Fitness Seller

Kevin Levrone comeback

hij zei dat zijn LB achterliep op ze UB in 1 van ze filmpjes ds ik ben benieuwd

What de hell !!! Vraag me af wat ie nu allemaal neemt ik neem aan dat dit niet naturel is :)

kunnen we niet even stiekem vooruit spoelen?:D

weinig kracht voor zijn massa. Maar zal wel komen omdat hij zo lang niet getrained heeft. Zal vast heel snel stijgen.

Het is bijna irritant hoe hard hij gaat. Zit je dan als normaal persoon je jaren dood te trainen ;)

weinig kracht voor zijn massa. Maar zal wel komen omdat hij zo lang niet getrained heeft. Zal vast heel snel stijgen.

Weinig kracht voor zijn massa?
Slaat natuurlijk nergens op.
Hij is al weer redelijk sterk na 4 weken en zijn massa neemt ook aardig toe.
Maar kracht en massa staan niet helemaal gelijk natuurlijk. Heeft verder weinig met elkaar te maken.

Ik weet het niet bro's. Maar als er iemand recht heeft van spreken is hij het wel.

+ er wordt met de tijd gespeeld, grappig dat bijna niemand dat door heeft.

Wie zegt dat?
Waar kun jij zien dat dit niet actueel is? Dan komt dat gewoon uit lijkt mij.
Dadelijk is hij klaar met waar die mee bezig is en kun je zijn lijn supplementen gaan bestellen. Denk dat ie het puur daarom doet. Gewoon verder gaan met geld verdienen in de sport. Niet meer op het podium, maar gewoon met supps.

En weet je wat? Mensen kopen het dadelijk ook gewoon nog, want heb je zijn transformatie gezien? In 12 weken zo'n progressie. Dat wil iedereen gewoon:D

Ik geloof dat de mensen die roepen dat dit niet echt is het effect van muscle memory onderschatten.

Het is echt ongekend hoe snel je kunt herstellen naar een vroeger gehaald hoger niveau.
De allereerste keer dat niveau halen is een heel ander verhaal.

Daarom maak ik me nooit zorgen om spierverlies tijdens lange vakanties (van een maand).
Een paar weken knallen en alles is weer bij het oude.

Yep, het is ook logisch als je er bij stilstaat. Waarom zou het resultaat van 15 jaar training in 5 jaar tijd wegsmelten tot niets? Die 15 jaar blijft natuurlijk aanwezig, hoewel de cellen krimpen blijft het potentieel bestaan. Merkte het zelf ook (jaar gestopt).

Yep, het is ook logisch als je er bij stilstaat. Waarom zou het resultaat van 15 jaar training in 5 jaar tijd wegsmelten tot niets? Die 15 jaar blijft natuurlijk aanwezig, hoewel de cellen krimpen blijft het potentieel bestaan. Merkte het zelf ook (jaar gestopt).
Wanneer krijgen we weer eens recente foto's van jou te zien dan T?

Terug
Naar boven