben. Dus vind ik het filmpje razend interessant.

Ik heb weleens 100 kilo 1x gedaan.
Daarna nooit meer gelukt:(

Die verhalen gaan altijd rond, ze geloven mij ook niet als ik zeg dat ik 2x 90 bp.
En idd heb je meer jezelf ermee als een ander.
Ik doe alles wel vrij zwaar voor mijn lichaams gewicht maar kan ik ook niks aan doen:P

2x 90 is nog lang geen 2x 115. Als je 115 van de steun af tilt dan ligt dat heel zwaar. 90 kilo zie ik heel veel mensen benchen.

In mijn sportschool lopen er echt maar een paar rond die voor meerdere herhalingen 115 kilo kunnen liften, en ik bedoel met nette techniek. En dan zijn er nog een stuk of wat die zeggen dat ze het doen, maar hem vervolgens maar een paar centimeter laten zakken. Vandaag zag ik iemand die hem vol op zijn borst liet stuiteren en het momentum gebruikte om hem weer uit te stoten. Dat zag er niet best uit.

2x 90 is nog lang geen 2x 115. Als je 115 van de steun af tilt dan ligt dat heel zwaar. 90 kilo zie ik heel veel mensen benchen.

In mijn sportschool lopen er echt maar een paar rond die voor meerdere herhalingen 115 kilo kunnen liften, en ik bedoel met nette techniek. En dan zijn er nog een stuk of wat die zeggen dat ze het doen, maar hem vervolgens maar een paar centimeter laten zakken. Vandaag zag ik iemand die hem vol op zijn borst liet stuiteren en het momentum gebruikte om hem weer uit te stoten. Dat zag er niet best uit.
ok.

Voorkant ziet er nice uit. Je rug een stuk minder omwille van je shitty poseren. Gewoon blijven oefenen op het poseren en iemand anders de foto laten maken (hoe gay het ook klinkt), maar het zal er zeker stukken beter uitzien.

• Topic Starter Topic Starter
--

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
Mooi, morgen online?

Wat is er nu moeilijk aan 2x115 benchen, als je goede aanleg hebt voor borst? Zoals wel te zien is op de foto's.

Maar eeuh je rug lijkt nergens op hoor, die ga je serieus mogen afbeulen !

--

Laatst bewerkt:
Ik zou zeker niet zoveel oefeningen voor borst gaan doen. Is ten eerste zowiezo niet nodig maar ook niet als ik al zie hoe die voorloopt.

Een flat pressje, een fly en een incline press is wel goed.

hahaha, ik had je schema nog niet gezien!! wat voor fail is dat nu weer, 6-7 oefeningen per spiergroep?

--

Laatst bewerkt:
kan dat niet dan? ik weeg 74 en ik benchte 8x100 kg. Nooit 1rm geprobeerd btw. Ben niet van de 1rms, alleen maar goed voor de ego en slecht voor het lichaam.

Bevestigd in dit geval alleen maar het gebrek aan massa op zn lowerbody en rug IMO.

PS: Die bench was wel met spotter al is dat wel zo logisch.

Oke dus jij en je spotter samen benchen 115? Nice joh.

Leer lezen ei. Dat waren mogelijke oefeningen. Denk je nou zelf dat ik zo dom ben? Ik zal mijn mogelijk nieuwe schema een deze dagen wel posten.

In plaats van dat je wat met zn kritiek doet. Met die attitude kom je dr wel :thumbs:

Terug
Naar boven