locotek
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 2m
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Goedenavond luitjes!
Ik ben weer eens begonnen met wat nieuws.. toen ik paar weken gelede de 111kg aantikte op de weegschaal en in de spiegel keek was ik er ff helemaal klaarmee.. van 92kg 2 jaar geleden naar 111kg das niet best dacht ik ik wist dat dit grotendeels vet was!.. tussendoor al wat dingetjes geprobeerd maar de gewone manier van cutten vind ik nog steeds moeilijk vol te houden! Toen las ik de post van baloo over het keto dieet.. ik dacht doe eens gek en laat ik het eens proberen.. Nu bijna 2 weken verder bevalt met dit eigenlijk prima.. ben al rond de 3kg kwijt en begin er weer wat redelijker uit te zien voor mezelf.. nog lang niet wat ik wil.. maarja dat komt later!
Stats op dit moment:
Leeftijd 24
lengte 1.99
bf% 22.5 (gemeten met defender clip van xxl nutrition.. ik vond dit zelf wat hoog.. maar gebruik hem meer als progressie checker!
Gewicht rond de 108kg.. (moet even een elektrische weegschaal halen voor thuis!)
Ik fitness ma,di,woe,vrij
Ik doe elke doordeweekse dag rond de 30 a 40minuten cardio
Ik moet zeggen dat ik dit zeer goed vind vol te houden.. heb (nog) geen last van onwijse honger en trek in koolhydraatrijke dingen en voel me eigenlijk wel gewoon goed.. geen last van lusteloosheid etc.
Dit is mijn voedingsschema!
aanvullingen/commentaar zijn welkom.. als het nuttig is in ieder geval
Nu kom ik bij het deel aan waar ik nog een beetje over zit te piekeren..
de refeed.. heb de refeed topics gelezen..
Ik zit dus even te twijfelen of ik vrijdag middag al zal beginnen met de refeed.. dat is wel de dag dat ik mijn depletiontraining doe.. of zal ik vrijdagavond laat beginnen tot zaterdag nacht.. zit ook een beetje met uitslapen..
weet niet wat de uitwerking is als je ff je bed uitgaat om te eten en vervolgens weer terugduikt? Heb wat verschillende ervaringen gelezen van jongens die maar een paar maaltijden nemen en andere 36uur een refeed houden.. Is het gewoon een kwestie van ff uitproberen? en zo ja wat kan ik dan het beste doen? 36 uur 24 uur of gewoon een paar maaltijden..
Nou ja wat tips zouden welkom zijn!
In ieder geval alvast bedankt!
Groet R.
Ik ben weer eens begonnen met wat nieuws.. toen ik paar weken gelede de 111kg aantikte op de weegschaal en in de spiegel keek was ik er ff helemaal klaarmee.. van 92kg 2 jaar geleden naar 111kg das niet best dacht ik ik wist dat dit grotendeels vet was!.. tussendoor al wat dingetjes geprobeerd maar de gewone manier van cutten vind ik nog steeds moeilijk vol te houden! Toen las ik de post van baloo over het keto dieet.. ik dacht doe eens gek en laat ik het eens proberen.. Nu bijna 2 weken verder bevalt met dit eigenlijk prima.. ben al rond de 3kg kwijt en begin er weer wat redelijker uit te zien voor mezelf.. nog lang niet wat ik wil.. maarja dat komt later!
Stats op dit moment:
Leeftijd 24
lengte 1.99
bf% 22.5 (gemeten met defender clip van xxl nutrition.. ik vond dit zelf wat hoog.. maar gebruik hem meer als progressie checker!
Gewicht rond de 108kg.. (moet even een elektrische weegschaal halen voor thuis!)
Ik fitness ma,di,woe,vrij
Ik doe elke doordeweekse dag rond de 30 a 40minuten cardio
Ik moet zeggen dat ik dit zeer goed vind vol te houden.. heb (nog) geen last van onwijse honger en trek in koolhydraatrijke dingen en voel me eigenlijk wel gewoon goed.. geen last van lusteloosheid etc.
Dit is mijn voedingsschema!
aanvullingen/commentaar zijn welkom.. als het nuttig is in ieder geval

Nu kom ik bij het deel aan waar ik nog een beetje over zit te piekeren..
de refeed.. heb de refeed topics gelezen..
Ik zit dus even te twijfelen of ik vrijdag middag al zal beginnen met de refeed.. dat is wel de dag dat ik mijn depletiontraining doe.. of zal ik vrijdagavond laat beginnen tot zaterdag nacht.. zit ook een beetje met uitslapen..
weet niet wat de uitwerking is als je ff je bed uitgaat om te eten en vervolgens weer terugduikt? Heb wat verschillende ervaringen gelezen van jongens die maar een paar maaltijden nemen en andere 36uur een refeed houden.. Is het gewoon een kwestie van ff uitproberen? en zo ja wat kan ik dan het beste doen? 36 uur 24 uur of gewoon een paar maaltijden..Nou ja wat tips zouden welkom zijn!
In ieder geval alvast bedankt!
Groet R.