- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit echt 150 lbs ( 67,5 kg ) of is het zo'n latmachine met een extra katrol aan de binnenkant waardoor het gewicht gehalveerd wordt....
20x 76,5 kg heb ik nog niemand zien doen ( ook niet die gebruikt )![]()
.Is dit echt 150 lbs ( 67,5 kg ) of is het zo'n latmachine met een extra katrol aan de binnenkant waardoor het gewicht gehalveerd wordt....
20x 76,5 kg heb ik nog niemand zien doen ( ook niet die gebruikt )![]()

volgens mij is dit nooit op 4 weken, als je al ziet wat hij deed op 1 week
maarja het blijft een knappe prestatie, met de tijd gesjoemeld of niet, dat hij maar snel terug on stage gaat!
Ik wil geen roet in het eten gooien, maar 20 reps voor groei...? Stick to 8-15 imo. Maar die groeit toch wel, hoe slecht ie ook traint (monstergenen + muscle memory).
ik heb het niet over zijn kracht hoorwrom zou dat niet kunnen?
de man heeft veel meer dan 200 kunnen banken,dan is het toch niet zo gek dat hij er dan nog 1rm op 140 uit weet te halen?
Ik denk wel dat het wel kan in dit tijdsbestek.
Of hij ook nog naturel bezig is daar twijfel ik wel steeds meer aan.
dat zou ik zeker kunnen geloven want hij is heel sterk.
ik heb het niet over zijn kracht hoordat zou ik zeker kunnen geloven want hij is heel sterk.
ik had het over zijn fysiek, volgens mij zijn dat geen foto's week per week, maarja zolang het niet bewezen is natuurlijk![]()
ja alles kan natuurlijk.
Denk dat het enige waarmee hij ons voor de gek houd, de claim is dat hij nu nog naturel bezig is.

Volgens mij is hij de enige pro BB die er kan uitzien alsof hij nooit heeft getraind als hij off AS is. Wijst op een zeer grote afhankelijkheid van AS en weinig natural opgebouwde massa. Je kan het zien als een plastic ballon: spuit er water in en hij kan enorm toenemen in omvang, laat 'm leeglopen en er blijft nauwelijks iets van over. Vind dit soort BB eigenlijk maar niks, bevestigd teveel het cliché van de outsider (en laat de fans nu maar komen).
ik heb het niet over zijn kracht hoordat zou ik zeker kunnen geloven want hij is heel sterk.
ik had het over zijn fysiek, volgens mij zijn dat geen foto's week per week, maarja zolang het niet bewezen is natuurlijk![]()
Dacht al zoiets. Op zich niets mis mee verder. Zelf blijf ik liever onder de 15.Zijn tri's groeien voornamelijk door zwaar bankdrukken. (ook smal) en schoulder presses. Meestal zit hij hier rond de 6-8 reps. Zo'n press down doet hij dan als afsluiter waar hij hoog in het aantal reps gaat.
Ik vraag me serieus af waarom hij zou kuren? Hij heeft zich al bewezen in de sport, lijkt me sterk dat hij die rommel weer in z'n lichaam wilt zetten.
that's my point. Hij beweerd hier natural te trainen, mij maak je niet wijs dat je zo een progressie maakt met alleen 'muscle recovery'iik vind em anders nog steeds behoorlijk buff hoor, check die armen in week1, hoe kan je nou zeggen dat dat ongetraind lijkt.
vet eraf spier erbij, kom op man dat lichaam is ooit veel groter geweest dan dat het nu is(ja met gear) dus dat veert wel redelijk makkelijk tot op zekere hoogte terug in shape
ook is alleen foto1 zonder training gemaakt volgens mij, de rest is ie opgepompt
waarom: dit kan anders nooit in 4 weken ook niet met spiergeheugen.