Fitness Seller

Keuze Maken

weslyyy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
103kg
Beste allen,

Sinds vandaag ben ik nieuw op dit forum. Ik heb al jaren lang last van overgewicht.
Mijn lengte is 1.75 en mijn gewicht is 91 kilo.
Gelukkig zie je het niet zo heel goed aan me en heb ik van mezelf een redelijk brede bouw.

Nu ben ik sinds 2 maanden begonnen met sporten en merk ik toch dat ik niet altijd de energie ervoor heb en niet het gevoel heb dat er veel veranderd voor het oog.

Ben nu beetje aan rondkijken overal en hoor toch allemaal positieve dingen over supplementen. Was hier eerder altijd skeptisch over.

Met mijn lengte en gewicht en het doel om gespierd te gaan worden wat is dan de beste keuze voor als supplement te gebruiken. en verdere tips natuurlijk ook meer dan welkom. Ik begin pas maar wil het heel graag.

http://www.sportfood.nl/raw-iron-ultra-dieet-stack/

of

http://www.sportfood.nl/raw-iron-alles-in-1-pakket/

ps. als ik iets heb gezegd wat heel onlogisch is, zeik me er dan niet om af :) ben hier voor hulp

Supplementen hebben pas zin als je trainings- en voedingsschema op hun plek zijn.

Veranderingen in je lichaam gaan nou eenmaal niet snel, dus het is niet gek dat je na 2 maanden nog niet veel verschil ziet (vooral als je voedingsschema niet in orde is). De energie komt vanzelf als je voldoende energie naar binnen krijgt. Dit zorgt voor toename van kracht bij een goed traningsschema en dit zal je weer verder motiveren om door te gaan!

Zomaar supplementen nemen is erg verleidelijk, maar zet geen zoden aan de dijk en is eigenlijk gewoon geld verspilling (de marketeers verdienen aan starters zoals jij hun loon zo terug). Probeer eerst eens de sticky's in de oefeningen en voedingssecties te lezen, deze te vertalen naar een voedings en trainingsschema en deze te gaan volgen. Blijf dit een half jaar concequent doen en ga dan pas eens kijken of je uberhaupt wat extra boosters nodig hebt...

heb je wel een voedingsschema of iets van 'regels' in je eetpatroon?

• Topic Starter Topic Starter
Het is indd heel verleidelijk allemaal, vooral voor beginners als ik. Ben daar dan weer te naief in omdat ik alles heel snel wil zien veranderen.

bedankt voor tip sowieso.

Nee ik heb nog geen voedingsschema of '' regels '' in mijn eetpatroon. Ik was van plan om morgen bij de sportschool een advies gesprek aan te vragen waar ze een voedingsschema voor je opstellen.

Jullie nog tips misschien?

mvg,

wesly

Tip: ik zou dat niet bij een sportschool laten doen. Er zitten vast goede tussen, maar een voedingsschema kun je beter zelf maken. In de sticky's staat veel info, na dat gelezen te hebben kan je vragen stellen als je het niet snapt.

je zou kunnen beginnen met je kcal behoefte uitrekenen en dan dagelijks je voeding bijhouden in een app zoals myfitnesspal. Deze app kan je behoefte ook uitrekenen maar is soms niet helemaal precies. Zie je ook hoeveel Carbs, Vetten, Protons etc je dagelijks binnen hebt gehad als je je producten scant of handmatig invoert.

Terug
Naar boven