Fitness Seller

Kerstmaal

Bezoekers in dit topic

Sreppy

Cool Novice
Lid geworden
28 sep 2012
Berichten
75
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
81kg
Vetpercentage
18%
Wat gaan jullie doen voor het kerstmaal van (over)morgen? Gaan jullie binnen je macro's eten of gewoon ff lekker bingen/cheaten :D
 
Bingen, ik zit momenteel in de cut maar dit wordt mijn geplande cheatmeal.
 
Zelf ben ik aan het bulken dus ga ook sowieso bingen :p Wel enige maal van de dag voor mij, omdat ik IF doe. Maar ga zeker genoeg binnen hebben :D
 
ik ga totaal niet aan bb denken en gewoon eten waar ik zin in heb.
 
Ga gewoon eten wat de beste mensen voorschotelen. Ik haat kerst maar lekker met fam en vrienden lekker eten sla ik niet over. Is geen doodzonde. Genieten moet er ook nog bij zijn
 
Helemaal vol gooien :D
 
Maar wel easy met de alcohol, behalve met oud op nieuw, dan ben ik een beest.
 
Ik drink sowieso al niet. Ik ga me gewoon helemaal volgooien met vlees en te goed doen aan pasta en rijst ^^
 
Ik ga avonddienst draaien en neem wat brood mee.
 
gourmetten en me lekker uitleven maar dan wel met gezond vlees kip, biefstuk, varkenshaas en dat soort dingen maar absoluut geen alcohol. ookal leef je je uit het hoeft niet meteen slecht te zijn.
 
Vanaf morgen tot aan nieuwjaar ga ik me helemaal naar de tering vreten en zuipen.
 
Vanaf maandag stoppen met eten om 19:00 uur en dinsdag om 19:00 uur mij naar de klote eten, ALLES GAAT OP!
 
Kaastafel hierzo.
Ikzelf ben nogal gevoelig voor zuivelproducten dus ik mag zelf een eigen maaltijd eten -> macro's.
 
morge na het trainen een normale maaltijd, en dan daarna tot het kerstmaal begint (dinsdag avond) alleen een shake en wat fruit en dan die avond helemaal vol vreten hehe. hoef ik nergens op te letten, blijft waarschijnlijk toch wel redelijk binnen me macro's (redelijk)
 
Alleen morgenavond lekker burgerlijk gourmetten.
 
Ik maak er gewoon twee cheatmaaltijden van. Ga beide dagen trainen, dus vind het wel best.

Eerste kerstdag 4 gangen (vis, wild, kaasplankje, notenijs), tweede kerstdag gourmetten en stroopwafelijs.

Vooral dat laatste kijk ik al weken naar uit :D
 
Alleen dinsdag en woensdag 1 smokkelmeal
Zal die dagen Carbloos gaan behalve die 2 meals.
Zo zonde van me cut.
Als ik los ga ben ik zo 7/8 kilo zwaarder.
Zonde van al dat harde werk;)
Ik prop me niet vol.
 
gourmetten en me lekker uitleven maar dan wel met gezond vlees kip, biefstuk, varkenshaas en dat soort dingen maar absoluut geen alcohol. ookal leef je je uit het hoeft niet meteen slecht te zijn.

Waarom absoluut niet?


Nu je het zegt, ook elke dag een flesje wijn of bubbels!
 
Waarom absoluut niet?


Nu je het zegt, ook elke dag een flesje wijn of bubbels!

waarom absoluut niet? omdat ik al mijn harde werk niet wil verpesten
 
Back
Naar boven