Fitness Seller

Kevin Levrone comeback

Is dit echt 150 lbs ( 67,5 kg ) of is het zo'n latmachine met een extra katrol aan de binnenkant waardoor het gewicht gehalveerd wordt....

20x 76,5 kg heb ik nog niemand zien doen ( ook niet die gebruikt ) :cool:

Is dit echt 150 lbs ( 67,5 kg ) of is het zo'n latmachine met een extra katrol aan de binnenkant waardoor het gewicht gehalveerd wordt....

Kwa kracht deed Kevin altijd al buiten proportionele dingen;).

Het is een machine :rolleyes:

0211.jpg

033_33.jpg

0594.jpg

nieuwe foto(week 4):
week4.jpg

:bow2::bow:
wat een vooruitgang boekt die man super!

volgens mij is dit nooit op 4 weken, als je al ziet wat hij deed op 1 week:rolleyes:
maarja het blijft een knappe prestatie, met de tijd gesjoemeld of niet, dat hij maar snel terug on stage gaat!

volgens mij is dit nooit op 4 weken, als je al ziet wat hij deed op 1 week:rolleyes:
maarja het blijft een knappe prestatie, met de tijd gesjoemeld of niet, dat hij maar snel terug on stage gaat!

wrom zou dat niet kunnen?
de man heeft veel meer dan 200 kunnen banken,dan is het toch niet zo gek dat hij er dan nog 1rm op 140 uit weet te halen?

Ik denk wel dat het wel kan in dit tijdsbestek.
Of hij ook nog naturel bezig is daar twijfel ik wel steeds meer aan.

Ik wil geen roet in het eten gooien, maar 20 reps voor groei...? Stick to 8-15 imo. Maar die groeit toch wel, hoe slecht ie ook traint (monstergenen + muscle memory).

Zijn tri's groeien voornamelijk door zwaar bankdrukken. (ook smal) en schoulder presses. Meestal zit hij hier rond de 6-8 reps. Zo'n press down doet hij dan als afsluiter waar hij hoog in het aantal reps gaat.

wrom zou dat niet kunnen?
de man heeft veel meer dan 200 kunnen banken,dan is het toch niet zo gek dat hij er dan nog 1rm op 140 uit weet te halen?

Ik denk wel dat het wel kan in dit tijdsbestek.
Of hij ook nog naturel bezig is daar twijfel ik wel steeds meer aan.
ik heb het niet over zijn kracht hoor ;) dat zou ik zeker kunnen geloven want hij is heel sterk.
ik had het over zijn fysiek, volgens mij zijn dat geen foto's week per week, maarja zolang het niet bewezen is natuurlijk ;)

ik heb het niet over zijn kracht hoor ;) dat zou ik zeker kunnen geloven want hij is heel sterk.
ik had het over zijn fysiek, volgens mij zijn dat geen foto's week per week, maarja zolang het niet bewezen is natuurlijk ;)

ja alles kan natuurlijk.
Denk dat het enige waarmee hij ons voor de gek houd, de claim is dat hij nu nog naturel bezig is.

Volgens mij is hij de enige pro BB die er kan uitzien alsof hij nooit heeft getraind als hij off AS is. Wijst op een zeer grote afhankelijkheid van AS en weinig natural opgebouwde massa. Je kan het zien als een plastic ballon: spuit er water in en hij kan enorm toenemen in omvang, laat 'm leeglopen en er blijft nauwelijks iets van over. Vind dit soort BB eigenlijk maar niks, bevestigd teveel het cliché van de outsider (en laat de fans nu maar komen :eyes:).

iik vind em anders nog steeds behoorlijk buff hoor, check die armen in week1, hoe kan je nou zeggen dat dat ongetraind lijkt.

vet eraf spier erbij, kom op man dat lichaam is ooit veel groter geweest dan dat het nu is(ja met gear) dus dat veert wel redelijk makkelijk tot op zekere hoogte terug in shape
ook is alleen foto1 zonder training gemaakt volgens mij, de rest is ie opgepompt

Naturel is een ruim begrip onder oud pro's denk ik. Misschien bedoelt hij dat hij niet op zijn oude waardes zit. :P

Wel een brute Lat pulldown zeg! :rolleyes:

Zijn tri's groeien voornamelijk door zwaar bankdrukken. (ook smal) en schoulder presses. Meestal zit hij hier rond de 6-8 reps. Zo'n press down doet hij dan als afsluiter waar hij hoog in het aantal reps gaat.
Dacht al zoiets. Op zich niets mis mee verder. Zelf blijf ik liever onder de 15.

Hij komt niet met een supplementen lijn, zo zegt hij zelf.

* Kevin Levrone Says:
June 20, 2009 at 5:01 am | Reply

Glad you’re addicted to the blog, me too. I don’t have a new supplement line bro. I mixed some things together for one reason: to get through weeks five through eight. I’m doing this natural, and it’s a pretty intense challenge to live up to, so I needed something powerful and I didn’t want to rely on some other product out there, that’s just the way I am.

Ik vraag me serieus af waarom hij zou kuren? Hij heeft zich al bewezen in de sport, lijkt me sterk dat hij die rommel weer in z'n lichaam wilt zetten.

Ik weet niet wat zijn doelen zijn? Maar als hij weer naar de top wil voor een comeback zal er natuurlijk weer AAS in moeten. Persoonlijk geloof ik er niet direct in dat zo iemand zonder AAS zou gaan trainen, maar als het puur voor de fans is zou het wel leuk zijn als hij dit echt doet en zich dan wekelijks laat testen ofzo.

iik vind em anders nog steeds behoorlijk buff hoor, check die armen in week1, hoe kan je nou zeggen dat dat ongetraind lijkt.

vet eraf spier erbij, kom op man dat lichaam is ooit veel groter geweest dan dat het nu is(ja met gear) dus dat veert wel redelijk makkelijk tot op zekere hoogte terug in shape
ook is alleen foto1 zonder training gemaakt volgens mij, de rest is ie opgepompt
that's my point. Hij beweerd hier natural te trainen, mij maak je niet wijs dat je zo een progressie maakt met alleen 'muscle recovery'

waarom: dit kan anders nooit in 4 weken ook niet met spiergeheugen.

Waar baseer je dat op? Hij heeft ooit als huge mofo op het olympia podium gestaan. Als jij wetenschappelijk kan onderbouwen waarom dat niet zou kunnen of zoiezo wat feitjes de ring in gooit ok.. maar als je gewoon zo een uitspraak doet waarvan je zelf waarschijnlijk niet eens weet waar het over gaat maar dat het gewoon brute vooruitgang is dat onwaarschijnlijk lijkt; hou dan liever je mond :rolleyes:

Weet jij het fijne van spiergeheugen af? En tot hoever het in staat is iemand van zijn caliber weer opnieuw op te bouwen en in hoe snelle tijd? waar de limieten liggen van spiergeheugen? Answer me that. ;)

Terug
Naar boven