AndroidHealthClinic

Kevin Levrone comeback (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vraag me af of je iemand na zoveel jaren on nog OOIT naturel kan noemen:D
Anyway who gives a shit?! Als die maar eens wat spannende tv gaat maken

Tot op heden slaat het meestal nergens op, dus hopelijk kan die visualize, focus en dat soort krap achter zich laten en gewoon serieus hardcore bezig zijn, 0 talk 100% training. :)
En dat "maintain the gain" was ook wel grappig om te zien maar dude, seriously.. :roflol:
 
Tot op heden slaat het meestal nergens op, dus hopelijk kan die visualize, focus en dat soort krap achter zich laten en gewoon serieus hardcore bezig zijn, 0 talk 100% training. :)
En dat "maintain the gain" was ook wel grappig om te zien maar dude, seriously.. :roflol:

Hater :p Ik vind dat visualize shirt trouwens cool niet omdat het van hem is maar gewoon de boodschap spreekt mij aan. is op alles toe te passen
 
lekker ****in belangrijk of hij natural is of niet :S
Zo niet dan hoop ik dat ie heel snel weer gaat gebruiken :D
 
de squat-challenge gaat beginnen

November 12th, 2009

Okay guys, take a look at the video and see what’s up. We’re going to
train hardcore over the next six weeks. Say hello to pain. This might just
be the best transformation yet, we’ll see. It kind of depends on you. I
know I’ll do my part. Get psyched up and let’s do this together.

Get ready to learn a ton during this transformation. We’re going to
inspire each other to get through it. Get fired up, and fire up your
cameras, too, so you can step up and share your progress this time around.

There will be more transformations after this, but right now I gotta to
do this one – it’s calling me and I can’t refuse. I need the help of the
best online community in bodybuilding today and I know you guys won’t
let me down. Out

http://www.youtube.com/watch?v=82T4SzgYeCo&feature=player_embedded

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

nog n roddel uit de Md ,dat is waar iedereen op wacht maar of hij het gaat doen is n ander zaak:

After a stint as an actor, Levrone has recently gotten back into the gym and is training hard. Rumors abound that he may be looking to pick up where he left off in 2003
 
Mooiste is dat ie dus over 6 weken ook gewoon 500 lbs squat alsof het geen moeite kost.
 
ik ben benieuwd over zxijn comeback
 
ben benieuwd of die aan het eind van dit doel ''500lbs squat'' nog steeds 405 kan benchen
 
en de squat was nu net iets dat ie al jaren niet meer deed vanwege blessuregevoeligheid.
 
en de squat was nu net iets dat ie al jaren niet meer deed vanwege blessuregevoeligheid.
Wat enkele jaartjes rust al niet kunnen doen bij een mens :D.
Dit zal wel zijn grootste challenge worden; nu kan hij zelfs niet rekenen op zijn spiergeheugen (squat spreekt toch wel iets andere spieren aan dan leg press en hacksquat). Ik ben zeer benieuwd. Hopelijk resulteert dit niet in een blessure (onderrug).
 
Zijn hernia is misschien wel helemaal voorbij. Misschien kot ie juist daarom wel weer helemaal terug:D (zeg ik heel erg hoopvol:D)
 
Damn die armen blijven gainen!
Tegen september volgend jaar moet hij er terug staan op de O!
 
gaan we weer volgen. het begint maandag.
 
pfff is die gast nou nog niet terug in "O" shape
 
zzzzzzz heb ik schijt aan, wat heeft dat nu weer met bodybuilding te maken ,hij zou beter gaan trainen ipv zitten te zagen over onbenullige dingen
 
Back
Naar boven