MuscleMeat

Kerel op me gym, oxy + winny, vage shit

hahahaha goed verhaal KaLe. Zulke mensen wil ik ontmoeten.

Waarom is dat spul oxymetholone zo gevaarlijk dan??

tiMMetjuh zei:
Waarom is dat spul oxymetholone zo gevaarlijk dan??

Zeer toxisch voor de lever vriend.
Zeker niet voor beginners.
En zeker geen AAS voor jongens van uw leeftijd!
Jij zou in de voeding of trainingsectie moeten rondzoeken;)

NPC zei:
Zeer toxisch voor de lever vriend.
Zeker niet voor beginners.
En zeker geen AAS voor jongens van uw leeftijd!
Jij zou in de voeding of trainingsectie moeten rondzoeken;)
Klinkt LEKKAH!!:P

Ik vind al die rotzooi die velen hier gebruiken zo leuk klinken he:P :
Ja ik heb sindskort last van me lever , ik krijg overal haargroei , ik heb steenpuisten , ik heb onstoken tong , ik voel me duizelig , ik geef vaak over , ik heb last van constante hoofdpijn.

Waarom blijven jullie dan die naalden in je lichaam steke:P

Omdat je lekker rustig wordt van accupunctuur.

Nou bij ons trainen er dus ook zulke knakworsten, staan ze op te scheppen hoeveel ml ze wel niet wegspuiten in een week, KOMOP 'ML' ze weten nog geen eens dat je mg moet kijken. Nakuur neej daar hoef je niet over te beginnen. Wat is dat krijg je dan als antwoord.

KaLe zei:
Ach.. bij mij op in de gym trainde er ook een wokkel (hij is weggetrapt, vanwege asociaal gedrag en smijten met spullen). Die kerel is echt verslaafd aan AAS. Hij kan alleen nog maar lachen als hij een spuit in z'n kont heeft gezet. Die vent traint al 20 jaar ofzo en is niet veel groter dan ik.. Z'n voeding bestaat uit broodjes van tankstations (hij is rijleraar). Gaat nog flink wat kroegen af midden in z'n kuur en daar drinkt hij geen water of cola..

Oh dus bij die door-steroid-opgefokte-rijleraar hebben al die aso's op de weg les gehad... :mad:

Terug
Naar boven