Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Ben ik ook wel benieuwd naar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
What de hell !!! Vraag me af wat ie nu allemaal neemt ik neem aan dat dit niet naturel is![]()

weinig kracht voor zijn massa. Maar zal wel komen omdat hij zo lang niet getrained heeft. Zal vast heel snel stijgen.
What de hell !!! Vraag me af wat ie nu allemaal neemt ik neem aan dat dit niet naturel is![]()
+ er wordt met de tijd gespeeld, grappig dat bijna niemand dat door heeft.
weinig kracht voor zijn massa. Maar zal wel komen omdat hij zo lang niet getrained heeft. Zal vast heel snel stijgen.

Jawel, met de nieuwe Test Hardcore testosteron booster van Diesel word het allemaal mogelijk!

+ er wordt met de tijd gespeeld, grappig dat bijna niemand dat door heeft.

Wanneer krijgen we weer eens recente foto's van jou te zien dan T?Yep, het is ook logisch als je er bij stilstaat. Waarom zou het resultaat van 15 jaar training in 5 jaar tijd wegsmelten tot niets? Die 15 jaar blijft natuurlijk aanwezig, hoewel de cellen krimpen blijft het potentieel bestaan. Merkte het zelf ook (jaar gestopt).