Fitness Seller

Ketogeen diet

Remi1979

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik had een vraag:
Heeft iemand het ketogeen dieet wel eens gedaan en zo ja hoe is het bevallen?

Ik zelf ben van plan om over 2 weken er mee te beginnen en dat ook daadwerkelijk 4/5 weken vol te houden.

Zit momenteel aan 89,5kg waarvan 22% aan vet.

Uitgerekend moet ik:
154gr eiwitten
282 gr vet
per dag nemen

Iemand nog opmerkingen en/of suggesties?
Voor verdere info:
[Link niet meer beschikbaar]

aan koolhydraten kun je toch niet ontkomen?

Dus hoeveel vet moet je eten? Ik adviseer altijd met een tekort van 500 calorieen ten opzichte van wat je nodig hebt om je lichaam te onderhouden. Als je het niet weet het is meestal ongeveer 30 keer je (hele) lichaamsgewicht in calorieen. Dus voor ons voorbeeld persoon 100 x 30 is 3000 calorieen voor onderhoudt min de 500 calorieen is 2500 calorieen in het totaal om af te gaan vallen.
2500 min de 704 (de proteine) is 1794 calorieen gedeeld door 9 (1 gram vet is 9 calorieen) is dus ongeveer 200 gram vet per dag. Als je nog lager wilt gaan met dit dieet dan moet je snijden in het vet wat je eet. Niet de eiwitten, want je wilt geen spier verliezen.

je komt dan uit op 0.

alleen eiwit en vet kan toch niet?

Ga eerst eens de zoekfunctie gebruiken, er staat hier zo ontzettend veel over.

groot topic vol met informatie bij post je eigen artikels :)

check. duidelijk!

Hallo,

Ik had een vraag:
Heeft iemand het ketogeen dieet wel eens gedaan en zo ja hoe is het bevallen?

Ik zelf ben van plan om over 2 weken er mee te beginnen en dat ook daadwerkelijk 4/5 weken vol te houden.

Zit momenteel aan 89,5kg waarvan 22% aan vet.

Uitgerekend moet ik:
154gr eiwitten
282 gr vet
per dag nemen

Iemand nog opmerkingen en/of suggesties?
Voor verdere info:
[Link niet meer beschikbaar]

Neem meer eiwit (en ik zou ook lang niet zo veel vet nemen. Je hoeft er niet bang voor te zijn, maar het is zinloos om er erg veel vat aan je dieet toe te voegen, laat het alleen maar langzamer gaan).

• Topic Starter Topic Starter
Neem meer eiwit (en ik zou ook lang niet zo veel vet nemen. Je hoeft er niet bang voor te zijn, maar het is zinloos om er erg veel vat aan je dieet toe te voegen, laat het alleen maar langzamer gaan).

Kijk hier heb ik wat aan dank je wel.
Heeft niemand het verder geprobeerd?

???

Terug
Naar boven