Fitness Seller

Keuze smartphone

doe mij dan maar een mooie HTC ofzo hoor, die iphone is overrated

Nokia E71.
Heb zelf een Iphone gehad. Maar deze Nokia vind ik zeker even goed.

nokia-e71.jpg

iphone is de shit..en hij kan wel navigeren...alles wat op de markt komt is een slap aftreksel van iphone. easy dus.

Voor mij geen Iphone. Ben tevreden met mijn HTC en X1

Ik heb de HTC touch pro, bevalt mij prima!

Zucht...iphone fanboys! :D

HTC is wel lekkeer makkelijk in gebruik.
Anders een blackberry?

BTW: Ik heb nog een HTC tytn 2 liggen, 1 jaar oud met de dood etc. Iemand intresse?

Htc Touch Diamond is los wel voor dat bedrag te krijgen en kan alles top telefoon

Ik ben zelf niet zo van de touchscreen dus ik heb ook gekozen voor een blackberry bold 9000. Heerlijk toestel, is eigenlijk meer een ultieme zakelijke phone. Ideaal als je niet vaak je laptop mee wil nemen voor powerpoint oid. De bb ondersteunt word e.d. Maar ja, je zit dan wel aan een abbo, zondder abbo heb je er weinig aan.
Hij draaid op rim software, welke ik stabieler, en betrouwbaarder vind dan windows mob en de apple softw, ookal heb ik zelf n mac. Ik zou zeggen, kijk er eens naar, en verbaas jezelf.

Iphone > all the rest.

Jup, zo simpel is het.

v een smartphone zou je toch verwachten dat hij films kan shooten?
Kan je dat dan met de Iphone?

Ik heb de HTC Touch HD. Prima dingetje en het voordeel is, integenstelling tot de Iphone, dat niet half breezer-Nederland ermee rond loopt.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik hou zelf ook niet zo van een iphone vind het meer een gadget dan een smartphone.

Maar de touch 3g heb ik nog niet in handen gehad dus kan er nog niet veel over zeggen. Maarja als je echt uit bent kies dan gewoon een lekkere snelle met Windows Mobile zodat het goed kan syncen met je pc.

prijs verschil tussen diamond 2 en 3g is nog geen 100 euro, diamond 2 scherm is 3,2inch dus 0,4inch verschil. Zelf zou ik voor de diamond 2 kiezen.

Zou zeggen vergelijk enkele telefoons in je prijsklasse en stel je prioriteiten

@alle Iphone promoters: TS vraagt het liefst om een SMARTphone met WINDOWS mobile dus niet een GADGET met APPLE software

Klinkt tot nu toe als de beste optie. Ik zou nog graag wat argumenten horen van mensen voor hetgeen wat ze me aanraden, al is dat niet gebruikelijk op dbb.:o

Ik vind persoonlijk telefoons met Windows Mobile een stuk gebruiksvriendelijker dan telefoons met Symbian of iets vergelijkbaars. Ook vind ik zelf een fysiek QWERTY toetsenbord erg handig.

Ik vind persoonlijk telefoons met Windows Mobile een stuk gebruiksvriendelijker dan telefoons met Symbian of iets vergelijkbaars. Ook vind ik zelf een fysiek QWERTY toetsenbord erg handig.

Same here.

Alleen had de touch HD iets dat me erg aantrok.
Ben heel blij met me HD mis toetsenbord niet sinds het scherm zelf al groot genoeg is

samsung omnia HD ownt de iphone heeeeel zwaar qua specificaties
alleen zit er wel symbian op en ik weet niet of dat goed of slecht is

Omnia is toch windows mobile ? Ohh trouwens van de HD weet ik het niet

ikzelf heb trouwens de nokia 5800

de omnia wel maar er komt op mijn verjaardag een nieuwe uit
de HD met een ongelooflijk prachtig scherm met duizend keer beter beeld dan de iphone, 8 MP camera en zoveel meer maar samsung was aan het wachten op een nieuwere versie van windows mobile en die kwam er niet dus hebben ze voor symbian gekozen ofzo las ik ergens.
Echt zonde blijkbaar als ik hier lees dat windows mobile beter is.

Xperia X1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Camera is niet veel soeps (veel te langzaam) verder leuke telefoon :)

Terug
Naar boven