XXL Nutrition

Keto - Tips nodig.

Valandinz

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
6.179
Lengte
1m84
Ben nu toch wel redelijk wanhopig.

Heb de afgelopen 4 weken 70 vet /25 prot /5 carb gegeten.
Na 1.5 week rap afvallen sta ik ondertussen al 2.5 week stil in gewicht, vetpercentage, en omtrek.

Ik eet 7 maaltijden per dag, sport 4 keer per week, verbrand 400 kcal tijdens cardio in die 4 dagen.
Ik eet 2400-2500 kcal op een dag.
Ik drink 4-5 liter water

Maar steeds geen gewicht verlies, en geen idee wat ik nou nog kan doen.
Ik verminder de kcal naar 2200, maar dat is imho wel erg weinig icm het sporten.

Iemand tips of een idee..

na 1.5 week al stil vallen is inderdaad wel heel snel.

Terug op onderhoud eten een tijdje en nog eens opnieuw beginnen.

Als je stats kloppen dan zijn 2200 kcals inderdaad wel heel laag.

Waarom trouwens keto en niet "normaal" voedingsschema?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben zo dik geworden als bijwerking van medicatie samen met de gevoeligheid voor kh.

Gevoeligheid voor kh is geconstateerd door ~4-5 maanden met een diëtiste van alles uit te proberen.

Terug op onderhoud zal ik aankomen als een trein dus zoek liever eerst een ander alternatief voordat ik dat ga doen.

Tip: geen keto doen

Je zegt ik kan niet goed tegen koolhydraten.
Maar zijn het de gluten daarin?
Anders zou je toch kunnen overwegen een glutenvrij dieet te doen. Er is ook glutenvrij brood.
Misschien een alternatief voor keto?

Ligt niet aan de gluten iig.. Maar keto blijft sowieso, helaas geen mogelijkheid. Heb al tientallen andere dieten geprobeerd zonder resultaat.

Terug op onderhoud zal ik aankomen als een trein dus zoek liever eerst een ander alternatief voordat ik dat ga doen.

Ja en nog minder eten ga je afvallen tot je je doel hebt bereikt als je dat al zal bereiken en dan ga je weer meer eten en kom je ook weer bij. Dus kan je het beter nu doen en als je je onderhoud weet, vanaf dan op een goede verantwoorde manier cutten.

Als je nu 2200 cals eet en nog meer cardio gaat doen, dan ga je later nog minder moeten eten en nog wat meer cardio moeten doen als je nog wil afvallen.

Keto is geen snelle manier om af te vallen ofzo, ik zou het met een normaal voedingsschema doen of IF, tenzij er een echte goede reden is waarom je keto wil doen.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 19:49 ----------

Ligt niet aan de gluten iig.. Maar keto blijft sowieso, helaas geen mogelijkheid. Heb al tientallen andere dieten geprobeerd zonder resultaat.

Met een gewoon voedingsschema zal je in begin misschien even wat aan komen omdat je lichaam hier terug aan moet wennen, daarna zal je terug afvallen. Lukt bij iedereen, dus zie niet in waarom het niet bij jou zou lukken.

Misschien te laag begonnen dan, want de rek is er dan te snel uit.
En je bent 100% zeker in ketogene staat?

Stoppen met keto is geen optie ivm koolhydraten.. Als het me 4 maanden lang niet gelukt is af te vallen met een low/mid/high carb voedingsschemagaat het me nu ook niet lukken.

Yes, ben 100% zeker in ketogene staat.
Misschien een paar dagen 16/8 IF?

Ieder dieet werkt als je onder onderhoud eet. Dat kan niet anders.

Gewoon kcal droppen dus.

Terug
Naar boven