Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
loop niet zo te zeiken man, het is maar een telefoonDude, hou dit soort praatjes maar op www.tweakers.net met je wannaB zakentelefoon, ben je zakenman? Neen... Dus stfu.
Iphone is gewoon vet, iedereen die hier niet mee eens is, is ofwel ecto ofwel gay.

loop niet zo te zeiken man, het is maar een telefoon![]()

ja ik hou zelf ook niet zo van een iphone vind het meer een gadget dan een smartphone.
Maar de touch 3g heb ik nog niet in handen gehad dus kan er nog niet veel over zeggen. Maarja als je echt uit bent kies dan gewoon een lekkere snelle met Windows Mobile zodat het goed kan syncen met je pc.
prijs verschil tussen diamond 2 en 3g is nog geen 100 euro, diamond 2 scherm is 3,2inch dus 0,4inch verschil. Zelf zou ik voor de diamond 2 kiezen.
Zou zeggen vergelijk enkele telefoons in je prijsklasse en stel je prioriteiten
@alle Iphone promoters: TS vraagt het liefst om een SMARTphone met WINDOWS mobile dus niet een GADGET met APPLE software

Ik vind persoonlijk telefoons met Windows Mobile een stuk gebruiksvriendelijker dan telefoons met Symbian of iets vergelijkbaars. Ook vind ik zelf een fysiek QWERTY toetsenbord erg handig.
samsung omnia HD ownt de iphone heeeeel zwaar qua specificaties
alleen zit er wel symbian op en ik weet niet of dat goed of slecht is
Omnia is toch windows mobile ? Ohh trouwens van de HD weet ik het niet
ikzelf heb trouwens de nokia 5800