MuscleMeat

keur mijn 2 e kuur

mondriaan

Novice
Waardering
0
hallo dbb' ers

ik ben Erik,

19 jaar oud ( bijna 20 14-05-86)
train 3 jaar
80 kg
bf % = 12

Ik ben een kuur van plan om in april te beginnen.
het zou gaan om het volgenden:

wk 1 - wk 2 dianabol 35 mg p/d
wk 1 - wk 8 deca 400 mg p/w
wk 1 - wk 8 sustanon 500 mg p/w
wk 8 - wk 11 winstrol 3 keer 50 mg p/w

wk 12 - 100 mg clomid 40 mg nolva
wk 13 - 50 mg clomid 20 mg nolva

bij de winstroll wk 8 - wk 11 ga ik zakken in me calorien en koolydraten om wat droger en strakkker te worden , uiteraart blijven me eiwitten op pijl.

dit is mijn 2 e kuur, mijn laatste kuur is geindigt op 25 December 2005.
zijn 4 maanden en 16 dagen genoeg rust tussen de kuren ? ?

ik wil een ractie op mijn kuur of er verbeteringen in kunnen ? ?

ik wete dat ik misschien nog te jong ben om te kuren , maar ik ga het zoiezo doen, dus daar wil ik geen opmerkingen over...

al vast bedank mede dbb'ers ......

E.

Ook hallo!
ff kuurtje checken en weer pleiten zeker:rolleyes: .
80kg met 12% en al een kuur achter je kiezen.Vind het heel wat.

Persoonlijk vind ik dit wel een beetje zwaar voor een tweede kuur.
Hoe groot ben jij?
Maar als we u toch niet kunnen ompraten wens ik u alle succes toe...

Geen commentaar over leeftijd dus:cool: maar kuur ziet er wel goed uit.

Weet wel niet of het veel zin heeft om de laatste weken als je op winny zit je cal al te verlagen...bulken en droog komen in een kuur is volgens mij niet doenbaar.

grtz

• Topic Starter Topic Starter
jah ik weg 80 met een kuur achter me kiezen...

maar woog 55 toen ik begon met trainen en weeg nu 80.
heb een licht kuurtje gepakt...

maar waarom is kuren op bijna 20 jaar zo slecht, veel bb'' zijn ook gestart op vroege leeftij met AS..

kijk ik snap dat het je hormoonhijshouding verdoet, maar om dat een beetje te voorkomen . moet je een goed nakuur hebben toch ? ?

ben 1,77 lang dus best klein........

wimmeke26 bedankt voor je opmerkingen, de winstroll is om iets strakker te worden en wat droger..

wat was je vorige kuur als ik vragen mag??

Algemeen wordt verondersteld dat ej maar volledig volgroeid bent tegen dat je 21 bent..als je AS neemt tijdens je groei stopt dat je groei...

En gewicht, tja, veel mensen vinden 80 kilo weinig maar bij iedereen ziet er dat anders uit...persoonlijk zou ik zelf niet meer dan 85 droog willen wegen (ben ook 1m77)ligt eraan wat je doelen zijn.

Maar als je de 100kg wil halen zal je nog wat kuurtjes moeten doen omdat je redelijk vroeg begonnen bent.

Ikzelf ben ook beginnen kuren op 70kg (kwam van 60)maar mijn doelstellingen liggen redelijk laag vergeleken met anderen hier.

grtz

ik ben sinds vorige week begonne met ongeveer hetzelfde kuurtje enkel 40 mg d-bol voor 3 weken en 500 mg test ent ipv sust...

moet zegge heb ondertussen al bijna 4 kg gepakt op 6 dagen en m'n vet is nagenoeg nog niet gestegen... nog 10 weken te gaan :D

zet ze makker... dat je goed moge gaan...

edit - m'n kcal inname ligt rond de 3000,ik hou ze zo laag omdat ik werkloos ben en dus maar 1 uur per dag effectief beweeg en dat is tijdens m'n training...

mijn vorige kuur was:
wk 1 - wk 3 25 mg dianabol
wk 1 - wk 8 200 mg deca
wk 1 - wk 8 250 mg sustanon

en wimmeke bedankt voor je uitleg, snap het wel..
mijn doelstelling is 95 kg droog (bf % 7 a 8)..
maar als je goed nakuurt dan stopt het toch niet je natuurlijke groei helemaal... ? ?

net resultaat ironmike ..

moge het nog vele kilo's worden voor jou...

mondriaan zei:
mijn vorige kuur was:
wk 1 - wk 3 25 mg dianabol
wk 1 - wk 8 200 mg deca
wk 1 - wk 8 250 mg sustanon

en wimmeke bedankt voor je uitleg, snap het wel..
maar als je goed nakuurt dan stopt het toch niet je natuurlijke groei helemaal... ? ?

Ja het zorgt er dan dus wel voor dat je niet meer verder groeit.Dat los je met een nakuur niet op.Ook is je natuurijke testosterongehalte zich misschien nog aan het verhogen op deze leeftijd.15-19 jaar.Wanneer deze meer dan 3 weken word onderdrukt in de jonge jaren kan dat een negatief effect hebben op je natuurlijke testosteron gehalte voor de rest van je leven.

mondriaan zei:
. ? ?

met alle respect kerel maar ik denk niet dat met zulke aromatiserende/androgene stoffen nog veel vet zal verliezen,je zal blij mogen zijn denk ik als je maar 1 of 2% stijgt

btw THANK YOU :D:cool:

met alle respect kerel maar ik denk niet dat met zulke aromatiserende/androgene stoffen nog veel vet zal verliezen,je zal blij mogen zijn denk ik als je maar 1 of 2% stijgt

ik hoef nu ook niet veel droger te worden .... ik wil nu komende jaar aleen maar massa pakken en dan na 1 jaar ga ik beginnen droger te worden...

En je testesteron gehalte komt langzeme hand na de kuur toch op zijn normale niveau, wel goed nakuren natuurlijk..

greets E

95 kg droog is mijn doelstelling over 2 jaar ofzo....

dennie zei:
15 kilo droge massa erbij in 2 jaar... succes.

zou een weekje meer dbol pakken, 25mg ed lijkt me prima.
waarom geen 10 weken??

grtz

8 weken is dan net weer te kort vind ik, hoewel sust verschillende esthers heeft en dus redelijk snel inkicked.

als je toch niet omgepraat kan worden om niet te kuren, is dit mijn mening (ja is bijna een rip van ironmike zijn kuur ;) )

1-4 D-boll 25mg ED
1-8 400Mg Deca
1-10 500Mg test e
9-12 50Mg Winny inject EOD

13-16 nakuur nolva/clomid

weken lopen tot en met!

vind het alleen wel een hele pittige

je mag dan wel redelijk vroeg zijn begonnen, maar naast dat vind ik dat het er wel ok uitziet qua kuuropstelling..
maar voor de puntjes op de i, moet je bij sinlath's post kijken...10 weekies test, wat langer dbolle, teste ipv sus en winny eod...
succes ermee

dennie zei:
15 kilo droge massa erbij in 2 jaar... succes.

zou een weekje meer dbol pakken, 25mg ed lijkt me prima.
waarom geen 10 weken??

grtz

Waarom niet?Met een erg goed voedings\trainingsschema wat creatine,2 flinke a.s. massa kuren en flinke dosis discipline is het niet onmogelijk imo.Zeker niet voor iemand die pas drie jaar traint.Voor mensen die al tig jaar trainen ligt het wat anders imo.

Terug
Naar boven